Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P66e14t55r 13H66a66n49n34i42g

21. 9. 2017 19:28

Musím se zastat autora blogu. Jako odborník na bezpečnost mne v tomto bodě velice mírní, protože můj názor je už od roku 2002 daleko razantnější. Nejedná se o Bronx, jak tady píše politický agitátor "sluníček", ale naprosto korektní zákon platící na slunné a v dnešních dnech hurikány sužované Floridě. Čili nejenom pověstný Texas. A protože Floridu na rozdíl od Texasu znám, tak vám zde mohu říci, že pozemky kolem domků nejsou oplocené a nikdo si nedovolí překročit jejich hranici. A dokonce mohu uvést paradoxní úkaz. Skutečně jsem viděl jak pes příbuzných v sídle blízko Orlanda nepřekročil hranici pozemku. Vždy se zastavil. Je to úsměvné, ale bylo to tak. Ptal jsem se, jak je to možné. Tak ho naučili.

2 0
možnosti

To nese riziko toho, že se to dá i zneužít. Populismus. Nežijeme v Bronxu, stačí dostatečně důsledně vymáhat a posuzovat institut nutné obrany. Nechte soudce Lynče spát, protože pak by se řešilo hodně excesů. Doufám, že redakce dá blog do politických agitek, kam samozřejmě před volbami patří, pane poradče.

2 10
možnosti

J13i94r84i 71C91e51e

21. 9. 2017 15:13

Autor nemluví o nějakém lidovém trestání ex post, autor mluví o aplikaci institutu nutné obrany / krajní nouze.

Vám osobně nikdo nebrání, abyste se práva na obranu vzdal, vy zas ostatním nemluvte do toho, jak budou reagovat v případě, že se stanou obětí trestné činnosti.

Opět reagujete naprosto mimo téma.

6 0
možnosti

Po roce 1989 nastoupili zločinci k moci a aby nebyli trestáni, tak se v ČR legalizovali drogy, zločincům se daly větší práva než obětem a maxi- zlodějům se začalo říkat lobisté .

Víte - já mám strach, abych třeba na ulici neviděl že někoho mlátí, protože kdybych šel pomoci a útočníkovi třeba zlomil ruku, tak budu obžalován z ublížení na zdraví a u soudu se bude prokazovat moje nevina a podle stavu českého soudnictví si opravdu netrefím výsledek .

Můj známý byl pouze svědek a svědčil u soudu - 2x předvolání na kriminálce + 5x stání u soudu a říkal mi, že to bylo tak nechutné , že příště nic neuvidí ani neuslyší

12 0
možnosti

Uz jsem to psal dnes u jineho blogu. Americky pristup ma vyhody i nevyhody.

Tou nevyhodu je, ze zlodeji jsou v americe casteji ozbrojeni, nez treba u nas, takze z obycejne kradeze je najednou rodinna tragedie. A kupodivu nepomaha ani dozivoti/trest smrti za vrazdu.

3 0
možnosti

"Kriminálníci si zejména od roku 1989 v naší zemi zvykli na to, že mají více práv, nežli poškození - tedy oběti jejich trestné činnosti."

Ptám se, kdo vytvořil takový stav, kdo má možnost ho změnit?

6 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4134x
Bez politické příslušnosti.

Emeritní policejní rada

Ředitelství služby cizinecké a pohraniční policie Policejního prezídia ČR

a

Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie PČR  

 

Seznam rubrik