Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J39a96r36a 45R54a59n42k

21. 2. 2018 21:50

Zaplat Pan Buh, ze mohu zit mezi kanadskymi kavarniky, zda se, ze mym ceskym kavarnikum brzy pujde o zivot, tak hura do IV cenove;-(

2 1
možnosti
Foto

já mám panický strach z nahnědlých odborníků na bezpečnost, rozklepal jste mne tak, že jsem omylem místo na diskuzi klikl na karmu...

2 2
možnosti
VH

Opakuji trvalý dotaz (a obávám se, že na něj neumíte odpovědět): Kdo je pražská kavárna? Zřejmě nějaký spolek (neb kavárna samo o sobě nemá ani pusinku, ani ručičky). Kdo je členem tohoto spolku? Každý, kdo s Vámi nesouhlasí?

Já vím - jedná se o nálepku. Nálepku, kterou používají argumentace neschopní, aby dehonestovali ty schopnější a přemýšlivější.

Mistři byli komunističtí "odborní novináři" v Rudém právu či Tvorbě (ale i v Práci a ostaně i v Lidové demokracii či Svobodném slově). Jejich "zaprodanci imperialismu" byli nepřekonatelní. Tedy až do vynáletu ještě větší pitomosti, jakou je nálepka "pražská kavárna".

PS: Jsem také kavárenský povaleč, když s Vámi totálně nesozhlasím?

8 1
možnosti
Foto

Pokud se nebojíte o korýtko, tak asi nejste. A nebo, jestli ono není dvé druhů kavárníků! Nebo to pan autor špatně definoval. Ale spíš to vypadá, že on je nějak nesvůj. Že by něco prasklo? ;-)

1 1
možnosti
MV

Panicky strach? Jako že z vás a vám podobným? Strach jistě ne.. To spíš další podiveni nad úvahami nového erudovaneho "politologa". Těším se na pokračování.

6 3
možnosti
Foto

Jsem Pražský kavárník a jsem na to hrdý. Určitě je lepší být pravdoláskař než lžinenávistník. Ztráty koryta se nebojím, protože si na sebe vydělávám sám a umím se o sebe postarat. Naopak svými daněmi vyživuji mnohé, které stejně jako Vy onálepkuji, z hrudohnědé soldatesky. A i nadále se budu útrpně usmívat nad takovými výjevy, které zde předvádíte, zatímco si budu užívat šampáňa, případně pracovat v době kdy mám chuť, nebo se válet na pláži u moře, či lyžovat v Alpách. Zalykejte se závistí, dobře Vám tak!

13 7
možnosti
Foto

Nejste pražský kavárník. Vámi uvedený životopis nemá s životopisy levicových kavárníků, jak je definoval Rudolf Beran v r.1939 nic společného.

7 0
možnosti
Foto

jen ryjte ty příkopy ještě hlubší, jistě to pomůže

6 3
možnosti
KB

K24a19r60e67l 13B30o78k

21. 2. 2018 9:40

Autor blogu je zřejmě typický představitel pražské kavárny.

0 5
možnosti
JR

J84a25r38a 10R20a75n86k

21. 2. 2018 21:51

Ne, ma se podle vahy prilis dobre.

0 0
možnosti
VS

Já mám spíše panický strach z lidí jako jste vyRv

17 3
možnosti
Foto

Odsouzení hodné je jak existence pracovních, tak koncentračních, tak i vyhlazovacích táborů. V podstatě jde o totéž, jenom způsoby usmrcování lidských bytostí se v nich liší.

7 1
možnosti
NM

...ano ale jde o úhel pohledu a hodnocení ale poplatné v té době...stručně něco hodnotit dnešním pohledem a myšlením dobu starou přibližně 75 let je odvážné tím,že slouží vždy tomu "poškozenému"...

1 2
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4134x
Bez politické příslušnosti.

Emeritní policejní rada

Ředitelství služby cizinecké a pohraniční policie Policejního prezídia ČR

a

Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie PČR  

 

Seznam rubrik