Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I39v16o 16L47y93č13k29a

12. 12. 2019 10:57

Magor s kvérem by vadil i mně. Jenže jak poznáte magora a jak poznáte magora s kvérem, pokud ho nosí skrytě. Svěřte se člověku, který s vámi (s tebou) zakládal OF v Paskově.

0 0
možnosti
Foto

Mýlíte se. Žádné OF jsem v Paskově nezakládal.

0 0
možnosti
JR

J84a29n 12R19i66e16g68e84l

11. 12. 2019 10:44

samozjreme nemate pravdu, pokud by jste si precetl patricnou legislativu, asi by jste nemlel nesmysly - Samotný zákon o zbraních již v pojmu držení zbraně uvedený v § 2 odst. 2 bod 1 hovoří o souhlasu vlastníka nebo nájemce uvedených prostor nebo nemovitostí. V ustanovení § 60 pak upravuje držení a nošení zbraní při zvláštních příležitostech. Některé další právní předpisy (např. zákon č. 6/2002 Sb., o soudech a soudcích, zákon č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím) upravují vstup do některých budov, dopravních prostředků nebo na shromáždění se zbraní. Z bezpečnostních důvodů může být omezeno nebo zakázáno držení nebo nošení zbraní v některých budovách, které jsou v majetku státu, krajů nebo obcí např. provozním řádem. V budovách nebo provozních prostorách, které jsou v soukromém vlastnictví pak může omezit nebo zakázat vlastních nemovitosti nebo provozního prostoru. Omezení držení nebo nošení zbraní v některých budovách nebo provozních prostorách může být založeno na soukromoprávních vztazích, které jsou upraveny především občanským zákoníkem. Pokud tedy vlastník nebo nájemce budovy nebo provozních prostor zcela jasně pro držitele střelné zbraně omezí nebo zakáže vstup se střelnou zbraní do budovy nebo provozních prostor nebo střelnou zbraní, je třeba toto omezení nebo zákaz brát jako formu občanskoprávních vztahů.

0 0
možnosti
RW

Ano, je to stejné jako když zakážete vstup se zmrzlinou.

0 0
možnosti
JM

J89a37n 94M32e85l52š63a

11. 12. 2019 6:36

Zjevně nejste lékař obvodní. Ten totiž vystavuje potvrzení při prodloužení zbrojního průkazu, posuzuje zdravotní stav žadatele, stejně jako u žadatele o první zbrojní průkaz, a může honodeslat i na psychiatrii, pokud by o něm měl pochybnosti. On je ale nemá, ví, že ten dotyčný je v pořádku a nemá tedy problém mu potvrzení vystavit. Proto také nemá problém, že u sebe tento jeho pacient nějakou zbraň stále nosí. Možná byste byl překvapen, kolik z vašich pacientů ji u sebe má na vyšetření u vás, aniž byste to vy věděl. On ji totiž každý nosí tak, aby nebyla vidět a nikde se s tím nechlubí.

2 1
možnosti
AL

U Vodvářky je to marný, je to marný je to ...

:-)

3 3
možnosti
JJ

...pravil "fylozof" Arnold Amicus...:-)

0 0
možnosti
Foto

Nehodlám vést další polemiku, trvám na svém. Zákon umožňuje nosit povolenou zbraň, já však - možná pro Vaše překvapení - nemusím ošetřit každého jedince, který mi přijde do ordinace (vyjma stavů, které ohrožují život nebo vážné poškození zdraví - což je v terénní praxi zcela výjimečné). Pakliže ke mne přijde kdokoli se zbraní (proč ji proboha tahá k lékaři???), tak je u mne naposledy.

Pěkný den.

2 1
možnosti
Foto

Patří pod pana Typnera.

0 0
možnosti
Foto

Pane Melšo. Nejsem praktik, máte pravdu. Nicméně - většina nemocných je vyšetřována v prádle, takže pokud by měli u sebe zbraň - jak píšu - jsou u mne naposledy. Zdůvodnění píši jinde v diskusi.

Pakliže někdo potřebuje nosit k plánovanému vyšetření k lékaři pistoli (u mne cca 99% všech), nepovažuji jej za normálního. Je mi úplně jedno, co si on o mne myslí, já nechci skončit jako ti nešťastníci včera. Dost často řeším kontroversní situace (třeba odebrání řidičáku u epileptika atd.), a tak mám opravdu obavy z nepřiměřené reakce.

Pakliže to některému kolegovi nevadí, tak mně ano.

Pěkný den.

2 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4134x
Bez politické příslušnosti.

Emeritní policejní rada

Ředitelství služby cizinecké a pohraniční policie Policejního prezídia ČR

a

Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie PČR  

 

Seznam rubrik