Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

Ano, to mě taky zarazilo. Všiml jsem si toho, když jsem použil data z wiki a tam bylo u nás číslo tuším 0,66 a vím, že těch vražd bylo 146, což nedávalo smysl. Tak jsem pátral po metodice. Možná jsem předpojatý, ale třeba této statistice nevěřím https://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Russia

0 0
možnosti
Foto

"Jsou-li fakta v rozporu s přesvědčením, tím hůře pro fakta!" Georg Wilhelm Friedrich Hegel.

0 0
možnosti
PN

K bodům 1 - 3 - situace v Západní Evropě se objektivně rychle zhoršuje, není to jenom web. Švédsko oficiálně uvažuje o nasazení armády v imigranty obohacených čtvrtích, v Londýně je epidemie útoků nožem, zrovna jsem četli, že za 24 hodin měli tři ubodané mrtvoly. Takovéto radosti před 30ti let určitě neměli.

K bodu 4 - v USA jsou velké rozdíly, v některých státech si koupíte zbraň v železářství, někde je to obtížnější než u nás.

K bodu 5 - legálně by zbraň nedostal, měl záznamy za nějaké násilí a to by ho v žádosti o zbrojní průkaz diskvalifikovalo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4134x
Bez politické příslušnosti.

Emeritní policejní rada

Ředitelství služby cizinecké a pohraniční policie Policejního prezídia ČR

a

Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie PČR  

 

Seznam rubrik