Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B51e93d12ř89i61c69h 41V65e24v59e11r44k64a 4130275671319

Pan Hannig opět neotevřel diskusi pod tímto svým nejnovějším blogem:

https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=686327

Takže protože pod tím blogem - kam by to zajisté patřilo více - reagovat nejde, zareaguji alespoň zde (pan Hannig zde jednu chvíli docela dost diskutoval, dokonce se mě tu ještě před mým příchodem sem do této diskuse docela silně dožadoval... tak mu to sem vložím, třeba ho na to pan Opl upozorní a bude si to tak moct přečíst - a třeba i nějak zareaguje, kdo ví...) :

>>myslím si, i když to nevím přesně, že dokonce Švýcarsko není členem OSN (i když na jeho území je třeba UNHCR). Proč nemůžeme být tak chytří jako Švýcaři<<

Švýcarsko je členem OSN od roku 2002:

https://zpravy.idnes.cz/svycari-jsou-190-zemi-osn-0sw-/zahranicni.aspx?c=A020303_194417_zahranicni_itu

Pane Hannigu, když něco nevíte, poradím vám jak na to, abyste to uměl zjistit a nemusel se zase příště takhle ztrapňovat. V tomto konkrétním případě stačilo zadat do Googlu "je svycarsko v osn" - a hned na prvním místě v seznamu se objevil ten výše odkazovaný článek. Bohužel vám nemohu poradit, co přesně máte do Googlu zadat příště, až zas něco nebudete vědět. Z jednoduchého důvodu - opravdu nevím, co zas příště "nebudete vědět přesně, ale budete si to myslet". V tom případě vám ale mohu doporučit, abyste se zeptal nějakého svého deseti až patnáctiletého vnuka, synovce, apod. - a on vám určitě rád poradí. A jen bych na závěr ještě podotknul, že až se příště budete třeba zase "ucházet" o úřad prezidenta, zvažte prosím, zda by ten úřad váš deseti až patnáctiletý vnuk, synovec apod. nevykonával lépe než vy. A pokud usoudíte, že ano, svou kandidaturu si prosím rozmyslete. Řekl bych, že tím této zemi docela dost pomůžete, když nebudete zbytečně zabírat místo v prezidentských debatách apod., jako posledně. Zamyslete se prosím nad tím. Moc děkuji.

0/0
6.11.2018 13:15

L84u22d72ě44k 14N63ě88m25e12c 5225711362414

Petr Hannig? No... střední proud, který méně náročného posluchače uspokojí. Navíc je jich celkem dost. Takový hudební Kameňák.

+1/0
25.10.2018 11:35

P31a26v68e52l 86M77a36l64e14č37e70k 5591394122451

No už jen to, že tihle dva vlezli do Soukupovy TV jasně říká co jsou zač, tedy Zemanovi pohůnci, coby ČR nejraději viděli zas jako ruskou, tedy orientálně despotickou gubernii. Což je i cílem veškerého Soukupova snažení.

+6/0
25.10.2018 7:17

T97o10m31a32s 15N61o81v67a78c40e47k 7391222736582

Takže každý kdo vlezl na Barrandov je Zemanův pohůnek? Třeba i kandidáti na prezidenty, kteří tam před volbami byli?

+1/−2
25.10.2018 10:49

K56a68r38e81l 38T83e74j22k25a49l 5408663804842

https://kareltejkal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=620476

+2/0
24.10.2018 23:26

B84e73d61ř53i27c12h 90V49e30v79e49r57k88a 4220495471239

Díky za odkaz - tak to jsem fakt netušil, že Hannig před prezidentskou volbou žádal "našeho vrchního" kreacionistu Kábrta o podporu v prezidentské volbě a škemral u něj o karmu pro jeho blog...

PAVEL KÁBRT: >>Dobrý den, pokud jste přesvědčen, že Darwinova evoluční teorie je totální hloupost a hodláte prosazovat, aby se vedle ní učila na školách ještě skutečná věda o stvoření, tzv. kreacionismus, tak Vás rád podpořím třeba i na svém webu. S pozdravem Pavel Kábrt<<

PETR HANNIG: >>Samozřejmě Darwinova teorie je blbost pro ohlupování mas. Zdraví PH<<

Jasně, "Darwinova teorie je blbost pro ohlupování mas a skutečná věda je kreacionismus". Tak to je skutečně "prudce" "rozumný" názor, jen co je pravda...

A je také moc "hezké", jak pan Hannig všude škemrá o karmu pro jeho blogy... a pak se všude chlubí, jak jsou jeho blogy úspěšné... bodejď by nebyly, když všichni straníci a ostatní "rozumně postižení lidé" to dostali "befelem", klikat na karmu a několikrát denně otevřít článek... zdá se, že nejen panu Hannigovi, ale nově i panu Oplovi... Nu, když vám tohle stačí ke "štěstí", pane Hannigu... ale pak se nedivte, že jste každé z těch mnoha voleb, kterých jste se zúčastnil, vždy drtivě prohrál... "Potěmkinova vesnice" karmy vašich blogů vám rozhodně žádné volby nevyhraje...

No, co k tomu říct... vůbec mě to u něj nepřekvapuje, v jakých "vodách loví" a jak je "schopný" se neuvěřitelně ponižovat jen pro to, aby se mu dostalo "uznání"...

+1/0
25.10.2018 12:04

J89a54n 79H12o30r56n73í60k 6323877155817

Tak to je fakt hustý, četl tohle někdo od Rozumných?

Asi byste na tol pane Hannigu měl reagovat. Tak jak je to podané v blogu pana Tejkala, to pro vás vůbec dobře nevypadá. Takhle vypadáte jako normální vychcánek, co pro trochu karmy (;-D) klidně řekne cokoliv. Třeba, že Země je placatá.

Hlavně, že tu moralizujte o stříbrňácích. To bych teda blil. Nazdar.

+1/0
25.10.2018 18:07

B73e94d10ř82i76c54h 72V76e67v56e56r65k28a 4170125881359

Pro trochu karmy šel bych světa kraj

Šel s hlavou schýlenou a šel bych bosý...

Pro trochu karmy řeknu cokoli...

Že Země placatá je, já hrdě řeknu vám

- a pak mi hned dejte karmu prosím.

Pro trochu karmy řeknu cokoli

Rozumný a hrdý Petr Hannig jsem

Již šestnáct let svou stranu úspěšně vedoucí

- však jsem tu na vše sám

Pomozte - karmu dejte mi - já moc vás o to prosím.

0/0
26.10.2018 12:10

B85e98d75ř12i27c75h 36V14e97v63e26r87k92a 4930235841669

Takže udělám zde teď takovou svou dnešní "tečku za tím naším případem":

Moc děkuji všem příznivcům pana Hanniga a strany "Rozumní" (obzvláště bych dnes chtěl jmenovitě pochválit pana Skácela a pana Bezděka) za neuvěřitelně polopatickou demonstraci myšlenkové prázdnoty příznivců strany "Rozumní". Bezzuběji již "argumentovat" nemohli a já jim za jejich dnešní spolupráci moc a moc děkuji!

A zbývá už jen zodpovědět následující otázku: Diví se ještě někdo, že se pan Hannig, nedávný "kandidát" na prezidenta ČR, bojí diskutovat v diskusích pod svými blogy natolik, že tam diskuse naprosto natvrdo zakazuje? Já tedy ne. A dokud své chování v této věci nezmění, nebude se moci divit tomu, že "Rozumní" mohou oslovit jen max. pár desetinek procenta zcela dole na Gaussově křivce inteligence (řekl bych, že těch 0,71%, které získali při parlamentních volbách loni na podzim, byl jejich definitivní strop). Protože jen tito voliči, zcela dole na té Gaussově křivce, si nejsou schopni všimnout té neuvěřitelné myšlenkové prázdnoty, která se v "plné kráse" vždy znovu a znovu objeví, když se někteří členové (resp. jejich předseda) strany "Rozumní" snaží někde v nějakém svobodném diskusním fóru diskutovat. Takže ještě jednou: děkuji všem zúčastněným "rozumným" hannigovcům za spolupráci při této mé (řekl bych, že velmi zdařilé) demonstraci. Ještě jednou DÍKY!

+3/0
24.10.2018 17:05

P56e83t48r 74S21k66á75c69e54l 6434979239

„Do zaťaté pěsti dar nedáš“.

0/−1
25.10.2018 23:18

B82e22d54ř84i34c46h 87V38e79v56e28r73k77a 4780905561889

Jistě. V prvé řadě to ale platí o Hannigových (a zřejmě i vašich) nacizujících "kamarádíčcích" z neonacistické strany "Národní demokracie".

0/0
26.10.2018 12:11

J74i61r42k79a 61D60o27l49e60ž73a41l 5105415711429

Koukám, že se tady sešli všichni zneuznaní hudební "velikáni", co nikdy nic nesložili a sborem se pustili do pana Hanniga. Pane Hannigu, že se s nimi vůbec bavíte, je to jen ztráta času. Je to jen klubko jedovatých zmijí, kteří jen nenávistně syčí a člověku odčerpávají životní energii.

+3/−3
24.10.2018 0:11

J38i89ř24í 50Z71e13l67i57n35k55a 1850987659749

Super, dobrá práce.

Pochopil jste, co pan Hannig potřebuje.

Určitě to není věcná diskuze o politice. Určitě to není debata o hudbě, či hudebních stylech. Potřebuje hlavně ujištění, že je to všeobecně respektovaný hudební velikán. Potřebuje ujištění, že jeho hudební vkus je ten jediný správný. Potřebuje ujistit, že ten, kdo má na nějakou věc jiný názor, je nenávistný troll.

+3/0
24.10.2018 7:35

J75i29ř80í 79Z80e64l43i31n60k36a 1440737729559

Vypadá to, že je to na dobré cestě.

Tipnul bych si, že vnitřní rozhodnutí nepublikovat tam, kde bych se mohl setkat s oponentem, už bylo učiněno.

+1/0
24.10.2018 8:22

B38e48d84ř85i45c86h 63V49e83v84e16r14k17a 4330745611619

Ano, "bylo učiněno". Podívejte se na blog pana Hanniga. A i zde v diskusi pan Hannig sdělil, že otevírat diskuse nebude, protože by v nich mohl zaznít nesouhlasný názor - a ten že by musel mazat - a proto diskuse pod jeho blogy prý "už nikdy".

+1/0
24.10.2018 11:11

J74i64ř40í 65Z79e59l90i60n72k56a 1910887449679

No, mohl jsem se mrknout na blog pana Hanniga. ;-)

Ale já prostě patřím mezi tu obrovskou většinu lidí, kterým je jak hudebně, tak politicky pan Hannig naprosto lhostejný. (Dokonce mi hudebně trochu splýval s p. Zmožkem.)

Takže do té "kauzy" jsem se přimotal omylem. Na základě titulku jsem si otevřel tento blog, něco mě zarazilo, podiskutoval bych a za tři dny bych vypustil z hlavy. Ale ty mazací orgie pana Opla a podivuhodné vývody a protiřečení si obou hlavních protagonistů byly fakt neuvěřitelné.

Aspoň nebudu ztrácet čas marnými pokusy o diskuzi s někým, kdo ne že nesnese protinázor, ale je nepříčetný jen z toho, že má někdo názor, který není totožný s tím jeho.

+2/0
24.10.2018 11:46

B93e84d78ř27i47c24h 78V38e18v78e35r44k95a 4720765571199

Máte pravdu, s panem Hannigem opravdu jen asi ztrácím čas - já kůn si vždy myslím, že už mu to přece musí konečně dojít a nějaká ta sebereflexe se už přece musí konečně dostavit - a pak vždy "bum ho" - a další jeho příspěvek, kterým opět ukázal, že mu zase nedošlo vůbec nic... Takže po milión první: třeba TEĎ už konečně příjemně překvapí...

0/0
24.10.2018 11:57

B56e98d73ř69i18c41h 88V57e88v92e34r71k40a 4700595481269

oprava: kůň

0/0
24.10.2018 12:44

B21e28d37ř16i36c46h 82V45e56v61e40r45k63a 4280835251479

>>Koukám, že se tady sešli všichni zneuznaní hudební "velikáni", co nikdy nic nesložili<<

Názor na to, že nějaké skladby nějakého hudebního autora jsou kýč, může mít podle vás pouze jiný hudební autor? Tak jste to myslel? To je podobné, jako byste řekl, že nějakého politika může kritizovat pouze jiný politik - a kritizuje-li ho nedejbože volič, je to jen "nenávistné syčení klubka zmijí".

>>že se s nimi vůbec bavíte<<

Jistě - pokud člověk nestojí o zpětnou vazbu, nebude se s nikým o ničem bavit. Resp. bude se bavit pouze ze svými sympatizanty, kteří ho budou utvrzovat o tom, jak je "skvělý" a že jen on má ten správný "patent na rozum". Pan Hannig má k tomuto přístupu již hodně "solidně" nakročeno - pod svými blogy diskuse neotevírá - a tam, kde je otevíral, brutálně mazal slušně napsané příspěvky jen proto, že si s ním dovolily nesouhlasit. Což je u člověka, který před nedávnem dokonce pomýšlel na nejvyšší ústavní funkci v této zemi, docela "přes čáru" - chtít být prezidentem, ale své vlastní názory si v obyčejné diskusi pod blogy nedokázat obhájit...

Vy, pane Doležale, toto zbabělé chování panu Hannigovi schvalujete, resp. tímto vaším příspěvkem mu dokonce i doporučujete, aby se tak choval? Pokud ano, pak ho ale ženete do ještě větší izolace, do ještě většího narcistního zahledění sám do sebe - přesně do toho, co zde pan Hannig, bohužel, opět předvedl.

Pane Hannigu, nenaslouchejte těmto zmijím v lidské podobě, které vás ženou do ještě větší izolace - a v konečném důsledku do ještě větší ostudy když pak náhodou opět veřejně vystoupíte. Zkuste ke kritickým názorům přistupovat otevřeně a s pokorou - a uvidíte, že když nebudete hned každý kritický názor považovat za osobní útok, že vám třeba časem i pomohou k sebereflexi a budete se moci sám na sebe podívat i trochu s nadhledem, takže vám v konečném důsledku velmi pomohou. Zkuste to, uvidíte, že se to vyplatí. A v tomto, pro vás zajisté nelehkém úsilí, vám skutečně upřímně přeji mnoho štěstí a úspěchů.

0/0
24.10.2018 11:37

P45e89t70r 97S85k52á88c68e58l 6314539669

Nemusíme se v diskuzi vždy shodnout, podle rčení "Protivné se shoduje a s neshodného je nejkrásnější harmonie". Ale - z přečtení části příspěvků vyplývá závěr, že oponenti autora článku a/nebo pana Hanniga jsou věštci a odpůrci zdravého rozumu. Jak jinak si vysvětlit fakt, že pan Hannig již 16 let bezproblémově vede svoji Stranu zdravého rozumu? Nakonec voliči procitnou a dají zdravému rozumu důvěru. Potom nastanou skutečné přeměny, nikoliv jen kosmetické úpravy, jakých jsme svědky za posledních 28 roků.

0/0
23.10.2018 20:22

J77a17n 74H94o78r60n57í29k 6133307625907

To je taky ironie, že jo? Abych nebyl za blbce, že reaguju :-).

To je teda konstrukce. Zkuste se podívat třeba na Asociaci nezávislých médií. Kam se hrabe Strana zdravého rozumu.

0/0
24.10.2018 8:47

B34e61d79ř58i22c35h 74V50e56v91e35r69k77a 4280355741479

Ne, není to ironie.

0/0
24.10.2018 11:06

P46e77t25r 38S78k77á53c65e49l 6834669359

Proč ironie, stačí pouhý zdravý rozum, aby jste věděl, o co panu Hannigovi jde. Všichni chtějí přeměny a když dojde k volbám, volí stále stejně, negativně. Jednou Pepík, podruhé Franta. Tříštěním sil nic nedosáhneme.

Ano, program ANM je fascinující. Přitom by stačilo pouze dát stížnost Radě pro rozhlasové a televizní vysílání. Pokuste se Vy informovat, o co od roku 2002 Strana zdravého rozumu usiluje. Např. přímá volba prezidenta, hejtmana a starosty...pomalu ale jistě se tento program naplňuje. Díky opisování jiných stran. Nebo - zrušení nesmyslného "letního času", o víkendu nyní budeme pootáčet hodinami. Škoda, že ne naposledy, díky EU.

0/−1
25.10.2018 23:29

J94a44n 24H36o78r73n33í72k 6403567325557

Tuším, že vím, o co panu Hannigovi jde.

Kde jste vzal, že všichni chtějí přeměny? Nicméně je téměř jisté, že chce každý něco jiného. Ano, pan Hannig nemá problém naslibovat všem. Viz to, co uvádíte. Třeba já si nic z toho výslovně nepřeju - ty přímé volby.

No a letní čas není to, co bych měl potřebu řešit. Možná bude lepší, když se Rozumní soustředí apriori na letní čas :-).

Nevím, proč do toho pletete zdravý rozum. Toto je v lepším případě extrémní pragmatismus, resp. vyčůranost.

ANM jsem uváděl, jako příklad, že název spolku nemusí vůbec nic říkat o tom, o jaký spolek se jedná. To k vaší argumentaci názvem strany.

Když si založím stranu "Jediní správní a nezkorumpovaní politici - makáme pro sobro VŠECH" - tak to máme v kapse ne? Parlament i prezidenta. Vidíte, jaká je to blbost? Nebo zůstanete zakopán na pozicích "zdravého rozumu"?

+1/0
27.10.2018 9:07

B13e19d84ř81i14c26h 60V34e82v80e65r51k46a 4620545821369

>>ANM jsem uváděl, jako příklad, že název spolku nemusí vůbec nic říkat o tom, o jaký spolek se jedná.<<

Obávám se, že pan Skácel to nejenže nepochopil předtím, ale nepochopí to ani teď, co jste tím chtěl říct.

>>Když si založím stranu "Jediní správní a nezkorumpovaní politici - makáme pro sobro VŠECH" - tak to máme v kapse ne? Parlament i prezidenta. Vidíte, jaká je to blbost?<<

Ne, pan Skácel to s největší pravděpodobností nemá šanci vidět. On nic jiného než papouškovat tu svou mantru o "zdravém rozumu" neumí. A když už neví kudy kam, začne do diskusí vkládat citáty slavných osobností domnívaje se, že tím zasadí svým oponentům "definitivní úder" a jeho "zdravý rozum" tím "zvítězí". Má jich (těch citátů slavných osobností) po ruce zhruba deset - a dost často, když už je v koncích, začne sem do diskusí těch samých deset pořád dokolečka kopírovat. Ne, pan Skácel opravdu nejde brát vážně. Je to jen "kolovrátek", který pořád dokola opakuje ta svá hloupá "zdravě rozumná moudra". Nic víc z něj nemáte šanci nikdy dostat... Znám ho zde v diskusích na iDnes již docela dlouho a vězte, že vím, o čem mluvím.

0/0
30.10.2018 11:53

B92e72d50ř18i25c61h 57V20e42v98e53r12k12a 4170895541689

Co slovo, to skutečně "velmi zajímavá myšlenka":

>>vyplývá závěr, že oponenti autora článku a/nebo pana Hanniga jsou věštci a odpůrci zdravého rozumu<<

>>Jak jinak si vysvětlit fakt, že pan Hannig již 16 let bezproblémově vede svoji Stranu zdravého rozumu?<<

>>Nakonec voliči procitnou a dají zdravému rozumu důvěru<<

Pan Petr Skácel se zřejmě domnívá, že stačí stranu nazvat "stranou zdravého rozumu" a zdravý rozum se dostaví "jaksi" sám. Podle pana Skácela se zřejmě stačí stát předsedou "Strany zdravého rozumu" - a rázem jsou všichni jeho oponenti "odpůrci zdravého rozumu". Skutečně velmi "zajímavý" přístup. Podle pana Skácela zřejmě není třeba argumentovat - jediným "univerzálním" "argumentem" je zřejmě podle něj to, že někdo "mluví za Stranu zdravého rozumu" - a vše co pak řekne, je "zdravě rozumné". Zatímco všechno co řeknou oponenti "odporuje zdravému rozumu". I vy filuto. Vaše "argumenty" jsou skutečně "neprůstřelné", pane Skácele. A bohužel se obávám, že to opravdu myslíte naprosto vážně... člověk se fakt skoro až ptá, kde se vaše "neotřelé vize" zastaví... Vy jste, pane Skácele, opravdu velký "vizionář", jen co je pravda... Což mě připomnělo následující:

>>Potom nastanou skutečné přeměny<<

Máte, pane Skácele, těmi "skutečnými přeměnami" na mysli to vaše "zrušení politických stran v ČR jako první zemi na světě"? Vyjádříte se prosím už konečně k tomu vašemu "proroctví", který jste napsal v jiné diskusi - a na které jsem se zde v diskusi již ptal - a vy jste se k tomu doteď nevyjádřil? Napsal jste:

>>Omyl, nebude to vůle poslední. Totiž u nás jako první na světě se budou rušit politické strany a nastolí se spravedlivý řád.Zástupci budou voleni ze svých profesí...řidiče zastoupí řidič, švadlenu švadlena, atp. Nejvíc spravedlivý způsob, cechy zde totiž již byly... za I.republiky a fungovalo to.<<

Můžete to prosím vysvětlit? Jak byste si to v praxi KONKRÉTNĚ představoval? Předem děkuji za odpověď a přeji pěkný den.

+1/0
24.10.2018 10:54

P35e69t92r 70S60k32á33c41e52l 6234779729

Konkrétní způsob uvádím, pokud Vám to uniklo. Více zde:

„Počítám, že se začne budovat nový řád, který se stane pilířem díla věků. Myslím, že bude stavovský na ryze křesťanském základě. Každý obor bude mít své předáky, kteří nezklamou naši důvěru, a tak se za ně v budoucnu nebudeme muset stydět. Vznikne v Československu a bude základem díla věků pro celý svět. A postavíme také nové sídlo...“ » Paseka Jindřich, Svratouch.

Pokud hodláte zpochybnit vizi pana Paseky, tak vězte, že na něho si nepřišli ani členové StB a to byli nějací maníci!

Omlouvám se, že nedisponuji časem pro diskuzi s Vámi a z toho důvodu se až po 6.10.2019, Jak jsem pro Vás uvedl v diskuzi k článku Prague Pride 2018 od Marcus Wang.blog.idnes.cz

0/0
25.10.2018 23:16

B89e26d28ř49i46c47h 82V81e47v86e56r36k71a 4700275161329

Ten citát jsem hledal v Googlu - a našel jsem ho v pěti diskusích, kam jste ho vložil vy, pane Skácele. Nikde jinde jsem ho však nenašel. Nezpochybňuji však, že to pan Paseka řekl - nicméně obávám se, že abych mohl posoudit, co tím chtěl přesně říct, musel bych znát kontext, ve kterém to řekl. Vy ho znáte? Můžete sem dát odkaz, kde bych to našel? V každém případě jste ale vůbec nijak KONKRÉTNĚ nespecifikoval, jak byste si to představoval provést V PRAXI. Takže pokud nechcete, aby tato vaše prohlášení nebyla opět jen prázdným "plácnutím do vody", zajisté to nějak konkrétně rozeberete. A prosím už žádné citáty, které někdo řekl v jiné době a v jiném kontextu. Dnes se píše rok 2018 - a pokud se domníváte, že by se měly "rušit politické strany", pokud si za tím opravdu stojíte, budete to zajisté umět i nějak vysvětlit. Bez toho, abyste opět citoval něco, co kdysi (a zřejmě i v naprosto jiném kontextu) napsal někdo jiný. Bavme se o tom, co konkrétně navrhuje pan Petr Skácel - a jak konkrétně by to chtěl realizovat. Pokud zas utečete k té své "oblíbené databázi citátů", nikam se nedobereme - a vy tím opět jen ukážete, že vy, Petr Skácel, opravdu nemáte co říct.

0/0
26.10.2018 12:13

B80e73d74ř95i76c36h 84V89e64v41e49r26k75a 4720485781469

Pan Hannig poté, co jsem své hudební výhrady vůči němu docela podrobně rozebral, místo aby argumentoval, tak se zcela pokrytecky zachoval přesně tak, jak zde v diskusi svým oponentům předtím lživě předhazoval - a sice že "jen kydají špínu" - když na mou adresu napsal toto (aniž by o mně v souvislosti s hudbou věděl cokoli jiného, než to, co jsem napsal zde do této diskuse) - čili pan Hannig o mně dnes ve svém příspěvku z 23.10.2018 12:25 napsal toto, CITUJI:

PETR HANNIG o mně: >>Vy jste pouhý nástroj hlouposti, alespoň v muzice<<

- a mě se v této souvislosti teď vtírá na mysl otázka, zda si pan Hannig tu svou HLOUPOST v politice opravdu neuvědomuje - anebo zda o ní moc dobře ví, ale nedbá...

Co si o tom myslíte vy ostatní? (pokud tedy pan Hannig už všechny diskutující neznechutil natolik, že se zde již neobjeví...)

Hlasujte tím, že tomuto příspěvku buď dáte plus nebo mínus - podle tohoto klíče:

NEUVĚDOMUJE +

VÍ, ALE NEDBÁ -

+1/0
23.10.2018 16:08

B52e81d35ř61i64c69h 16V72e31v47e22r65k98a 4890145271189

Žádná odezva - zdá se, že si zřejmě tedy většina diskutérů myslí, že je to vlastně úplně jedno, zda si pan Hannig svou hloupost v politice opravdu neuvědomuje - anebo zda o ní ví, ale je mu úplně "volná".

A jen pro pořádek dodávám, že s invektivami o hlouposti zde, jako první diskutér v této diskusi, přišel pan Hannig, viz jeho příspěvek z 23.10.2018 12:25. Což mu ovšem nebránilo před tím plkat cosi o "urážení" jeho osoby. Pane Hannigu - když vám jako zcela svobodný diskutér sdělím, že vaši veřejně známou tvorbu považuji za kýč, vy to považujete za urážku? Opravdu? Nebo jak jste to s tím "urážením" myslel? Před tím, než jste prvně v této diskusi VY urazil mě, viz výše. Kdy se už zde konečně dočkáme nějaké vaší (třeba pro začátek i minimální) sebereflexe?

0/0
24.10.2018 12:55

K70a48r12e75l 23T88e42j59k80a16l 5428653704242

Pan Hannig je skvělým příkladem Dunning-Krugerova efektu. Hlupák neví, že je hlupákem.

+1/0
25.10.2018 12:09

B18e56d34ř28i44c79h 69V25e14v67e33r54k88a 4720335651509

Také "hlasuji" pro to, že si to neuvědomuje.

0/0
25.10.2018 14:20

H45a98m67p11l 98B76r70e39t92i91s11l82a63v 6726161594332

Soukup, Ortel a Hannig, vždyť to tak nějak patří k sobě...;-D

+3/0
23.10.2018 15:31

F14r19a73n71t68i46š47e55k 44H44o51f67m10a69n 1367256648

Ach ta čeština v poslední větě

+3/−1
23.10.2018 13:10

B96e65d13ř23i19c79h 63V88e51v87e68r42k50a 4930265941659

Také jsem si toho už dříve všiml. Ale nestálo mi za to na tuto "lahůdku" zde v diskusi upozorňovat - přece nemůžeme po "vlastenci" chtít, aby ovládal mateřský jazyk, že... Nicméně když už jste to zmínil, přece jen přidám ještě jeden postřeh - je opravdu vtipné, že pan Hannig v této diskusi již dříve o panu autorovi napsal toto: >>Víte pane Ople, takoví "lepšolidi" jsou vždy a byli v každé době. Naráží na ně lidé talentovaní ve všech dobách<< - jo, jasně, pan Opl, "talentovaný" člověk... Hrubku tohoto typu může udělat opravdu jen "talentovaný" člověk a "vlastenec" k tomu... Což bych považoval za takovou svou dnešní "tečku za tím naším případem"... ;-D

0/−2
23.10.2018 13:22

J68i23ř90í 78N75o62v29o55t63n41ý 2288702915327

Jaká škoda, že je u nás tolik lepšolidí, a že nemohl pan úžasný skladatel neposlušných tenisek dostat ve volbách víc než procento.;-D;-D;-D;-DO Ortelu netřeba něco psát, stačí si toho "fajnovýho kluka" poslechnout (a pak to jít spláchnout).:-)

+4/−3
23.10.2018 12:42
Foto

P74e66t97r 75H50a56n20n93i38g 5206824275584

Mám zde na návštěvě úspěšného mladého autora různých IT projektů z USA (ze vzdáleného příbuzenstva) a když vidí, že vám odpovídám na invektivy, tak mě to zakázal slovy Never answer in discusion to trolls. STOP IT NOW. Takže končím. Diskuze povolovat pod mým články NEBUDU. Diskutuje zde pouze jedna část politického spektra, a to není demokracie (druzí asi nemají zlaťáky či jak se tomu říká) a B. Veverko exhibujte jinde, zde pod tímto článkem můžete tapetovat klidně další měsíce či roky.

+3/−4
23.10.2018 12:35

J78i22ř93í 49Z35e72l44i11n22k33a 1840317139839

Strašná škoda, že tuto diskuzi hned od samého počátku pan Opl brutálním způsobem vyhrotil.

A vy jste si pak začal přisazovat agresivním vzýváním domnělých nepřátel. Škoda.

Přitom bych vám rád položil několik normálních otázek.

Ať se vám daří ve vašem světěm, ve kterém potřebujete různá spiknutí proti vaší osobě.

+2/0
23.10.2018 12:43

J66a54n 47H44o27r59n64í92k 6743517285757

Demokracie je, že se může vyjádřit každý a nemusí se bát. A to tady může. Tak si neberte demokracii jako štít.

Možná si to plete s komunistickou pluralitou názorů. Komunisti trvali na tom, že na každou věc musí bejt jako víc názorů, aby to jako teda vypadalo, že kromě jejich názoru existujou ještě jiný. Ale to je něco jinýho něž demokracie. Jsou věci, u kterých je normální, že je na ně jenom jeden názor - třeba lež.

To prosím vyřiďte tomu úspěšnému autorovi z USA :). A že jste svobodnej člověk v demokratické zemi, že vám nemá co zakazovat. Ale ten autor je v tom asi nevinně.

Vaše řeči o zlaťácích jsou zaoufalé a trapné.

PS: Jen tak mimochodem, když jsem viděl, jak tento zmatený nicneříkající a nenávistný blog může mít karmu jak řemen, taky mě to napadlo, že to někdo rozeslal po facebooku, aby to trošku přiživil. Ale to je tak všechno, rozhodně nehodlám nikoho osočovat, že je placenej.

+2/0
23.10.2018 12:53

B48e55d73ř84i80c95h 57V14e49v42e69r91k92a 4970575311619

>>Diskutuje zde pouze jedna část politického spektra, a to není demokracie<<

Nic nebrání v diskusi ani té "druhé části politického spektra". Resp. jediné, co jim brání, je jejich argumentační neschopnost. Viz dnes pan Teodor Bezděk. Takže opravdu, pane Hannigu, "chyba není na našem, ale na vašem přijímači".

>>druzí asi nemají zlaťáky či jak se tomu říká<<

Ano, ti druzí jsou evidentně ti "méně úspěšní" - evidentně neumí argumentovat.

>>Diskuze povolovat pod mým články NEBUDU<<

Ano, beru na vědomí, že se diskutovat pod svými blogy bojíte - moc dobře víte, že byste i tam "tahal za kratší konec provazu". OK, nemáte argumenty a jste si toho vědom. A OK - beru to na vědomí.

+2/0
23.10.2018 12:55

D43a22n53a 47P71o52l49a90n74e64c67k92á 3846475517305

To se pak ovšem nemůžete divit, že vás nikdo nečte, a ani nevolí.

+1/0
25.10.2018 11:10

B58e33d88ř36i37c52h 88V72e98v43e33r84k54a 4510285121439

Čtou ho jeho straníci a podobně "rozumně postižení lidé" - a pak zřejmě ti samí lidé ho patrně i volí. Karmu mu to zaručí slušnou, ve volbách ale vždy jen pár desetinek procenta, maximálně do tří procent. A tak tomu jistě bude i nadále - evidentně nehodlá provést ani tu nejmenší sebereflexi - tak dobře mu tak.

0/0
25.10.2018 12:07

B41e41d38ř74i38c75h 12V33e93v15e40r89k20a 4630945271719

... o karmu pro jeho blogy škemrá na Facebooku - a myslí si, že když mu dva až tři tisíce lidí pak karmu skutečně kliknou, že mu to pak i vyhraje volby. Inu, co taky čekat od člověka "zdravě rozumného", že...

0/0
25.10.2018 12:10
Foto

P43e73t67r 93H34a89n33n79i47g 5376284635454

Přece jenom něco o politice. Uvědomil jsem si, že tato diskutérská fronta řízená jedním směrem se odklonila od kritizování SPD typu "Pitomio" a pod. a soustřeďuje se na Rozumné a na jejího předsedu, to jest na mě. Mám to chápat, že dostali od nějaké řídící organizace hlášku Rozumným stoupá popularita, je třeba je zadupat do země?

+3/−6
23.10.2018 8:23

I33v46o 65H58e53b16e23l55k30a 8575850122430

;-D;-D;-D;-D

Vy si fandíte. Vy jste jen červ v zemi, nikdy jste nic v politice neznamenal a znamenat nebudete. Ale chápu, že je pro vás příjemnější představa, že někdo mocný a bohatý v zákulisí platí, aby vám dali lidi najevo názor. Děláme to protože si demokraticky myslíme, že jste šašek.

Do příštích prezidentských voleb se dožijete průměrného věku dožití. A s vámi zanikne i váš fanklub, kterému říkáte strana. Takže vás nikdy nezvolí na žádnou politickou funkci.

+5/−1
23.10.2018 8:35

J47i57r82k87a 79D38o67l82e17ž53a43l 5495165501149

Hele Jemelko, já si zase zcela demokraticky myslím, že jsi takový malinkatý hloupoučký kašpárek. Pravdou je, že se říká, že i ten malý kašpárek může někdy zahrát velké divadlo, ale to jsou jen takové řečičky pro utěšení dotyčného. A s tím dožitím Jemelko, být vámi, tak bych se moc nerouhal.

+2/−2
24.10.2018 0:06

B93e89d47ř83i69c57h 81V93e34v60e19r88k14a 4260235261819

Na váš názor, pane Doležale, kdo je a kdo není kašpárek, máte samozřejmě právo a můžete si zcela "demokraticky myslet" co chcete. Zrovna tak, jako si třeba někdo jiný může myslet to, že hájením kašpárků se i vy sám stáváte kašpárkem.

0/−1
24.10.2018 11:16

I90v89o 52H74e96b59e57l88k95a 8615250912310

Od člověka, který neumí opsat ani jméno nic jiného nečekám.

A jestli to náhodou měl být nepodařený pokus o urážku, tak příště znovu a líp, a už se tak neztrapněte.

+1/0
24.10.2018 14:38

J19i46ř64í 18Z60e39l19i12n42k84a 1640637579369

Pane, pořád dokola.

Stále se dopouštíte toho, co vytýkáte jiným. Odmítáte přijmout, že různí lidé mají různé názory.

Někomu se vaše hudba líbí, někomu ne. Někdo vám ve volbách dává svůj hlas, někdo ne.

+3/0
23.10.2018 9:00
Foto

J69i49n63d66ř93i36c61h 57H26e97g39r 7960402890934

Tyhle bolševické výmluvy jsou jednak trapné a jednak vypovídající o vašem pohledu na svět. Rozumným nikdy žádná popularita nestoupala ani neklesala, jednoduše proto, že žádná není, nebyla a nebude. Komunistická arogance vám zůstala i po třiceti letech !!!

+1/0
23.10.2018 11:26

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz