Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31i64r22k85a 29K37u76z47e98l44k44a 9711545318342

A já myslel, že řeč bude o Zemanovi a Okamurovi. Tak nic no...

+2/−1
23.11.2018 6:32

T29o86m18a19s 46N90o44v93a68c56e55k 7361432276252

Největší hrdinové vyrobily a hrdě nesly transparenty

Jako vážně?

+2/−1
23.11.2018 0:32

B34e56d73ř40i27c70h 75V25e48v77e90r87k15a 4690235301549

To výte - vlastency občas mývají problémi z češtinou - jó, gdybi se čeština psala azbukou, to bi hnet neudělaly žádnou hrubku... ;-)

+3/−2
23.11.2018 10:02

L79u65m45í35r 43V34i35t87h85a 2707537396732

R^:-)

+1/0
23.11.2018 15:45

K11a43m30i82l 20D87o96l24e14z63e52l 6712696404542

pokud gauner jako Babis drze polozi kvetiny je to urazka vsech komunistickych obeti

+2/−2
22.11.2018 22:37

Č12e39s33t54m36í10r 55P76o80š88t90o31l47k51a 2402106323854

Važte slova.

0/−1
24.11.2018 13:27

B73e76d56ř67i31c58h 35V33e40v75e12r92k63a 4720935791849

A proč by měl? Je evidentní, že Babiš před rokem 1989 pomáhal ten hnusný bolševický režim udržovat při životě. A pokud dnes položí květiny na místo, které je symbolem boje za svobodu a demokracii a proti komunistické totalitě, zcela jistě TO JE urážka všech obětí komunistického režimu.

0/0
26.11.2018 17:25

V56á46c97l12a72v 54D66l49o93u29h65ý 2587710724630

Nevím, myslím že se spíš oni studenti z 1939 vrtěli v hrobě v letech 1948-1989, kdy režim,který inteligenci, tj. studenty považoval za lidi druhé kategorie a přitom jejich smrt využíval k propagaci ideologie s kterou dotyční neměli původně nic společného. Byli totiž hlavně vlastenci vychovaní I.republikou, kdy náš stát byl hrdá země a jehoobčané vlastenci, kteří ale měli být na co hrdí. Minimálně ve vztahu k totalitním okupačním hordám, které se tu roztahovali a proti kterým protestovali, a to s vírou v oprávněnost svých požadavků, ne s mentalitou kamikadze.

Proto vnímám 17 listopad, jako připomínku a příležitost pro demonstraci požadavků na svobodnou společnost, bez demagogů, mafiánů a politických hochštaplerů , a proto taky chápu nechuť k současným politickým exponentům, kteří tyto negativa ztělesňují. A nevím, kde se u nich bere drzost se na svátku 17.listopadu přiživovat. Vždyť je to totéž, jak kdyby za války chodili k hrobům studentů klást věnce K.H.Frank a Emanuel Moravec.

Cizí kytky do košů nehážu a hradnímu sjednotiteli smrt nepřeju, ale je to spíš o kultuře projevu a nic to nemění na tom, že Zeman, Babiš i Okamura by měli mít aspoň tolik sebereflexe, že by zůstali zalezlí doma, konec konců jejich voličům je odkaz 17.listopadu stejně ukradený a proč provokují odpůrce? Nechápu.

+3/−1
22.11.2018 18:05

B30e85d94ř63i97c44h 18V74e29v13e69r79k73a 4870355271379

Kdepak jste, lháři Ople, viděl transparent na kterém by stálo "Miloši odstup, nebo zemři"? Vlevo dole, jak Zeman Peroutkův článek? A stejně jako lhář Zeman budete tvrdit, že jste ho "viděl" a že se za svou lež neomluvíte? A nakonec se možná po vzoru lháře Zemana, "omluvíte" jen za to, že se vám nikde nepodařilo ten transparent vyfocený dohledat? Tak co, lháři Ople, jakpak to s tím transparentem "bylo"? Kdepak jste ho "viděl"?

+2/−5
22.11.2018 13:03
Foto

M66a65r83t62a 34D82o11u31b89r28a36v39o69v73á 4670124485717

zkuste google

+4/0
22.11.2018 15:54

B76e77d39ř81i50c47h 71V78e98v13e74r91k60a 4680125371909

Děkuji za upozornění, paní Doubravová. Zkoušel jsem to vygooglovat i předtím, ale udělal jsem to zřejmě velmi ledabyle a proto jsem to předtím nenašel (resp. možná je to tím, že "můj" pan Google o mně "ví", že se na Parlamentní listy obvykle vůbec nedívám - a proto mi ten odkaz nabízí až na pozici, na které jsem to napoprvé přehlédl). Takže ano, teď jsem si to, díky vašemu upozornění, vygoogloval lépe - a máte pravdu, transparent s tím textem (trochu obsáhlejším, ale budiž) skutečně v sobotu na té demonstraci přítomen byl. (Jen bych k tomu ještě dodal, že se od něj distancovali organizátoři té demonstrace, ale ano, uznávám, spletl jsem se - a na věci to nic nemění.)

Takže zde se tímto omlouvám panu Oplovi, že jsem ho v tomto konkrétním případě křivě osočil.

A zároveň bych zde na tomto příkladě rád ukázal jaký je rozdíl mezi mnou - a např. panem Hannigem - předsedou obskurní strany "Rozumní". Já, když zjistím, že jsem se spletl, uznám chybu. Pan Hannig, když je upozorněn na EVIDENTNÍ nepravdu ve svém diskusním příspěvku, nejen že to nepřizná, ale navíc se pokusí i zcela účelově oříznout (já tomu říkám zfalšovat) příspěvek jiného diskutujícího, jen proto, aby dokázal, že on, Petr Hannig "Neomylný", měl, "jako vždy", "pravdu". Více je to zdokumentováno zde v této diskusi:

https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A181112_687344_blogidnes&razeni=vlakno

Resp. pokud by v té diskusi časem přibyly další vlákna, zde je ten můj konkrétní příspěvek, kde jsem tu Hannigovu lež naposledy velice prezicně zdokumentoval:

https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A181112_687344_blogidnes&vlakno=93296059

(A je velice "zajímavé", že pan Hannig má tak "nedovtipné" podporovatele, že někteří z nich doteď nechápou, že ta Hannigova lež, je tam opravdu zcela NESPORNÁ. Resp. buď to, jako pan Pavelka, skutečně nechápou - pak tedy "Pánbu s nimi" - anebo jsou tak "splachovací", že tam v té diskusi do posledního dechu hájí tu zcela zřejmou a evidentní lež pana Hanniga.)

0/−2
22.11.2018 16:16

Č16e87s10t94m12í93r 42P17o26š80t44o58l39k11a 2762356253574

Obvykle je lepší nejdřív myslet a pak mluvit (psát). Teď to už neokecáte...

0/−1
24.11.2018 13:29

B49e97d84ř25i45c90h 54V83e97v55e97r66k67a 4370415811619

Já nic neokecával. Na rozdíl od lháře Petra Hanniga, předsedy obskurní politické strany "Rozumní", jak je tam výše zdokumentováno.

0/0
26.11.2018 10:11

J24i48ř76í 74K82u96č73e34r66a 5368291694116

Vy by jste obhajoval i bachaře koncentráku, který u svého bývalého pracoviště položil věnec. A také by měli všichni řečníci předem zajistit korektní nezávadnost všech transparentů a organizátoři musí mít vytvořenu "komisi pro nezávadnost hesel". Bez toho budou nadále všechna shromáždění o více jak 3 lidech považována za nezákonná a budou potrestána odnětím svobody na jeden rok a při opakování bude trest trojnásobný. Co by jste se s nimi páral, že jo.

+5/−1
22.11.2018 12:50
Foto

V96l65a45d20a 61V39a16n90e51k 9183496284948

Právě Agenti StB , současné vedení státu, přivedli politickou kulturu,a úctu k nejvyšším funkcím na samé dno..... Západní civilizace a morálka se nám opět vzdaluje, prezident , poskok našich ruských okupantů se chová jako v Ruské gubernii a pohrdá parlamentní demokracií, Ústavou...! Senilní mstivý zapšklý stařec zeman si stěžuje ze nerespektujeme výsledky demokratických voleb a v další větě avizuje ze nebude respektovat rozhodnuti demokraticky zvoleného parlamentu pokud nebude podle jeho představ.To je schizoid tenhle Mlha.;-€

+4/−1
22.11.2018 12:29

P85e19t58r 22S17k27á56c49e62l 6864489829

Veškeré aktivity proti lidem ve vedení státu jsou jen hrou kohosi, "demonstranti" jsou v tomto případě ministranti, loutky. Lepší by bylo, aby svoji energii věnovali politické činnosti tak, aby jsme po příštích volbách již neviděli v TV stále stejné tváře, ale úplně jiné. Nová generace totiž myslí a jedná jinak, líp. Ale to chce zdravý rozum, svůj rozum podpořený sebedůvěrou.

Je mi smutno, když se zde všichni oerou proti sobě a ten "třetí" se směje. Naplňuje se tak pravidlo: Rozděl a panuj.

+4/−2
20.11.2018 22:37

K65a10r20e90l 78N64o35v24á95k 4589416310567

naprostá pravda!!!

+1/−4
20.11.2018 8:46

M74i11c74h70a71l 39G36e56c86i20k 6635749537294

Nesuhlasim. Osoby, ktore svojim jednanim neustale popieraju, ze by ctili slobodu a demokraciu - ako napriklad siritel xenofobie Okamura, pochlebovac (post-?)komunistickych diktatorov Zeman, alebo dokonca oligarcha Babis, ktory - nemaju ziadny narok na to, aby kvetiny nimi polozene (za verejne peniaze) boli brane ako prejav ucty k slobode a demokracii. Takze nikto nevyhodil do kosa ziadny symbol piety, ale symbol falosnosti, pokrytectva a zneuzivania pamiatok ludi, ktori trpeli. Taky symbol nie je mozne nijak zneuctit, pretoze je bez ucty uz sam o sebe.

A mimochodom, nie je to ani utok na to, ze dotycni boli demokraticky zvoleni, ako mozeme casto v diskusiach citat. Je to pripomienka toho, ze demokraticke zvolenie bol jediny akt v politickych karierach tychto ludi, ktory bol vykonany v demokratickom duchu - aj to len vtedy, ked si odmyslime ich klamave a stvave (ne-?)kampane - a odvtedy im nijak nevadilo obchadzat demokraciu vsade, kde to len trochu slo.

+6/−9
19.11.2018 17:22

M11i22c61h44a78l 95G37e95c38i94k 6985729537244

oprava omylom zmazaneho kuska vety: "dokonca oligarcha Babis, ktory svojim zoznamom pochybnych aktivit davno prekrocil limit na dlzku prispevku v tejto diskusii."

+1/−3
19.11.2018 17:24
Foto

P14e98t36r 77H37a65n41n25i81g 5776904565224

Toto bylo odstraněno z diskuze, aniž je uvedeno, že odstranil autor blogu, soupis diskutérů provedený diskutérem B. Veverkou, kteří napadají článek nekonformních autorů: .. pokračování předešlého příspěvku (2/2) :

VYHLAŠUJI ZDE TOTO HLASOVÁNÍ:

Kdo ze zdejších diskutujících si přeje, abych se do diskuse pod páně Hannigovým příštím blogem aktivně NEZAPOJIL, dejte prosím tomuto příspěvku MÍNUS (neostýchejte se mínusovat, zlobit se na vás nebudu ;-). Kdo se naopak domníváte, že NENÍ DŮVOD, ABYCH SE PŘÍŠTĚ NEZAPOJIL, dejte prosím tomuto příspěvku PLUS (samozřejmě s rizikem toho, že pokud mi doporučíte, abych se zapojil, pan Hannig diskusi s největší pravděpodobností neotevře). Zajímá mě v této souvislosti hlavně názor paní/pana Ábelovského, Bárty, Boušeho, Cahy, Honzíka, Kince, Kubíčka, Machačka, Matušky, Pajonka, Slavíka, Slezáka, Stehlíkové, Tenzler, Trčálka, Valička, Vlka, Vokouna, Vracovského, Zemánka a Zieglera. Hlasovat mohou samozřejmě i další, je možné, že jsem na někoho, koho názor by mě zajímal zapomněl, tomu se tímto omlouvám

+1/−3
19.11.2018 14:13
Foto

P36e77t89r 55H25a34n44n33i11g 5446244615344

Toto jsem napsal včera a zmizelo to aniž to autor vyndal. Podezřelé je to abecední řazení. Nechci mít divoké představy, ale vypadá to skutečně prapodivně včetně toho, že tento můj diskuzní příspěvek nevymazal autor blogu.

0/−3
19.11.2018 14:25
Foto

P28e77t71r 78H70a97n85n21i51g 5876824855474

oprava: Napadají články nekonformních autorů

0/−2
19.11.2018 14:28

F87i86l84i40p 82V52r32a83c11o28v48s48k83ý 8480187891120

To abecední pořadí je skutečně divné.... mělo se to brát podle tloušťky, to bych byl mnohem víc zepředu. Díky, že jste na tento problém upozornil !!

+2/0
19.11.2018 22:37
Foto

P63e22t25r 12H46a62n53n12i17g 5916694105834

?

0/−2
19.11.2018 23:32

F88i16l68i77p 45V57r47a70c61o70v39s50k26ý 8590337391860

Beru to s humorem, seznam i napadání autorů nekomforních blogů, trolení pod blogy nemám rád a spousta lidí z toho seznamu to nedělá...

Musel Vás smazat někdo z administrace.

+2/0
20.11.2018 7:13
Foto

J58a77n 30H49o34r70n70í45k 6503337415387

V které to bylo diskuzi? Tady? Rád bych se na to podíval v originále. Díky

0/0
20.11.2018 16:57
Foto

P74e60t61r 82H27a38n41n79i15g 5126604525414

https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=687344 diskutér B. Veverka 16. příspěvek od posledního podle vláken nebo 19. od nejnovějšího podle času. Stav je v tuto chvíli út 21 hod

0/0
20.11.2018 21:13

F11i50l84i60p 30V13r29a71c30o42v91s78k43ý 8630457971420

Popravdě nemám na to číst celou tu debatu.... ale našel jsem svůj vlastní příspěvek z kterého je vidět jak jsou seznamy na nic.... btw, nikdy bych se do Vás nenavážel už proto, že sice nemám stejné vidění světa, nicméně oceňuji každého, kdo svede víc, než jen tlachat o politice na internetu

Jestli to dobře chápu, chcete zabránit přepisování hranic vznesení požadavků na reparace? Vzhledem k tomu, že lidé odsud odjížděli skoro s holejma rukama, mohlo by se roztočit kolo vzájemnejch vyrovnávání skoro donekonečna.Sám pocházím na polovic ze Sudet a pár odsunutých rodin znám, nechci říct, že čas smazal všechny rány, to ještě ne, ale řekl bych, že se smířením jsou dál než my. Tedy, pokud někdo nebude nonstop přikládat pod kotel, jako se chystá AfD.Jejich šance nehodnotím, už tolikrát se mi stalo, že jsem se spletl.

+3/0
20.11.2018 21:30
Foto

P94e33t15r 42H86a20n77n66i97g 5306904595804

Máte pravdu. Chci zabránit přepisování poválečného uspořádání, proto radši předběžně je nutné chladit horké hlavy než vymyslí těžkosti. Udělali to Poláci a mají pokoj

0/−3
21.11.2018 10:41

B56e27d77ř18i33c29h 85V83e30v30e22r65k54a 4270685131839

"Chladit horké hlavy" tím, že se na nesmyslný požadavek zareaguje ještě nesmyslnějším, může skutečně jen... no, raději nebudu specifikovat... jiní už přede mnou a v jiných diskusích vaši "rozumnost" specifikovali velmi výstižně, řekl bych...

+3/0
22.11.2018 16:34

B74e95d81ř72i17c36h 46V98e24v40e16r93k31a 4810385211489

Jen vysvětluji: opravdu mě zajímal názor lidí, které jsem tam vyjmenoval. (Názor na to, zda bych se podle nich - vás - měl nebo neměl zúčastňovat diskuse pod příštím Hannigovým blogem - anebo zda panu Hannigovi umožnit tu jeho hloupou výmluvu, proč pod příštím blogem diskusi zřejmě opět zakáže.)

(Rozhodně to nebyl žádný "seznam lidí, kteří se naváží do pana Hanniga" - tak ty lidi možná prezentoval pan Hannig - já naopak ty lidi považuji za veskrze rozumné - a právě proto mě jejich názor zajímal.)

A tyto lidi (kterých názor mě zajímal) jsem vyjmenoval podle abecedy proto, protože jsem tím chtěl dát najevo to, že názor nikoho z nich nebudu upřednostňovat. To je celé.

Nu - zdá se, že Hannig je každému "ukradený", resp. každému tam je "ukradené" zda se pod příštím Hannigovým nesmyslným blogem bude moci diskutovat nebo nebude. OK, beru na vědomí - a protože se tedy zdá, že nikomu z těch lidí má snaha o to, ukázat co je pan Hannig zač, nevadí, i nadále budu pod všemi blogy (kterých si všimnu), kde to bude umožněno a kde se pan Hannig objeví, ukazovat, co je pan Hannig zač.

+1/0
22.11.2018 13:22
Foto

J85a74n 11H35o40r26n21í58k 6733127925757

Děkuji ještě jednou.

0/0
21.11.2018 8:19

B41e91d19ř62i24c55h 93V77e18v48e89r40k18a 4180875791889

Petr Hannig: >>Toto jsem napsal včera a zmizelo to aniž to autor vyndal. Podezřelé je to abecední řazení. Nechci mít divoké představy, ale vypadá to skutečně prapodivně včetně toho, že tento můj diskuzní příspěvek nevymazal autor blogu.<<

Moje reakce: Co se týče Hannigova podivování se nad tím, že jeho příspěvek "zmizel" - řekl bych, že ho smazal administrátor - a řekl bych, že když se pane Hannigu podíváte k sobě do svého profilu, do sekce smazané příspěvky, s největší pravděpodobností tam uvidíte, že byl smazán proto, že byl mimo téma. Mně vyčítáte příspěvky mimo téma (přitom já vždy diskutuji k tématu blogu nebo k tématu diskusního příspěvku svého předřečníka) - a sám takto neuvěřitelně "nedovtipně" (a ještě se pak divíte, když ho ho admin po právu smaže) vložíte příspěvek, který je 100% mimo téma blogu - a který navíc ani nereaguje na příspěvek nějakého vašeho předřečníka zde v této diskusi. Styďte se, pane Hannigu. "Kážete vodu a pijete víno" - jinak toto vaše pokrytectví nazvat nejde - píšete příspěvky úplně mimo jakékoli téma - a svým oponentům to samé (jinde) lživě podsouváte.

0/0
22.11.2018 13:25

D97a48r82j54a 15H41u92b12á57č43k79o69v24á 1424344525325

Vážení, umíte si představit, co za hysterický ryk z mainstreamu by se spustil, kdyby takto skončily v koši třeba květiny Němcové nebo Kalouska? Naše vyvážená a objektivní ČT by o tom vysílala 24 hodin vkuse, zvala by si tam rozhořčené hosty, že co to je za hyenismus, vyhazovat kytky do koše, zatímco po vyhození květin prezidenta republiky se ozývá z ČT velké TICHO.

+15/−6
19.11.2018 13:38
Foto

V81l48a95d40a 16V35a43n42e40k 9473846694268

Agenti StB a KgB, nemají co nosit květiny k pomníkům obětí komunismu! zeman si stěžuje ze nerespektujeme výsledky demokratických voleb a v další větě avizuje ze nebude respektovat rozhodnuti demokraticky zvoleného parlamentu pokud nebude podle jeho představ.To je schizoid tenhle Mlha.

Žij tak,abys nemusel klást květiny ve 2 ráno! :-P

+4/−2
22.11.2018 12:33

J31a37r40o68s75l63a19v 31B35a59b26e60l 8653228241185

Kdyby teoreticky na tomtéž místě nakladl květiny někdejší generální tajemník ÚV KSČ Jakeš, měl bych stejný názor jako na květiny od Babiše a Zemana. Ani kladeč, ani takové květiny nemají na tomhle místě co dělat. Právě tohle považuji za zneuctění památky. Když už mluvíte o neúctě k nejvyšší ústavní autoritě, tedy k prezidentovi, nelze nepoložit otázku, jakou míru úcty projevuje právě prezident k té ústavě. Naprosto žádnou. Mírně řečeno ji ohýbá dle vlastní libosti a potřeby, hruběji řečeno si s ní vytírá zadní část těla. Těžko pak chovat úctu k němu samému.

+9/−9
19.11.2018 13:34

D93a15r64j86a 85H36u48b83á58č90k22o48v21á 1744934175415

Květiny prezidenta této republiky nemají co dělat na pietním místě?8-o Kdo jste, že o tom chcete rozhodovat, to už tady totiž jednou bylo, estebáci také ty nevhodné květiny vyhazovali do koše, podobnost s nimi čistě náhodná.

+10/−1
19.11.2018 13:40
Foto

J41a21n 51H38o54r66n70í42k 6113557875797

Myslím, že přeháníte. Pan Babel jen uvedl svůj názor, co si myslí o tom, když na pietní místo na Národní třídě položí kytici prezident, který se k 17. listopadu 1989 vyjádřil takto:

„Přátelé, nebyla to žádná krvavá řež, nebyl to žádný nestandardní masakr, byla to jedna z ‚x‘ demonstrací,“

Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/zeman-popira-masakr-na-narodni-tride-pred-25-lety-o-masakru-sam-psal.A141118_204838_ln_domov_ele

Divíte se mu?

+2/0
21.11.2018 8:25

K78a50r23e29l 34N46o41v30á81k 4409946880567

vy o tom budete rozhodovat, kdo kde smí být či ne?! jedna totalita by díky vám, nahrazena jinou,nebo spíše zfanatizovaným davem papouškujíce nesmysly do hlavy vám vtlučenými ;-(;-(;-(;-(

+7/−1
20.11.2018 8:50

M20i83l50a69n 19S60t65e18h29l34í10k 7720789483471

Jestli někdo zneuctil státní svátek a odkaz 17.listopadu, tak to byl prezident této republiky, když se o násilí, páchaném režimem na demonstrantech v roce 1989, posměšně vyjádřil jako o neškodných akcích obtloustlých členů Lidových milicí. Po právu ho za to tenkrát demonstranti bombardovali vajíčky a po právu letos vyhodili jeho květiny do koše.

+7/−9
19.11.2018 13:25

J93a53n 83V79y60s13k78o50č98i29l 6852380616864

Někdo vyjde do ulic s transparentem, někdo sepíše pamflet plný gramatických chyb.:-P

+11/−2
19.11.2018 10:54

A58l10e26š 62W81o44l82k30e72r 6909949314719

Vyhazování položených květin se mi taky moc nezamlouvá, ALE...

Nejlépe to shrnuje výkřik přímo ve videu s "kladoucím" A.B. "Na co si tu hraješ STBáku?"

+12/−5
19.11.2018 7:51

L59a25d22i55s55l96a92v35a 37S55t25r38n53a40d42o51v50a 3338324141302

Nejlepší na celé kauze je , že květiny vyhodil ukrajinský aktivista...pominuli fakt , že tohle se nedělá. Káží o morálce a pošpiní pietní místo.

+9/−2
18.11.2018 21:30

K69a33r83e20l 95H13a64u73p80t92v83o38g41e28l 3353852734394

Květiny za své kladeče nemohou. Jsou pouze tichou připomínkou ohavných činů StBáků, kteří se s nimi na pietní místo plíží pod rouškou noci, aby jej znesvětili.

+7/−5
19.11.2018 13:11

K40a67r60e30l 54N10o33v38á13k 4509776320677

ony i ty květiny "správných" kladečů, skončí jako ty od těch "nesprávných",....nula od nuly pošla,....život jde dá,l.....jediní kdo vydělali byly květináři.....;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
20.11.2018 8:53

K72a27r50e89l 90N38o45v58á92k 4389616560627

ale i to o něčem svědčí,

0/0
20.11.2018 9:09

J40i98n21d22ř17i64c75h 92T90ů45m68a 1484782827858

Něja vám uniklo, že sedmnáctý listopad není zadleka jen o roce 1939, ale především !!! o roce 1989. A pokládání květin STBákem na pietním místě na Národní třídě (nemá nic společného s rokem 1939) je opravdu chucpe.

+12/−7
18.11.2018 18:07

P10a24v94e58l 35P20o21n89e37c 6434569382790

U soudu bylo prokázané, že AB upozorňoval StB na korupci a podvody ve státní firmě, donášení na lidi disidentu se však neprokázalo. Chápu obavy politiků, kteří po revoluci "vytěžili" nějaký státní majetek, ale to je jejich problém.

+4/−3
18.11.2018 21:04

J46i39n98d73ř90i69c34h 26T90ů42m23a 1554732817808

Nic takového prokánebylo. Jediné, co je prokázané je, že byl čiým agentem Státní bezpečnosti, což ovšem Babiš popírá. Nikdo netvrdí, že donášel na disent (ani nemohl, nebyl s ním v kontaktu) ale že donášel na své spolupracovníky což on zatrvzele popírá. Skutečnost, že to (dnes!!!) popírají i dva pracovníci STB, kteří s ním dříve spolupracovali dokazuje, že tuto skutečnost se snaží tzv. zatlouct. To lidé s čistým svědomím nedělají.

+9/−4
18.11.2018 22:11

P81a50v22e54l 58P90o92n24e66c 6964379292870

Těžko povyšovat spekulace nad rozhodnutí soudu, zkuste tento zdroj: https://goo.gl/mA84h3

+5/−3
18.11.2018 22:21

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz