Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I48v71o 89H63e50b30e68l58k88a 8425880622120

Samozřejmě, že je trest smrti nesmysl. Stát si prostě nemůže dovolit udělat tento krok.

Vemte si jen případy Kajínek a ten chlap jak v Egyptě zabil elektrikou svou ženu a dceru. S trestem smrti by už byli dávno mrtví. Soudy je odsoudily, nabylo to právní moci. A teď se přijde na to, že to třeba neudělali, jak v této zemi spousta věří.

A za druhé, u každého jednotlivého člověka, který by se vracel, musíte bezpečně dokázat, jaké zločiny spáchal, koho a kdy zabil. Nemůžete prostě říct, jsi členem IS, jdeš na popravu. Z jednoho prostého důvodu, v příštím konfliktu, který přijde, se nikdo nevzdá, proč by měl? Když bude vědět, že jediná vyhlídka po vzdání se je šibenice. Takže o to zuřivěji bude bojovat a o to větší budou ztráty na naší straně. Ale tak daleko rozumní nepřemýšlejí. Ti spíš fungují na principu pudu než rozumu.

+3/0
26.2.2019 15:14

B24e31d42ř68i26c43h 34V62e88v39e54r94k70a 4830955171609

>>Ale tak daleko rozumní nepřemýšlejí. Ti spíš fungují na principu pudu než rozumu<<

Pane Hannigu - uvažujete o tom, že byste tu vaši stranu "Rozumní" přejmenovali na Pudoví? Zcela jistě by to bylo mnohem výstižnější a nemátli byste tím nesmyslným názvem voliče - tedy, pokud to matení voličů není záměr, že...

0/0
6.3.2019 11:02
Foto

L71e59o80n88t60ý76n73a 36C95h69v29á51t66a96l57o84v85á 1193765756

Chcete trest smrti pro druhé a vrahy označujete jako lidské zrůdy? Není nic smutnějšího, než když lidé volají po zabíjení jiných lidí.

+1/−2
22.2.2019 22:06

K56r89y21š42t78o19f 27L94a92n66í33k 1609970265815

chyby v matrixu se musi odstranovat, nikoli rozmnozovat.

0/0
24.2.2019 23:22
Foto

L18e73o51n47t56ý15n72a 56C23h81v94á90t81a68l19o61v16á 1293605696

No nevím, chyby v matrixu se kdysi jeden pokoušel odstraňovat a nedopadlo to.

0/0
25.2.2019 12:44
Foto

P60a26v11e79l 42J81o80s69e71f 18A30b35e83r87l82e 4427483616716

Zásadní omyl je v nepochopení toho úkonu - že se v principu nejedná o trest,

ale o ochranné opatření a takto je nutné k tomu i přistupovat.

+2/0
22.2.2019 19:27

M13i98l75a39n 46S86t36e57h84l40í60k 7140989373651

Účelem trestu smrti je evidentně odstranění patologického jedince z lidské společnosti, protože s jeho nápravou už v takovém případě jaksi počítat nelze.:-) Stejný efekt ovšem poskytne i doživotní trest, pokud je uložen tak, aby se odsouzený již nikdy nedostal podmínečně na svobodu. Jsem tedy proti trestu smrti, ale nesouhlasím s tím, aby doživotně odsouzení byli podmínečně propouštěni na svobodu. Když doživotí, tak doživotí. Pokud jde o ty navrátilce z IS, to je naštěstí problém, který se nás netýká, ten ať tedy řeší ROZUMNÍ.:-P

+5/0
21.2.2019 12:23

J65i17ř93í 19Ř64e75z45n11í47k 4912562213135

Pokud někoho zbavíte naděje, tak pak nemá co ztratit než své okovy, a pak je možné se nadít všeho. Myslete také na bezpečnost věznitelů.

0/−2
21.2.2019 13:34

M97i36l70a98n 44S26t60e92h30l79í24k 7520839953491

Tak to už je skutečně jen jejich problém, jak ho uhlídat.

+1/0
21.2.2019 15:38

D19a67n19a 92T69e28n80z88l33e82r 5850362125613

Je to problém celé Evropy. Mezi námi a vámi leží jen tři hodiny jízdy.

Dokud bude ve věznici jen jediný z nich, mají důvod někde vypálit školu - jako v Beslanu - aby ho vydíráním dostali zpět.

+1/0
21.2.2019 16:12

M82i82l35a83n 38S31t24e41h26l86í47k 7440449843911

Doposud si ČR k útoku nevybrali a není nejmenší důvod se domnívat, že by tomu po návratu islamistů do západní Evropy mělo být jinak.

+1/0
21.2.2019 16:26

D51a34n68a 35T35e42n37z98l85e91r 5310192125863

České hobbyaktivity v Afghánistánu jim nezůstaly utajené. Řada z nich dokonce odtud pochází.

+1/0
25.2.2019 7:11

M23i17l24a98n 19S47t54e39h23l61í80k 7180929793711

Ale to vědí celou dobu. A útoky se zatím odehrály jinde, protože tam mají díky imigrační politice dobré zázemí.

0/0
25.2.2019 9:41

P57e35t42r 87S46k97á23c60e10l 6684349839

Pokud jde o patologického jedince, patří do psychiatrické léčebny. Ale u normálního jedince je náprava možná, viz tělesné tresty v Singhapuru a jinde v Asii. Pokud má odsouzený paměť, nikdy přestup nespáchá, protože ví, že musel měsíce ležet na břiše. Utrpení skoro jako J.Kristus za nás trpěl.

0/0
21.2.2019 18:10

V95l42a62d29i28m36í27r 18K71r48a34m95a40r62i37č 9711865266429

Som za zavedenie princípu do základných ľudských práv: kto vedome porušil základné právo iného, nemôže sa domáhať ochrany svojho ekvivalentného základného práva. Áno, v prípadoch ktorých sa dotýka článok, možnosť "oko za oko".

Som za znovuzavedenie trestu smrti - s väzobným odkladom jeho výkonu na dobu neurčitú. Trest sa môže, ale aj nemusí vykonať. Výhradne pre trestné činy násilnej povahy.

Okrem výkonu trestu so stupňom stráženia 1,2,3, zaviesť ďalší, na úrovni pracovného tábora. Potreby väzňov uspokojovať len asi tak na úrovni prijímača ZVS - drevený barak s pieckou, železná posteľ, spacák, základné jedlo, len studená voda. Čokoľvek nad - len za zarobené peniaze.

+3/0
21.2.2019 11:59
Foto

J62a65n 51H60o59r42n71í14k 6733627175557

TaK vy jste ovlivněn hlavně konceptem kolektivní viny. Neuvedl jste jediný konkrétní příklad, jediné jméno, jen mluvíte o mase vrahů bez tváře.

Přesně takhle vznikají ty přehmaty, které jste na začátku nakousl.

+2/−3
21.2.2019 11:58
Foto

P74e35t51r 21H76a93n42n54i90g 5836174335334

S článkem Pavla Opla, který je třetí na koaliční kandidátce ROZUMNÝCH a Národní demokracie se zcela ztotožňuji. Petr Hannig, předseda ROZUMNÝCH

+3/−1
21.2.2019 11:12
Foto

Z38d12e35n19ě35k 36M43a67t15u67š42k44a 7818296575246

pro osvěžení paměti si přečtěte Kodex blogera.

0/0
21.2.2019 11:37
Foto

P62e64t11r 26H72a98n53n28i84g 5436384425354

Jsme na půdě článku Politická aréna, jestli jste si nevšiml.

0/0
21.2.2019 13:56
Foto

M57a54r42i27e 31T57o16m61š77í46č28k49o49v16á 4927165386576

Smrt za smrt, v případě promyšlené brutální vraždy, kde jsou jasné důkazy. Dnes se vše zahraje na hlavu a násilník po přeléčení udělá další rodinu nešťastnou. Navíc domovy důchodců silně pokulhávají za věznicemi, kde musí býti vydatná strava, odpočinek, sport i kultura, to je spíše forma rekreace, než nápravy.

Něco jiného je, když se jedná o smrtelné nehody na silnici, nebo na pracovištích i když s cizím zaviněním, ale neúmyslně, tam je možno využít odnětí svobody, podle závažnosti přestupku.

+6/0
21.2.2019 10:40

J45i28r90i 35B82e90c59v34a84r 7822509746

V historii bylo možná několik (hodně?) omylů - ale předpokládám, že mnohem více bylo případů, kdy byly důkazy viny stoprocentní -a zde je trest smrti na místě!

0/0
21.2.2019 10:12

J93i18ř19í 60Ř35e24z22n34í22k 4942452253455

Právě že dodatečně zavedené genetické testy dokázaly, že nikdy není nic jednoznačné a stoprocentní.

+1/0
21.2.2019 10:23

P61a75v66e15l 46V89é37b97r 5209502102731

Píšete to tendenčně. Genetické testy neprokázaly, že je nikdy nic ... atd., ale že se občas chybička vloudí.

+2/0
21.2.2019 10:28

P62a82v92e46l 74R65e86i81c52h20e39l 7879803784925

Občas?

0/0
25.2.2019 9:22

J14a44n 49P82a74v88e31l 8243922288476

Neměli by být vždy stoprocentní? :-P

Důkazy nikdy nejsou stoprocentní. Vždy máte možnost, že to bylo nastražené či jiné podobné vychytávky.

+1/0
21.2.2019 10:35
Foto

Z22d76e85n52ě18k 44M96a52t30u75š59k55a 7188636725356

zrovna u nás, kde bylo dost lidí posmrtně rehabilitováno, bych se k té myšlence nevracel.

+8/−1
21.2.2019 8:43

L31e87n84k36a 52M84a92j57o37r75o20v52á 4480890741984

Debata se vést může, ale tou poslední větou jste to celé trochu shodil. Jako... střílet bez soudu? To snad přeci jenom ne, děkuji mockrát.

+5/0
21.2.2019 8:23
Foto

Z81d53e20n95ě10k 12M94a90t38u57š27k53a 7878416295126

přečtěte si některé předešlé autorovy blogy a pochopíte.

+2/0
21.2.2019 8:44

P63e10t36r 17S90k93á17c29e29l 6574769969

Na níže uvedené nemám důkazy, ale vím to od důvěryhodných osob:

A představte si, že v sousedním Německu po roce 1970 pokud si nevěděli rady s recidivisty, provedli tohle - po propuštění z vězení na nejbližším přechodu pro chodce ho zajelo auto, tak aby nežil. Chápete? Denně umírají na světě tisíce lidí na silnicích a nad zločinci tam zabitými se nikdo neustrne. Leda jejich příbuzní. Je to zrůdné, ale pokud to bylo v Německu, kolébce totality.... doufám, že tomu již tak není. I u nás se podobné věci děly, viz podezřelá úmrtí, např. v Kunštátu na Moravě, a jinde.

0/0
21.2.2019 18:35

D91a58n 62R54o75z77s12í97v66a71l 3320362950564

V případě řezačů z IS je jediná možná cesta a tj. předání vládě v Damašku, poněvadž na území Sýrie se těch zvěrstvech dopouštěli.

Anebo si můžou zvolit Irák. Ovšem ne jak si představují oni a tj. propuštění v provincii Anbár, to by se jim moc hodilo poněvadž je jasné jak by to skončilo,ale centrální vládě v Bagdádu. A irácké soudy se s nimi fakt mazlit nebudou.

+11/0
21.2.2019 7:28
Foto

P77e35t41r 14H25a18n72n56i51g 5226814825154

Předat do Damašku, kde je trest smrti nemine. Převoz do Evropy znamená islamistická infekce typu ebola. Trump chce tu Evropu asi skutečně zničit. Zrušení smlouvy Reagan - Gorbačev a teď nahnání těch nejbrutálnějších hrdlořezů zpět do Evropy.

0/0
21.2.2019 11:14

D73a34n 90R47o33z14s12í42v75a12l 3500742850434

R^

0/0
21.2.2019 14:01

P61e39t40r 73S39k60á22c67e74l 6244139499

Již 165 let se na území USA nebojovalo, vždy jejich vojáci bořili na jiných územích. V minulém století hlavně v Evropě, po roce 2000 si vzali na mušku Blízký Východ a Afriku. Když nemohou harašit zbraněmi, alespoň za pomoci nich natlačí do civilizovaných zemí nepřizpůsobivé. Platí:

„Stav a životní návyky lidí kopírují přírodu země kde žijí“ » Hippokratés z Kósu.

0/−1
21.2.2019 18:19

B13e50d49ř45i79c71h 70V13e77v16e29r48k27a 4330635791759

>>na území USA nebojovalo, vždy jejich vojáci bořili na jiných územích<<

Nebýt vojáků USA, 2. světovou válku by vyhrál Hitler, p.Skácele. A jestli si myslíte, že by ji vyhrál Stalin - jste opravdu hodně naivní - a to "na druhou" - jednak byl Stalin zcela stejný jako Hitler a kdyby se mu podařilo porazit Hitlera bez pomoci Západu,zcela jistě by zavedl na všech "osvobozených" (v jeho chápání ve skutečnosti dobytých) územích stejný teror, jaký zavedli na dobytých územích předtím nacisté - a druhak je opravdu velmi naivní, že by Rusové bez pomoci USA Hitlera porazili. "Geniální vojevůdce" Stalin si totiž těsně před tím, než ho napadl Hitler, zcela zdecimoval velení své armády. A jestlipak víte proč? Protože měl s Hitlerem uzavřenou mírovou smlouvu,na základě které si ti oba zločinci rozdělili Polsko - a Stalin Hitlerovi v té době bezmezně věřil - a naopak nevěřil Západu, když ho pár dní před napadením SSSR Hitlerem Západ před hrozícím nebezpečím,že ho Hitler napadne, varoval. A Stalin byl tak "geniální vojevůdce", že varování ignoroval a pokračoval v započaté čistce (tzn. přeloženo do normální mluvy vyvražďování) svých vlastních (relativně schopných) špiček armády jen proto,že se domníval, že by ho mohli ohrožovat. A když pak Hitler SSSR skutečně napadl, Stalin tomu mnoho hodin nemohl uvěřit a zcela se z toho zhroutil. A armáda SSSR byla v té době tak zdecimovaná,že kdyby nepřišla masivní pomoc od Západu a hlavně USA, Hitler by Rusko dobyl - a následně, posílen ruskými surovinovými zdroji,by pak zřejmě dobyl i zbytek světa - možná jediným USA by se podařilo vzdorovat. A právě proto, protože si USA byly vědomy tohoto možného scénáře, zvolili menší ze dvou zel - pomohli Stalinovi ubránit se před Hitlerem - a pak i osvobodili celou Západní Evropu. Čili nebýt USA, vy,pokud byste vůbec žil,byl byste dost možná někde na Sibiři, poté, co by Hitler celou Evropu germanizoval. Tak laskavě nešiřte nesmysly o tom, že "USA jen boří na jiných územích". Nebýt USA,Hitler by vyhrál 2ww.

0/0
5.3.2019 16:12

B83e65d28ř80i55c43h 26V77e81v31e69r46k98a 4190865961309

Infekce typu ebola jsou zcela zajisté i neonacisté z Národní "demokracie", se kterými spolupracují Hannigovi "Rozumní" - tedy i "Rozumní". Protože "stále platí" - viďte pane Skácele a Hannigu: Neonacisty v ČR nechceme!

0/0
5.3.2019 15:46

J63i62ř95í 95Ř40e78z71n18í36k 4422892223505

Léta jsme slyšeli odsuzovat, když SSSR a CSSR někoho zbavili občanství, že by se něco takového nemohlo stát v demokratickém státě. Ale teď najednou britský ministr zahraničí odejme občanství někomu, kdo si vyjel do ciziny a se chce vrátit.

Jak tedy mám posuzovat, respektive odsuzovat podobné úřední úkony provedené v minulosti? Když může i demokracie, tak může i totalita.

+2/−2
21.2.2019 6:32

R74i79c46h83a19r94d 31K92r68á33l 4718637580113

On je vždy rozdíl v posuzování. Jestliže kapitán Will Rogers, třebaže se vehementně snažil tvrdit, že šlo o omyl, zabil 290 cestujících letu IR 655, a byl za to vyznamenán, proč bychom neměli vidět takové rozpory? Vymlouvat se na válku a bez řádného ověření sestřelit letadlo ve světově uznávaném koridoru, navíc nikoli z neutrálních vod. A když se podíváte na incident My Lai, tak za válečný stav schováte prakticky všechno. Ovšem nic to nemění na faktu, že kdo se chová jako zrůda nemající s lidskostí nic společného, tak by za to měl nést ty nejtvrdší následky.

+1/0
21.2.2019 8:14

J34i14ř67í 29Ř31e28z63n70í67k 4832442153935

Tak ve světě virtuální reality nikdy nelze naprosto bezpečně prokázat, že jde právě v případě konkrétní osoby jde o pachatele. Viz ten případ v Egyptě.

0/0
21.2.2019 8:29

V20l54a23d52i13m37í17r 50K32r61a88m24a64r14i60č 9391905426469

Nikoho nemožno zbaviť občianstva, ak by následne ostal bez občianstva. Tá dievčina má dvojité občianstvo, takže jedno z nich odobrať možno.

0/0
21.2.2019 12:02

P38e53t66r 49J17í21l71e58k 8792161947

Víme z naší nedávné historie, jak trest smrti byl zneužit nacisty i komunisty. Proto jsem proti.

+4/−4
21.2.2019 6:21

R16i60c36h69a46r12d 79K54r57á10l 4548307820733

Vše se dá zneužít. Nejen trest smrti, ale i amnestie, dotace a podobně.

+2/0
21.2.2019 8:07

J38i87ř33í 44Ř19e56z85n39í59k 4802512953525

Ale tam ty důsledky možného omylu nejsou nenapravitelné.

+4/0
21.2.2019 8:30

R93i14c34h10a80r58d 95K27r87á24l 4398767450743

I to je silně diskutabilní. Nemohu se zbavit dojmu, že určité amnestie měly byly nastaveny tak, aby pomohly určitému druhu lidí. Možná mi vynadáte za přílišnou spekulaci, ale pokud propustíte notorického defraudanta, kvůli kterému pak někdo spáchá sebevraždu... Ano, možná za vlasy přitažený příklad, ale na druhou stranu - je zcela vyloučen?

+1/0
21.2.2019 8:41

J85i55ř61í 57Ř88e49z24n75í92k 4322232323495

V zásadě souhlas, už proto, že o jedné naprosto účelové amnestii vím, aby si policie ulehčila práci a nemusela nic vyšetřovat. Ale byl jsem tehdy tak blbý, že jsem se zapomněl zeptat, kdo ten návrh podal.

0/0
21.2.2019 10:26

J17a55r78o83s73l93a18v 74V30e57i28g95e34n64t 5858246578556

V zásadě bych nebyl proti trestu smrti, ale - ještě nikdo nepřišel na to, jak nastavit systém takovým způsobem, aby byla zcela vyloučena lidská chyba nebo zlý úmysl. Proto jsem proti.

+6/0
21.2.2019 5:43

B97ě44l69a 39H76o12r91á11k81o76v10á 1818212769410

Vše se dá využít i zneužít.

Zneužívání demokracie je smrtelně nebezpečné pro demokracii samu a tím i nás!

+1/0
21.2.2019 6:18

J50i49ř48í 13Ř50e45z68n69í54k 4382362643325

Ano, jistě, ale boj proti zneužívání demokracie má jeden nepříjemný důsledek, že je pak k nerozlišení od totality. Hrozí nebezpečí, že nám ten boj přeroste přes hlavu.

+1/0
21.2.2019 6:46

B33ě63l98a 27H46o33r77á61k19o39v53á 1858812909260

Existenční boj o přežití nikdy nevyhrál ten co pouze ustupoval.

0/0
21.2.2019 7:15

J17i92ř18í 79Ř86e54z83n26í82k 4732222863375

Ano, opravdu, a co právě Češi?

+1/0
21.2.2019 8:31

B89ě41l13a 22H78o68r47á81k59o63v57á 1428242329210

A my jsme jako vyhráli? Jsme poskoci mocností. Existenční boj o přežití teprve nastane když se bude stále ustupovat odvěkému nepříteli. Smutné je co je vítačů v našich řadách.

0/0
22.2.2019 7:28

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz