Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J19a57n 75Z65i57e94g39l60e53r 1951706811978

Ano, jsme k Rusku hodně kritický, ale kdybych to psal v tak nenávistném stylu, jak píše pan Opl o Němcích, tak bych to pořádně schytal. Je s podivem, že ti, kteří mě kritizují, nenávistný styl pana Opla nevadí. Inu pokrytectví jenom kvete. :-)

+5/−3
15.3.2019 12:24
Foto

Z37d25e72n70ě68k 59M21a31t46u48š42k38a 7588746875456

nejsem příznivcem Vašich blogů o špatnostech v Rusku, je to dost jednoduché, ale bohužel, s tím stylem autora blogu a reakcím na něj, máte pravdu.

+1/0
15.3.2019 12:55
Foto

J54a17r28o32m28í65r 86P87e68t72ř52í90k 6894891309378

Pane Zieglere,

Vaše rétorika a rétorika autora blogu se nedá srovnávat.

Pokud by se kdokoliv jako se Vy vyjadřujete o Rusech a ruském národu, vyjádřil např. o Romech, nebo Židech, už by byl odsouzený za rasovou nenávist.

Článek pana Opla je sice ostrý, ale jak píše paní Palková - třeba mrtví z Lidic by nyní nevěřili svým očím.

Nyní je povinná nenávist k Rusku a komunistům, ale o zločinech německých nacistů se mluví minimálně.

Dnešní 80. výročí obsazení našeho státu nacistickým Německem mainstreamová média komentují též minimálně.

Když bylo loni 50. výročí invaze vojsk VS v roce 1968, tak jsme déle než měsíc od rána do večera v našich médiích neslyšeli a neviděli nic jiného. Od rána do večera náš mainstream chrlil pouze nenávist k Rusku a komunistům ve Vašem stylu a nic jiného.

A 15. březen 1939 měl pro naši zemi daleko fatálnější následky - na 360.000 mrtvých, oproti cca 100 mrtvým v roce 1968.

+4/−2
15.3.2019 20:55
Foto

L82i12b52u24š23e 84P11a55l82k96o59v82á 5871303127869

nemluvě o ekonomických škodách-nedávno se zde diskutovalo o tom, že vojáci Rudé armády v Berlíně rabovali-ale jak se chovali Němci? Dohledala jsem komentář pana Svobody který to pěkně shrnuje-

Jiří Svoboda 95836

Třetí říše ohlodala československou ekonomiku takříkajíc na kost. Jen umělým nastavením kurzu mezi protektorátní korunou a říšskou markou byly z československé ekonomiky vysáty prostředky, které by dnes odpovídaly několika bilionům korun. K tomu jsme přišli o všechny devizové rezervy, hotovost v cizích měnách, zásoby zlata, stříbra a dalších kovů (včetně sbírkových předmětů z drahých kovů) a také o zlato uložené v zahraničí. W. Churchill to komentoval takto: "Úspory nešťastného a porobeného lidu jsme vydali německému agresorovi. Je to druhý Mnichov!" Němci během pouhých několika měsíců úplně vydrancovali zásoby zboží všeho druhu na území Čech a Moravy, takže již na začátku války musel být zaveden přídělový systém, přitom jsme před válkou patřili k sedmi nejbohatším státům světa. Z množství zlata, které bylo na našem území Němci ukradeno, se nám vrátilo jen deset procent. Bylo nám ukradeno bohatství několika generací. K tomu zahynulo přes tři sta šedesát tisíc našich občanů, důsledky bombardování a vojenských akcí také nebyly zanedbatelné. Odsun více než tří milionů Němců byl sice odůvodněný, ale znamenal další ekonomickou ránu. Naše země byla na absolutním ekonomickém dně.

+2/−2

doporučit 14.2.2019 13:27

+2/0
16.3.2019 11:53

J20a38n 35Z40i83e93g39l64e72r 1801796771388

Jenom ještě dodám, že Němci se u svých koncentráků inspirovali ruskými gulagy, což sám Hitler vzkázal Stalinovi. A v komunistických gulazích zahynulo více lidí než v nacistických koncentrácích.

+2/−2
15.3.2019 12:20

J83a48n 44Z94i27e24g73l72e42r 1611576561458

Rozlišujme ovšem mezi tehdejšími Němci infikovaných nacismem a současnými Němci. Jeden čas jsem dělal průvodce turistů a nejlepšími mými klienty byli Němci a Rakušané. Velice přátelští, milí a dávali slušná dýška.:-)

+3/−2
15.3.2019 12:18
Foto

Z44d96e62n98ě76k 40M47a21t17u95š60k65a 7638126325746

Je třeba si připomínat historii, ale bez hysterie.

+4/0
15.3.2019 12:17
Foto

J85a38r45o66m59í65r 81P85e20t54ř68í53k 6394741929378

Zajímavé, že hysterie rusofobů a komunistobijců Vám nevadí.

+1/−1
16.3.2019 15:36

P76a83v26e98l 26K60u72c82h26t72a 4306461227304

Osobně bych blog na toto téma napsal trochu jinak. Ale co mě zaujalo v diskuzi je jak mnozí dost zlehčují neuvěřitelnou bestialitu německého fašismu. Také prezident Beneš varoval po válce, že budou mnozí, kteří ... Docela mě zarazilo v jiných diskuzích, že by fašisté byli hodnější kdyby se tu bestialitu nenaučili od Sovětů. Nebo kdyby byla republika federální s župami Reichenberg a Tropau, tak by pevnost státu byla podstatně vyšší, Dost naivní - vždy převažovalo Heim ins Reich.

+5/0
15.3.2019 10:54

P41a84v37e15l 81K95u75c70h34t88a 4386181697114

Opravuji - Troppau

0/0
15.3.2019 10:59

J46i19ř44í 32K79i61n48d12l 2388487573227

Po druhé světové válce nikdo Čechy neučil bestialitě a přesto po druhé světové válce věšeli nevinné Němce na kandelábry a zapalovali pod nim oheň, uřezávali mužům gynetálie, znásilňovali německé ženy, kočárky s nemluvňaty házeli do řeky, železnými tyčemi ubíjeli strace jenom proto, že byli Němci, označovali je stejně tak jak nacisté označovali Židy, zavírali je do koncetraních tábor To podporoval i Beneš, který tomu svými prohlášeními jak z Londýna tak i u nás vyzýval k náslí na Němcích a jejich vyhnání. Stando a teď do mě.

+4/−1
15.3.2019 11:02

V18o98k54o38u33n 95V58l14a72d71i77m68i49r 8132988679248

OdeslatAno, v Usti nad Labem tomu tak opravdu bylo. A myslim ze stoji zato porovnat fotografie z tohoto mesta pred valkou, po ni a vsoucasnosti. To hovori za vse.

0/0
15.3.2019 14:12
Foto

L24i61b16u26š50e 12P64a33l27k17o72v71á 5281763377609

tím jen potvrzujete že brutalita je člověku vlastní-pokud případy islamistických teroristů často používáte jako důkaz nelidskosti muslimů teď jste si dal gól do vlastní branky;-D

0/0
16.3.2019 11:56

J52i71ř78í 22K29i26n65d40l 2118607423207

Němci si našich dělníků v době okupace vážili. Byli jsme jedna z mála zemí, kde se pracovalo bez problému pro říši a byli jsme významná zbrojovka Německa až do samého konce války. To bylo důvodem, že Reinhard Heydrich zastupující říšský protektor Protektorátu Čechy a Morava našim dělníkům zvýšil příděl potravinových lístků a poukzaů do lázní a v Protektorátu Čechy a Morava běžel film a bylo to i v tisku jak naši dělníci tráví lázeňské pobyty v Luhačovicích. Když byl popraven pracující v továrnách odsuzovali je vraždu, odsuzovali Beneše a vyzdvihovali Heydrichovo sociální cítění a lásku k dělníkům Byl k tomu zajímavý pořad na České rozhlasu Plus složený z autentických nahrávek z té doby, zachycují tuto loajní projevy. Naši sedláci vzorně plnili dodávky pro řiši a byli dávání za vzor německých sedlákům, kteří dodávky neplnili.

+7/0
14.3.2019 22:25

V75o18k64o10u42n 85V87l45a92d87i90m90i81r 8662158299308

Ano, Reinhard Heydrich opravdu vzdy rikal meine Tschechen. Ale presto to byl vrah ceskeho naroda.

+1/0
14.3.2019 22:40
Foto

J53o29s10e98f 55K30o86u43b37a 8231620283951

P. Kindl, takže jsme jim tenkrát lezli do zadku jako dnes, a svou šikovností a pílí podporovali jejich válku. Dnes u nás mají továrny a chválí si české ručičky. To jsme celý my.

+2/0
15.3.2019 2:23

J50i41ř47í 64Ř90e40z29n36í78k 4392842463785

Takže nebylo poprav řezníků pro černé porážky prasat? Ani to ne?

+3/0
15.3.2019 3:39
Foto

L85i66b58u90š75e 96P65a40l54k40o55v76á 5471933117809

Jiří Svoboda 95836

Ve svém článku píšete, že jsme byli "válkou materiálně málo poškozený stát". To je omyl. Třetí říše ohlodala československou ekonomiku takříkajíc na kost. Jen umělým nastavením kurzu mezi protektorátní korunou a říšskou markou byly z československé ekonomiky vysáty prostředky, které by dnes odpovídaly několika bilionům korun. K tomu jsme přišli o všechny devizové rezervy, hotovost v cizích měnách, zásoby zlata, stříbra a dalších kovů (včetně sbírkových předmětů z drahých kovů) a také o zlato uložené v zahraničí. W. Churchill to komentoval takto: "Úspory nešťastného a porobeného lidu jsme vydali německému agresorovi. Je to druhý Mnichov!" Němci během pouhých několika měsíců úplně vydrancovali zásoby zboží všeho druhu na území Čech a Moravy, takže již na začátku války musel být zaveden přídělový systém, přitom jsme před válkou patřili k sedmi nejbohatším státům světa. Z množství zlata, které bylo na našem území Němci ukradeno, se nám vrátilo jen deset procent. Bylo nám ukradeno bohatství několika generací. K tomu zahynulo přes tři sta šedesát tisíc našich občanů, důsledky bombardování a vojenských akcí také nebyly zanedbatelné. Odsun více než tří milionů Němců byl sice odůvodněný, ale znamenal další ekonomickou ránu. Naše země byla na absolutním ekonomickém dně.

+2/−2

doporučit 14.2.2019 13:27

+1/0
16.3.2019 11:50

J45i44ř55í 97K37i96n59d71l 2548867743437

Německé nacistické zrůdy se učily jak efektivně vraždit v SSSR od KGB Třeba jak jedním nábojem zastřelit tři lidi a podobně. Tak byli seznámení s gulagy a jak je základat. To jsou historická fakta.

+3/−4
14.3.2019 22:10

L83u74k42a42s 49F64i53k89r 8761960676321

Tehdy se KGB jmenovalo GPU/OGPU/NKVD - ale byla to stejna banda. Existuje I dekovny dopis od Heydricha a Himmlera za pomoc pri organizovani koncentraku a predani vyslechovych metod.

+2/0
14.3.2019 22:59

S72t29a13n47d45a 82N55o94v73á37k 8509423356734

:-)......i když po Vás většina diskutérů plive, já Vás pochválím! ! Druhou světovou jsem zažil jako dítě, zažil bombardování, kdy jsme seděli ve sklepě a modlili se ať to zrovna nespadne na náš dům.

Vítali jsme vojáky, kteří nás osvobodili květinami, šťastni, že už se nemusíme bát kdy gestapo vtrhne do domu a někoho si odvede!

Dneska ve prostě v módě plivat po těch co obětovali svoje životy abychom my žili, a chválit ty, co nám, jak jste přesně napsal, plánovali likvidaci. Totální. Stádo, které kráčí dopředu a zabývá se malichernostmi, pravdu odmítá!

V současné době to vidíme, jak často píšu.....,co se nepodařilo Němcům v čele s HItlerem, daří se nenápadně Merkelové za vydatné pomoci souputníků, jak postupně zlikvidovat Evropu! R^R^R^

+4/−6
14.3.2019 21:57

J33i98ř91í 25Z17e11l64i32n90k89a 1860657989509

Váš boj.

Těžko říct, proč tak překrucujete to, o co v blogu a diskuzi jde.

+6/−1
14.3.2019 21:59

V35o78k18o26u41n 18V61l54a51d63i96m27i45r 8412178199508

Vidim dve moznosti, ale napsat je zde bez ztraty icek nemohu.

+1/−1
14.3.2019 22:15

J42o50s34e56f 51K34o54r16e77j44s 5169298628215

Hitler se nesnažil postupně zlikvidovat Evropu vy historku, on ji chtěl ovládnout. Jak ji ovládne Merkrl odstupující z politiky spolu s uprchlíky mi asi neřeknete.

+2/−1
14.3.2019 22:01

J66i74ř38í 63K65i75n95d90l 2718767163637

Vítali jsme vojáky, kteří nás osvobodili květinami, šťastni, že už se nemusíme bát a pak jsem zjistili, že bát musíme. KGB zatýkala a odvážela naše občany do gulagů, sovětští vojáci znásilňovali naše ženy, loupili vraždili a co nebylo přibité ukradli. Ukradli nám naše zlato z bank, protože jsme nedokázali v té době sdělit jeho původ. Naše továrny prohlásily za válečnou kořist a začali odvážet naše strojní zařízení z továren. Železnice nebyla schopna pojmout tolik vlaků, které odvážely naše strojní zařízení do SSSR. Přes protesty naší vlády to zastavili a naše stroje nám už nevrátili a ani ukradené patenty. Pak jsme zjistili, že jedna okupace vystřídala druhou, a že jsme se stali vazalem SSSR a díky tomu jsme se postupně propadali mezi rozvojové země.

+5/−1
14.3.2019 22:17

J60i17ř96í 59Ř31e81z65n42í44k 4402532443575

A le to opravdu nebyly naše továrny, byly v německých rukou. A tvořily dohodnutou součást našich reparaci. A až na krátké období po srpnu 1968 nelze o okupaci hovořit, protože nikdy nedošlo k přímému výkonu státní správy cizí armádou, což je základním znakem okupace. Tu okupaci odvrátil náš odpor proti ní.

0/0
15.3.2019 3:33

S44t11a95n78d96a 94N78o22v10á41k 8519483496454

:-)......Pane Kindle, takové lidi jako Vy,řadím k těm co mají psí povahu! Čím víc je páníček mlátí, tím více se k němu lísají. Ten kdo mi umožnil, že jsem se narodil a žiju, po tom budu plivat.

Už jsem to jednou psal.....Vaše povaha je mi odporná! !!

+2/−3
15.3.2019 9:23

J42i44ř78í 88K27i58n90d13l 2728497453987

Pane Nováku, víte co znamená význam slova povaha ???? Tak, jak nevíte nic a přesto se ke všemu úsměvně vyjadřujte, tak ani nevíte co znamená význam slova povaha,. Jinak jste směšný a trapný.

+3/−1
15.3.2019 10:55

F75i74l28i62p 32T72y41k83a68l 3795268783714

Pane Novák, nejdříve si prostudujte dějiny a pak zde na bloggu něco publikujte. Továrny a klíčové podniky nebombardovali Němci ale Američané spolu s Angličany. Neberu Německé fašistické bestie z 2. světové války v ochranu ale nesouhlasím s falšováním dějin. To dělali komunisté. Dnešní německá generace má málo společného s generací jejich dědečků, nicméně existují do dnes neonaci hlavně v bývalé DDR. Jsou to však jen ti zaostalí a nepoučitelní magoři, které je nutno isolovat. 95 % dnešních Němců má liberální a demokratické smýšlení a jednání.

+1/0
21.3.2019 13:50
Foto

T45o64m24á20š 70V64o25d52v91á48ř82k53a 3373801937224

Uvedl jste několik faktů, které by se svou interpretací nehodily ani do učebnice pro obecnou školu.

Pokud jste to nepostřehl, tak právě Němci provedli po válce velmi hlubokou sebereflexi. Tím nijak nezlehčuji jejich zločiny, ale 75 let po válce nejspíše není třeba otvírat staré rány. Myslím, že jde o zdaleka nepevnější demokracii v Evropě.

Váš článek (a zejména závěr) nemá moc smyslu.

+10/−2
14.3.2019 20:50

V44o35k31o60u43n 72V16l80a25d72i70m31i70r 8732958799638

Ale ma, rozjitrovat nenavist vuci Nemcum. A tady se zeptam ne latinsky, ale cesky: v cim zajmu?

+2/−2
14.3.2019 21:03

J78i55ř92í 75Ř59e79z10n61í55k 4482932333505

V zájmu majitelů konfiskátů.

+1/−2
14.3.2019 21:16

V86o47k20o33u34n 17V20l96a55d71i92m92i49r 8962678459888

Muzete mi pane docente vysvetlit co jste tim myslel? Pripada mi to ponekud mimo tema a navic zmatene.

+2/0
14.3.2019 22:17

J23i92ř89í 76Ř76e11z92n59í87k 4852372373915

Žijete v rodinném domě, který jste obsadil, nebo vám byl přidělen národním výborem, a víte, že vám hrozí návrat původního majitele. Takže asi uděláte všechno, abyste se nemusel vystěhovat. Právě proto třeba v Brně ty konfiskáty nikdo nechtěl kupovat a byly prodávány značně pod cenu.

+1/0
15.3.2019 3:22

P84e68t70r 91T47o62m21e72k 1286342850701

V zásadě souhlasím ale ptám se. Napsal jste něco podobného k 25. únoru 1948, kdy z nás pro změnu vězně v koncentráku udělali komunisti? A udělali to s vlastními lidmi za pomoci sovětských zrůd. To vám nevadí?

+4/−1
14.3.2019 20:15

L38i58b34o39r 70W66a17l71i77c71h91i39e89w98i61c82z 3948426327514

Vlevo i vpravo ůřadovali vrazi, jen u té jedné se o tom dlouho mlčelo, protože nás "osvobodili".

+1/0
14.3.2019 20:18

J36i62ř34í 40Z80e76l78i43n58k27a 1830447649469

No, k výročí února nic nenapsal.

0/−1
14.3.2019 20:19

V16o43k85o87u20n 24V44l96a11d85i16m86i95r 8152408689458

Ja bych pridal jeste 21. srpen 1968. nacisti nas okupovali jen 6 let. Rusove mnohem dele.

+2/0
14.3.2019 20:35

J64i98ř55í 88Ř61e79z89n80í52k 4812722163405

Žádní Rusové nás neokupovali a ani okupovat nemohli.

+1/−3
14.3.2019 21:18

V64o58k52o11u87n 46V48l97a40d46i44m48i66r 8292988229408

Chapu pane docente ze vam poskytovali bratrskou pomoc.

+3/−1
14.3.2019 21:25

J23i44ř13í 38Ř32e63z73n65í63k 4612232813785

Rusové mi žádnou bratrskou pomoc neposkytovali a poskytovat nemohli.

Ale zkuste někde získat dlouhodobý úvěr s dvouprocentním úrokem, za který ho nám poskytovali Sověti. A ropu, plyn a obílí k tomu.

+1/−2
14.3.2019 21:39

L58i84b53o10r 96W69a48l97i73c93h34i95e97w79i55c76z 3308656557774

Teď jde o to, jestli bychom bez té bratrské pomoci na tom nebyli lépe i bez těch Vašich úvěrů. Když se podívám na okolní státy, jsem si tím přímo jist.

+3/0
14.3.2019 21:56

J23i59ř18í 42Ř73e11z96n39í29k 4192862623535

Myslíte NDR? Což byl jediný stát, s nímž se lze srovnávat.

0/0
15.3.2019 3:36

V40o48k74o10u67n 54V15l86a43d25i63m56i61r 8112978279878

Porad ta sama pohadka, ze Rusove nebyli Soveti a Soveti nebyli Rusove.

Konecne uz si pane docente uvedomte ze hlavnim mestem CCCP byla Moskva, a ze Moskva lezi v Rusku.

A nepiste zde prosm nasmysly o o uroku CCCP , i kdyz nepisete komu. Pravda je ze vazalske staty a iCeskoslovensko poskytovalo CCCP nevratnou pujcku, ktere dnesni s, prezident tenkrat coby predseda vlady CCCP prominul.

Pohadky si opravdu nechte pro male deti.

+2/0
14.3.2019 21:57

J49i12ř14í 49Ř14e57z87n24í79k 4872812853535

S tou Moskvou to máte asi tak jako s Prahou. Budete kvůli tomu ze všech Čechoslováků dělat Čechy?

Předseda vlády ten dluh Rusku neprominul, pouze ho prodal možná pod cenu nějaké společnosti, která jej pak po Rusku vymáhala.

0/0
15.3.2019 3:26

J43i54ř59í 95K39a34l50o88u85s 5497901309618

A smolinec od nás brali velice výhodně. Pro sebe.

+1/0
15.3.2019 10:20

S57t20a24n85d61a 94N34o79v14á39k 8739393596604

:-).....Pane Vokoune, kolik tu bylo za tu dobu okupace mrtvých? Miliony? Rv

0/−1
14.3.2019 22:22

V91o23k23o21u60n 37V47l85a39d15i71m24i57r 8352668869538

Nestaci vam ty statisice emigrantu? Tech bylo za celou dobu trvani protektoratu mnohem min.

A dovedete si predstavit, kolik mrtvych by bylo kdyby nahodou doslo k vojenskemu stretnuti? Mily Stando Novaku, V tom pripade sovetsti generalove kalkulovali s s 15 000 000 mrtvymi Cechoslovaky. Ale to do vaseho scenare jiste nepatri. ;-(

+4/−1
14.3.2019 22:44

S93t34a28n94d92a 88N10o82v51á22k 8249833926664

:-)......Vaši fantazii pane Vokoune, bych chtěl mít! Vy jste viděl ty dokumenty? Nezesměšňujte se svým bájným lhaním !

0/−1
15.3.2019 9:26

J81i25ř23í 88Ř61e48z63n61í24k 4892422613875

Dejme tomu, že jsme byli vězni v koncentráku. Ale problém tkví v tom, že kdybychom ho otevřeli směrem na Západ, tak nám reálně hrozilo, že příjdeme o celou jednu jeho třetinu. O Sudety a sem tam nějaké domy v městech.

+1/−3
14.3.2019 21:21

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz