Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M49a41r47i44e 82T23o74m35š81í73č78k48o34v80á 4477135606456

Je moc špatné, že až smrt několika stovek lidí vyburcuje státníky k reakci. Hlavně aby jim to zůstalo a konečně začali dělat opatření pro bezpečí v Evropě, všichni pospolu, bez postranních myšlenek na zisk, prostě něco pro občany tohoto světadílu, tedy i pro ně.

0/0
27.4.2019 12:14

B94e73d96ř37i31c20h 43V95e51v25e89r62k80a 4530125671549

"Bez postranních myšlenek na zisk" volebních bodů a vidiny beztrestnosti díky získané imunitě po zvolení poslancem by se už konečně měli začít chovat neonacisté typu Adama Bartoše, Petra Hanniga nebo Pavla Opla (a našlo by se zcela jistě i pár dalších). A přestat už konečně otravovat vzduch (např. hájením "práva" vychvalovat masové vraždění - samozřejmě na té "správné" straně) v této krásné zemi.

0/0
29.4.2019 14:18

B57e96d74ř34i60c65h 55V65e81v44e70r57k52a 4440595551669

Pro odlehčení sem panu Oplovi a ostatním členům a příznivcům strany Rozumní dávám fotografii pořízenou včera (25.4.2019) v podvečer na Václavském náměstí, kde bylo setkání příznivců nacizujících stran - i když já razím politickou nekorektnost, takže spíše bych proto hovořil rovnou o nacistických stranách. Hovořila tam i oblíbená Hannigova (a zřejmě i Oplova - je tomu skutečně tak, pane Ople?) neonacistka Le Penová a hrála tam "vlastenecká" (ve skutečnosti neonacistická - ale i to je příliš korektní - takže mezi námi příznivci politické nekorektnosti natvrdo a bez nějakého korektního "kličkování" přímo natvrdo nacistická) hudební skupina "Ortel" - čili dávám sem jednu fotografii pořízenou včera na této akci - a pod ní je jedna docela známá, pořízená zřejmě kdesi v islámském světě. A formou oblíbenou v různých luštitelských časopisech sem dávám pro to výše zmíněné odlehčení tento následující kvíz:

NAJDI PĚT ROZDÍLŮ V TĚCHTO DVOU OBRÁZCÍCH:

http://bedrich.veverka.sweb.cz/NAJDI_PET_ROZDILU/najdi_pet_rozdilu.jpg

I když... pro odlehčení... ono to zas až tak "pro odlehčení" není - řekl bych, že je to vlastně docela hodně vážné až závažné téma - a že každý příznivec Rozumných, který se považuje za SKUTEČNĚ ROZUMNÉHO, by se těch PĚT ROZDÍLŮ měl pokusit NAJÍT. A všem zde tímto PŘEJI co nejvíce POUČNÉ HLEDÁNÍ!

0/0
26.4.2019 15:41

M95i42l71a22n 19Š37ť10a86s70t59n44ý 8298912345457

"Pakliže někdy dostanu od voličů důvěru, tak bleskově zavedu potřebné změny ... Politické i odborné !"

Zdroj: https://opl.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=705013

,,,;-D,,,

+1/0
29.3.2019 12:48
Foto

J66a35r89o15m84í20r 43P17e51t70ř49í75k 6714481989798

Zajímavé, jak západní "demokracie" rozlišuje, KDO vraždí.

Když státy NATO vojensky napadnou Srbsko, Irák a Libyi, což má za následek daleko více mrtvých, než mají na svědomí všichni teroristé na světě, tak nejde o zločin...

Taková "demokracie" je ostudou skutečné demokracie.

Současné země NATO jsou ještě horší než komunisté před rokem 1989, protože vojska VS vojensky zdaleka nenapadla tolik států, co NATO.

Země NATO v čele s USA vojensky napadají cizí země od II. světové války prakticky neustále. A ještě mají tu drzost, nazývat se obrannou aliancí.

Pro Vás karma R^

+1/−2
29.3.2019 11:53

B40e16d23ř57i69c94h 41V47e69v74e47r89k15a 4200465881199

NATO zabránilo Srbům zavraždit mnohonásobně více kosovských civilistů, než kolik jich během bombardování Srbska bohužel zahynulo.

A vy jste Putinova ovečka, pane Petříku. Což je takové "politicky korektní" označení pro vlastizrádce.

+1/0
29.3.2019 13:23

T35e89o26d54o53r 69B55e61z34d29ě51k 5694600378483

Že by někdo vraždil "kosovské" civilisty (žádní "Kosované neexistují") je jen vaše vlhká předstva

0/−1
4.4.2019 20:54

B71e78d14ř22i78c76h 75V70e92v51e44r20k72a 4530115411339

Masakr v Srebrenici je také jen "vlhká představa"?

Srbové v Bosně masakrovali civilisty - a v roce 1995 je v těch masových vraždách zastavilo až bombardování NATO (dohledejte si sám). A v Kosovu s tím masovým vražděním v okamžiku, kdy NATO začalo útočit, již tehdejší "jugoslávská" armáda začala. Popírat to může jen člověk, kterého vůbec nezajímají fakta - a dohledávání faktů považuje za "znak sníženého IQ", jak jste se v jiné diskusi nechal slyšet. Vy "zvýšeně inteligentní" Teodore Bezděku.

0/0
8.4.2019 11:36

T60e65o46d57o81r 34B85e46z66d94ě44k 5754890768193

Srbští civilisté, které krvavá Madla cíleně vyvražďovala, někoho masakrovali? Aha

0/−1
8.4.2019 11:42

B46e98d27ř36i15c34h 20V41e59v29e32r12k18a 4590825171329

Žádnou "krvavou Madlu" neznám. I vy jeden "vtipálku".

A nepsal jsem o srbských civilistech, ale o regulérní jugoslávské armádě, která s vyvražďováním albánských vesnic těsně před tím, než na Jugoslávii zaútočilo NATO, začala. A co se týče mrtvých srbských civilistů - ano, bohužel k vraždám srbů ze strany Albánců skutečně došlo - nepodařilo se bohužel zabránit všem excesům - ono to, když je někde válka, opravdu nejde. Šlo o to zastavit genocidu obludných rozměrů - a to se NATO rozhodně podařilo. Srebrenica byla více než výmluvným mementem - a jen díky NATO nedošlo k mnohem horším masakrům i v Kosovu.

0/0
8.4.2019 11:51

T87e27o19d93o90r 90B88e53z27d75ě21k 5814400948133

To jo, vraždění civilistů bombardováním obytných čtvrtí hlavního města jistě zabránilo nějakému masakru

0/−1
8.4.2019 12:06

B73e35d72ř73i36c74h 35V98e49v34e86r38k58a 4310775851839

Ano, to bombardování tomu zabránilo. Ale vy zde lžete, když se zde snažíte podsouvat to, že šlo o bombardování obytných čtvrtí. To, že mohlo dojít a bohužel i došlo k chybnému zásahu ještě neznamená, že by byly "záměrně" bombardovány "obytné čtvrtě". Byla cíleně bombardována pouze infrastruktura - a ano, bohužel došlo i k chybám. Mrtvých způsobených těmito chybami ale bylo nesrovnatelně mnohonásobně méně, než kdyby došlo k záměrnému masakrování civilního obyvatelstva tehdejší jugoslávskou armádou - a tomuto masakrování ty nálety jednoznačně zabránily.

0/0
8.4.2019 12:54

T86e22o86d72o67r 24B55e18z37d81ě87k 5584970598283

Jasně, oni omylem trefili téměř výhradně obytné čtvrti a to zabránilo masakru. Hezká pohádka

0/−1
9.4.2019 19:04

B33e29d38ř81i86c18h 80V56e62v27e68r69k13a 4610405321499

Ano, zabránili masakru. A vy jste lhář, protože že by NATO při bombardování Jugoslávie v roce 1999 "trefili téměř výhradně obytné čtvrti" je prachsprostá lež. Každý kdo není prachsprostý lhář jako vy musí uznat, že NATO bombardovalo vojenskou a komunikační infrastrukturu - a mohlo i dojít k chybě (a bohužel i došlo) - ale že by někdo "trefoval téměř výhradně obytné čtvrti" je tak sprostá lež, že jste zde ukázal, že vám zde v diskusi opravdu nejde o pravdu. Ukázal jste, že jste prachsprostý lhář, se kterým každá diskuse ztrácí smysl - jak lze diskutovat s tak velkým a nestoudným lhářem, jakým (po tomto vašem výroku) bezesporu jste?

0/0
15.4.2019 12:25

T88e37o93d28o17r 39B16e21z26d65ě97k 5924470508513

Zcela účelově totálně vybombardovali hlavní město, kde je vojenské infrastruktury zhruba nejméně v celé zemi.

0/−1
15.4.2019 20:59

B73e68d14ř39i92c95h 97V74e15v64e34r54k97a 4530515551969

Lžete jak když Rudé právo tisklo.

Pokud se chcete podívat jak vypadá vybombardované hlavní město, najděte si fotky z hlavního města Čečenska Grozného z doby, kdy bylo téměř srovnáno se zemí. A pak to srovnejte s Bělehradem, ve kterém NATO bombardovalo komunikační infrastrukturu - rozhlas, vysílače apod. - a bohužel i došlo k ojedinělým chybám - ale napsat o tom, že to bylo "totálně vybombardované hlavní město", to může opravdu jen sprostý lhář. Totálně vybombardovaný byl Groznyj, nikoli Bělehrad. Pane, vy jste fakt lhář srovnatelný s komunistickými demagogy z Rudého práva - anebo rovnou demagog srovnatelný s Goebbelsem.

0/0
16.4.2019 10:11

T59e47o68d70o64r 98B25e88z31d69ě69k 5524820638243

Jo aha, to byl super důvod bombardovat obyvatele města, že jinde se bombardovalo víc. Jasně.

0/−1
18.4.2019 11:47

B76e27d95ř44i57c10h 38V53e90v61e88r63k82a 4840175671749

Ano, demagog srovnatelný s Goebbelsem. Vy jste psal o "totálně vybombardovaném Bělehradu" - a to je lež - a vy tudíž jste sprostý lhář - v Bělehradu byla cíleně bombardována komunikační infrastruktura - a na rozdíl od Grozného (a hádejte, kdo bombardoval Groznyj) nebylo v případě Bělehradu cílem náletů srovnat město se zemí - cílem bylo poškodit komunikační infrastrukturu jugoslávské (ve skutečnosti srbské) armády, aby nemohla TOTÁLNĚ vyvraždit kosovské Albánce. A to se podařilo - ztráty na straně obyvatel Bělehradu byly minimální (ano, bohužel k nim došlo, byly to ale chyby, nikoli záměr - jako bylo ZÁMĚREM ruské armády srovnat se zemí Groznyj a maximálně při tom zdecimovat jeho obyvatele). Důvodem bombardování Bělehradu tudíž nebylo bombardovat obyvatele města, jak vy lživě píšete, ale zachránit obyvatele Kosova od vyvraždění jugoslávskou (ve skutečnosti srbskou) armádou. Na rozdíl od bombardování Grozného ruskou armádou, jejíž cílem skutečně bylo bombardovat obyvatele a srovnat Groznyj se zemí - což se jim tehdy také podařilo. Čili obě akce byly úspěšné - každá však zcela jinak - akce NATO zachránila mnoho lidských životů (mnohonásobně více, než jich - bohužel - zmařila), zatímco akce ruské armády v Grozném "úspěšně" srovnala Groznyj se zemí a zdecimovala velké množství jeho obyvatel. Styďte se, pane Bezděku - evidentně jste na straně nejen srbských, ale i ruských hrdlořezů. A poštěkáváte tu vzteky z toho, že se vojákům NATO podařilo zabránit genocidě Albánců srbskými hrdlořezy. No nic - jsem zvědav, jak dlouho tu ještě budete hájit evidentní bezpráví a vztekat se kvůli tomu, že mnoho lidských životů bylo tehdy zásahem NATO zachráněno.

0/0
24.4.2019 16:11

M20i10c43h98a81l 79Š18t68a88j49n71r35t 4384321322107

A když nejsou argumenty, tak se vytáhnou náckové a těma se utluče ledacos;-D

+1/−2
25.3.2019 19:08

B19e77d80ř56i17c96h 95V30e93v77e19r75k45a 4420145231119

Já sem do diskuse napsal (v různých vláknech) argumentů opravdu hodně. A jediných odpovědí, kterých jsem se na ně dočkal, bylo jednovětné vyštěkávání pana Teodora Bezděka bez sebemenší informační hodnoty (pominu-li "informaci", že nesouhlasí) - a teď tohle vaše, dvojvětné - ovšem stejně bez sebemenšího argumentu - >>tak se vytáhnou náckové a těma se utluče ledacos<< opravdu neobsahuje ŽÁDNÝ argument. Čili vysvětlil jsem zde v diskusi poměrně obsáhle, proč považuji "Rozumné" za nacizující stranu, opakovat to znova nebudu. A pokud se chcete "oblažit" skutečně antisemtisky nacistickými výplody Adama Bartoše, šéfa Národní "demokracie", se kterou ta Hannigova obskurní nacizující partaj spolupracuje, zde jsem udělal takové malé (a velmi neúplné) shrnutí jeho výroků. A pokud vám na nich nepřijde nic antisemitsky nacistického, asi vám opravdu není pomoci.

Zde to "shrnutí" (ovšem jen pro silné žaludky) je:

https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190110_695630_blogidnes&vlakno=95065320

0/0
26.3.2019 10:42

T94e42o81d30o25r 93B47e86z74d68ě60k 5664270618393

Že vy neumíte lepší argument než označení všech kolem za nacisty se těžko argumentuje, to nelze než konstatovat.

0/−1
26.3.2019 19:53

B65e62d72ř16i36c20h 66V22e14v22e14r14k70a 4410335551449

"Všech kolem za nacisty" neoznačuji. Pouze ty jedince (např. A.Bartoše), kteří např. veřejně prohlásili, že "2.sv.válku rozpoutali Židé" a dodnes se za tento svůj výrok neomluvili. A pak např. pana Hanniga, který tvrdí, že A.Bartoš "není antisemitou" - přestože jsem pana Hanniga upozornil, že A.Bartoš k dnešnímu dni žádný ze svých opravdu obludně antisemitských výroků neodvolal - dokonce se u soudu "hájil" tím, že nikdy nic špatného neřekl. Čemu na tom, pane Bezděku, nerozumíte?

0/0
27.3.2019 10:48

T57e33o42d89o49r 79B93e82z43d69ě41k 5384440638763

Říct, že někdo není antisemita je nacistické? Aha

0/−1
27.3.2019 11:33

B25e78d20ř81i68c97h 86V90e37v29e77r18k20a 4890765541519

Antisemitské výroky A.Bartoše byly jednoznačně za hranou nacismu resp. neonacismu. A pokud někdo není schopen uznat, že tomu tak je, zřejmě má k tomu nacistovi myšlenkově velmi blízko. Čemu na tom nerozumíte, pane Bezděku?

0/0
27.3.2019 13:17

T22e26o19d92o28r 49B25e82z78d33ě92k 5504340828683

Citujte výrok, kde to odmítám uznat, lháři

0/−1
28.3.2019 17:00

B57e37d87ř90i31c50h 86V46e69v42e15r69k71a 4710825921669

Tím >>A pokud někdo není schopen uznat, že tomu tak je, zřejmě má k tomu nacistovi myšlenkově velmi blízko<< jsem myslel pana Hanniga, předsedu strany "Rozumní", ne vás, pane Bezděku. Přestože se domnívám, že vy na tom budete hodně podobně jako pan Hannig - ale to není podstatné. Podstatné je to, že vy opravdu nedokážete pochopit velmi jednoduchý text - je snad zřejmé, že v příspěvku o kus výš (z 27.3.2019 10:48) jsem psal o panu Hannigovi - a vy jste zareagoval způsobem, ze kterého bylo zřejmé, že bráníte pana Hanniga, také aniž byste ho jmenoval. A já pak na to navázal - psal jsem také o panu Hannigovi, že ON to nebyl schopen uznat (vyzýval jsem ho k tomu, aby se k tomu postavil čelem, mnohokrát - a on k tomu dodnes mlčí jako ryba).

Vidím, pane Bezděku, že na vás to je opravdu "moc", zjistit si kontext příspěvku - a místo toho zareagujete naprosto nesmyslně. Jasně, hlavně že "něco" napíšete - i kdyby to byl sebevětší nesmysl, viďte? Opravdu vám nezávidím, musíte to mít v životě opravdu hodně těžké, když se takto chováte.

0/0
29.3.2019 11:37

M24i88c26h28a54l 82Š95t39a93j98n89r73t 4934491122467

Ehm... můj post naráží na to, že autor článku si celkem zbytečně pomáhá přirovnáním k Heydrichiádé. Nevím čím jste vymyslel, že by se mohl vztahovat k vaší produkci v této diskusi, když je jednak v jiném vlákně a jednak vás nezmiňuje.

+1/0
27.3.2019 8:01

B18e59d82ř11i84c32h 10V35e78v48e60r23k79a 4530215951409

V tom případě to je nedorozumění - domníval jsem se, že jste "přispěchal" na pomoc panu Bezděkovi, který neumí pochopit, že považuji autora výroku, že "2.sv.válku rozpoutali Židé" za antisemitského neonacistou - a že taktéž považuji za neonacistický celý ten volební holport, jehož součástí jsou jednoznační neonacisté. Takže obsah mého příspěvku polemizoval s panem Bezděkem - a já se mylně domníval, že váš příspěvek měl jeho "argumenty" podpořit - za nedorozumění se omlouvám.

0/0
27.3.2019 10:29

M36i35c45h65a49l 13Š54t91a61j37n51r95t 4714751912127

Ne, fakt jsem se nechystal podporovat pana Bezdeka. Omluva přijata :-)

+1/0
27.3.2019 15:10

B33e62d21ř98i90c80h 91V88e90v48e15r31k82a 4580505861939

OPL: >>Co dělali politici a orgány činné v trestním řízení, kdy obludné vraždy a masakry muslimských teroristů a vrahů, byly i na našem území schvalovány rozličnými lidmi ?<<

Jste lhář, pane Ople. Já na žádný česky psaný příspěvek, ve kterém by někdo jásal nad hromadnými vraždami Evropanů vypadlanými islamisty, do dnešního dne nikdy nenarazil. Zatímco teď, po hromadné vraždě vypatlaného islamofoba, jsem jich během pár minut namátkou našel desítky (pak jsem na to přestal mít žaludek). Troufám si proto odhadnout, že v absolutních číslech jich musely být tisíce, spíše desetitisíce. A to je věc, po které by policie skutečně měla konat.

A to vaše srovnávání schvalování atentátu na Heydricha a schvalování této brutální masové vraždy je opravdu nechutné. Vy nevidíte rozdíl mezi zabitím bestiálního vraha dosazeného do nejvyšší funkce v zemi zločinnou okupační mocí - a mezi zabitím padesátky nevinných lidí? Pokud ne, pak je zřejmé, že přestože jste zbabělec a přímo jste ve svém textu ten masakr neschvaloval, zřejmě se i vám ten masakr náramně "líbil" - a proto za to, co jste sem do tohoto blogu napsal, si nezasloužíte nic jiného, než pohrdání. Styďte se, pane Ople.

0/−2
20.3.2019 17:53

B43e67d23ř66i79c68h 55V38e19v32e94r58k38a 4170725671219

Prosil bych místo mínusování mého příspěvku, aby lidé, kteří s ním nesouhlasí, uvedli příklad příspěvku, kdy u nás někdo schvaloval vraždy islamistických vrahů.

A i kdyby nějaký (asi jeden jediný) takový příspěvek někdo odněkud "vyštrachal" (samozřejmě s relevantním odkazem, kde by šel dohledat), stejně by to byl jeden jediný příspěvek (a dost možná i příspěvek nějakého provokatéra). Kdežto příspěvků českých "schvalovačů" masové vraždy, proběhlo teď nedávno internetem zcela prokazatelně ty tisíce, možná desetitisíce. Vidíte v tom ten rozdíl, ti, kdo můj příspěvek mínusujete? Anebo nejste schopni žádné relevantní reflexe - a jen pořád a pořád dokola opakujete po vzoru orwellovských ovcí to vaše "čtyři nohy dobrý, dvě špatný"?

0/0
21.3.2019 13:11

J56i89r98i 95V48r54a43b55e74c 3103972325199

Tak se začínám dívat na Formulu 1 a mám ještě čas a čtu Idnes blogy. Vaše partaj má přesně opačné označení . Chybí tam NE. Měl jste raději zůstat hasičem, ostatní profese jsou pro vás nevhodné EU[>-]EU

+3/−6
17.3.2019 5:38

J12o86s63e12f 37M17i78k44e52l 2938640706812

Snad s žádným Vašim článkem jsem nikdy nesouhlasil, ale teď Vám dávám karmu.

+5/−1
17.3.2019 0:56
Foto

P57a95v39e62l 41O41p63l 7707127599876

V tom případě si toho vážím o to více. Hezký den.

0/0
18.3.2019 15:16
Foto

Z94d22e79n21ě14k 67M57a15t10u30š17k93a 7358796645886

děkuji za článek, zase vím, koho nevolit

+8/−2
16.3.2019 23:21
Foto

P76a13v95e43l 34O66p95l 7467267219686

Takže nenávist "dobrodějů, lepšolidí a demokratů" opět plní diskusi špínou ... No, jo, no ... Slov podpory si velice vážím a děkuji za všechny normální a věcné komentáře.

+12/−6
16.3.2019 22:21

R65o67s47t98i36s75l14a42v 94C97a33h47a 6353177657801

Mozna byste si mel nejprve nastudovat zakony a nepoucovat tady lepsolidne, ze Hamacek je spina. Pokud Vam zakon vadi, prosazujete zruseni prislusneho paragrafu a neutocte na lidi, ze se hodlaji podle zakona ridit.

+7/−3
16.3.2019 22:31

H37o87n45z37a 60V75r74á93n98a 5631537724371

Myslím, že pokud by šlo o dodržování zákonů, neřekne nikdo ani popel. Ale vyhrožovat všem, že se bude monitorovat vše co by se "dalo vykládat..." ? Co to je za termín "dalo vykládat"?

+5/−1
17.3.2019 4:52

S25l42a93v92o98m91í46r 61B30e80n27e30š 6462697890534

Což je ovšem hrůza, protože jsou věci, které se opravdu dají vykládat dvěma způsoby.

Příklad:

Mladá vdaná žena si vymyslí nějakou totální hloupost. Matka jejího manžela jí to chce vymlouvat, ale on své mámě řekne, aby to nedělala.

To se opravdu dá vysvětlit dvěma totálně odlišnými způsoby:

1) "Mami, já s Irenkou souhlasím, tak jí to nevymlouvej, protože já mám stejný názor jako ona."

2) "Mami, ty s Irenou nesouhlasíš a já s ní též nesouhlasím. Její názor považuji stejně tak za nesprávný, jako ho za nesprávný považuješ ty. Ale tohle si manželé musí vyřešit mezi sebou, tudíž si to s Irenou musím vyřešit já sám. Nemluv s ní o tom, protože vše, co má být řečeno, musím říci já, abys ty potom nemohla být nařčena z toho, že do toho strkáš nos, a já abych nemohl být nařčen z toho, že jsem nesamostatný a že umím jenom papouškovat tvé názory."

Naprosto stejná věta "mami, neříkej to Ireně, vůbec s ní o tom nemluv" se dá vyložit svěma zcela odlišnými způsoby. A takových výroků jsou samozřejmě tisíce. Jestliže někdo bude monitorovat "co by se dalo vykládat", tak se člověk může dostat do maléru i kvůli něčemu, co mínil úplně jinak.

+3/−2
17.3.2019 7:08

B64e69d36ř67i84c68h 57V80e83v17e88r92k53a 4980715321409

Pokud se bude "monitorovat vše, co by se dalo vykládat", tak holt pokud napíšete něco, co vyzní jinak, než jak jste to myslel, budete holt chvíli monitorován - načež pokud bude onen "monitoring" provádět kompetentní osoba, po čase zjistí, jak jste to myslel - a monitorován být přestanete. Já osobně na tom nevidím nic špatného. A pokud byste snad chtěl tvrdit, že se snadno může stát, že to nebude "monitorovat" kompetentní osoba - jistě, vše je o lidech. Nicméně pokud bychom zde ve své většině nevěřili, že u policie jsou (většinou) kompetentní osoby, mohli bychom to tu vše rovnou "zabalit". Já osobně to tu ale zatím "balit" nehodlám - věřím, že zatím jsme ve stavu, kdy se policie nemusíme obávat (pokud tedy nepácháme nic skutečně špatného) - a existují mechanismy (zatím), jak se v případě policejního pochybení dobrat spravedlnosti. A velice se obávám stavu, kdy by dnes pro policii pracovalo nějaké větší množství lidí, jako je pan Opl - teprve PAK bych uvažoval o tom, že to tu "zabalím", protože by tu začala hrozit nová totalita. Ale i pak bych to "zabalil" až po novém "vítězném únoru" - do té doby bych se zcela samozřejmě snažil udělat vše proto, aby lidé typu Opla zde novou totalitu nenainstalovali.

0/0
20.3.2019 18:06

B14e78d65ř38i54c36h 25V28e29v16e17r27k16a 4230165831499

... a navíc si pletete hrušky s jabkama:

>>Naprosto stejná věta "mami, neříkej to Ireně, vůbec s ní o tom nemluv" se dá vyložit svěma zcela odlišnými způsoby.<<

- těmi dvěma způsoby, které jste tam prezentoval se vyložit nedá. Protože pokud bylo řečeno jen to, co jste prezentoval v té jedné větě, bylo řečeno jen to - a nic víc. A ty vaše dvě "interpretace" nejsou ve skutečnosti žádnými interpretacemi, ale zcela jasným vymýšlením si něčeho, o čem se z té původní věty nemůžete dozvědět vůbec nic. Tedy žádná "interpretace", ale "věštění z křišťálové koule". A zcela zajisté uznáte, že věštění z křišťálové koule může za "interpretaci" něčeho považovat skutečně jen člověk velmi omezený. Prostě jinými slovy - "vycucat si něco z prstu" rozhodně není "interpretace" čehokoli. Už jste to pochopil?

0/0
20.3.2019 18:30

R44o93s26t14i52s55l83a23v 18C90a12h53a 6183317197941

Co je prosim spatneho na monitorovani???

+1/0
17.3.2019 13:27
Foto

A88d42a89m 34C24h19a42d21i49m65a 3624500625

Takhle nálepkujete své oponenty?

To není moc profesionální.

V Evropském parlamentu bych čekal profesionála.

Ale chápu, mám moc vysoké nároky. :-/

+8/−2
16.3.2019 22:33

V77á92c82l18a13v 64Š76í16m35a 3611326804241

A někteří se již tetelí blahem, jak si zase na netu pěkně zafízlují a zabonzují.Samozřejmě v zájmu "vyššího dobra" a "evropských hodnot".

+7/−1
16.3.2019 22:36
Foto

P46a45v22e73l 20O84p96l 7327267809256

Přesně tak. A někteří budou pravděpodobně totožní s některými zde diskutujícími ...

+5/−1
16.3.2019 22:50

I59v35a34n 60M15i64n85á92ř 7422594397961

Naprostý souhlas s autorem. Ministr Hamáček se zachoval - jako alibisticky vvyhrožující socan. Vlastně se ani nestyděl, předem - většinovou společnost .. se sympatiemi k hromadnému zločinu podezírat.

Pokud se objeví extrémní jedinci, jako ostatně vždy - ani to nemůže být dostatečný argument.

+16/−1
16.3.2019 22:12
Foto

P29a44v15e65l 41O88p62l 7797677539106

Moc děkuji ...

+2/0
16.3.2019 22:16

S71t96a97n74d55a 77N53o40v60á22k 8679583776394

:-).....Dobře napsáno! R^R^R^

+9/0
16.3.2019 21:54
Foto

R26a10d70e75k 39K47u63j17í47n92e39k 7143284650437

Vyhrožování národu? No potěš prase. Já se cítím součástí národa a kupodivu nepíšu žádné hnusné věci na net.

+6/−8
16.3.2019 21:47

R63o10s57t15i35s61l62a16v 88C40a25h88a 6293787847611

Tak clovek, co pracoval u policie prohlasuje, ze kdyz se na tiskovce rekne, ze Policie bude dusledne aplikovat paragraf 312 e, odst. (1), ze je to spatne?

Uz se nedivim, ze u policie nedelate. Jen nechapu, proc se vase strana jmenuje 'Rozumni'. Co se na ni rozumneho?

+7/−9
16.3.2019 21:44

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz