Středa 21. dubna 2021, svátek má Alexandra
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 21. dubna 2021 Alexandra

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L36u74d30m61i78l33a 89B70u16l31v19o88v58á 9216473528694

Souhlas s článkem a karma.

0/0
16.12.2019 18:18
Foto

R89o76m62a50n 67K68r69a97t67o69c54h63v20í87l 6956607956514

Prej se dá sehnat nelegální pistole, když jí ale budu chtít já - tak kam mám jít....

0/0
13.12.2019 21:35
Foto

J72a18n87a 71B50í65l10k21o76v70á 1503701972617

Když ji budete chtít vy, běžte na příslušný útvar PČ a zažádejte si o termín zkoušky odborné způsobilosti. Nebo snad vy chcete porušovat zákony?

0/0
14.12.2019 8:23
Foto

R53o72m35a53n 95K70r38a17t60o17c24h23v11í73l 6556347666264

Jasně, vím jak se dá koupit legálně, ale já se ptám na nelegální.

0/0
14.12.2019 12:25
Foto

D50a33n74i12e14l 88P64a84n79e26k 6972701452230

Diky za takovy komentar a souhlasim R^

+1/0
12.12.2019 13:02
Foto

P60e80t56r 52H93a13n91n92i51g 5206364795104

Všechny legální záležitosti ohledně držení zbraní, ať už se jedná o legální držení zbraní jednotlivci, či dobrovolnou domobranou, která by byla včleněna do složek Ministerstva vnitra, nebo do Ministerstva obrany (jak to bylo v případě Svazu pro spolupráci s armádou Svazarm) jsou ochranou před nelegálním držení zbraní a jeho následky. Většinou teroristické útoky, nebo útoky z psychiatrických pohnutek jsou vedeny nelegálně drženou zbraní. Excesy legálně drženou zbraní jsou ojedinělé. Proto jsem pro legální držení zbraní, ovšem pod přísnou a častou lékařskou kontrolou

+15/0
12.12.2019 10:15
Foto

P61e34t11e87r 92N12e92š38v42a35r75a 8718396512307

Právě zákaz legálních zbraní zvýší počet těch nelegálních. Pokud někomu odeberou zbrojní průkaz, tak neodnese zbraň na policii, ale nahlásí její ztrátu, případně ji prodají pod rukou. A tím se zbraň začne pohybovat na černém trhu.

Toto si zakazovači uvědomují, nejsou hloupí. Proto se domnívám, že prvním krokem k zákazu bude, že zbraně sice formálně zůstanou majetkem vlastníka, ale fyzicky budou muset být v policejním depozitu. No a v druhém kroku přistoupí k úplnému zákazu a stáhnou je z těch depozitů a tam majitel už žádnou obranu mít nebude.

Ono je to samozřejmě o pokrytectví. Pokud demokratická vláda vládne ku prospěchu lidu, tak se povstání (ozbrojeného ani neozbrojeného) obávat nemusí. Pokud ale vývoj směřuje k totalitě (což je právě situace v EU a rovněž situace, kterou předvídali autoři předmětného dodatku ústavy USA), tak lze předpokládat povstání obyvatel, který se to nebude líbit. A tato povstání policie a armáda potlačí pochopitelně mnohem snadněji, když lidé nebudou ozbrojeni. Takže prokazovat, že zákaz legálních zbraní nemá nic společného s terorismem je o ničem - komise EU to ví velmi dobře, ale zdůvodnění terorismem je čiré pokrytectví o to v žádném případě nejde. Jde o to mít naštvané lidi bezmocné proti ozbrojeným policejním a armádním složkám. Jak říkal Lenin - jeden muž s puškou může kontrolovat 100 neozbrojených lidí. A těch ozbrojených policejních složek bude vždy řádově méně než těch protestujících. Ukontrolovat to mohou výlučně v případě, že ti protestující nebudou mít střelné zbraně vůbec.

+4/0
12.12.2019 8:22
Foto

R30o51b43e93r82t 85B58a33l14a63b75á78n 9982793422

Mně taky vadí tendence směřující k "odzbrojení" obyvatelstva, ale ty úvahy "kdyby tam byl někdo se zbraní", to snad ani nemůžete myslet vážně. Nehledě na to, že do řady nemocnic je vstup se zbraní přísně zakázán i pro legální držitele.

+4/−4
12.12.2019 6:50
Foto

J25a16k32u49b 22Š37p29r68i66n25g91e79r 9161962522

Normálně můžete ten piktogram ignorovat, zákon neporušíte.

+4/0
12.12.2019 13:15
Foto

S84t57a60n15i78s64l19a16v 90L65á97t58a31l 8878237681771

Nedovedu si představit, kolik starostí by měl člověk s legálně drženou zbraní, kterou by útočníka zastřelil.

Nakonec by musel prokazovat, že to bylo skutečně nutné a nebyla jiná možnost. A pokud by zbytek lidí (které zachránil) jednoznačně nepotvrdil bezvýchodnou situaci, tak mu naše soudnictví dá pořádný kartáč a třeba ho zažene až do vězení ... :-P

Kdo má zbraň (i tu legálně drženou), tak na sebe poutá pozornost různých individuí a částečně si říká o trable. Možná je lepší ji nemít (možná).

Na druhou stranu souhlasím s tím, že kdo je duševně zdráv, tak by v případě zájmu mohl zbraň vlastnit. Ale nedovolil bych ji na veřejnosti nosit moc "okatě".

+1/0
12.12.2019 13:22
Foto

L32u20b85o63š 44D19o82l62e15ž59e62l 1877859434736

V tomhle případě by starosti s policií a soudy neměl, to bych se nebál.

Zbraň se nosí vždy skrytě, kromě zákonných důvodů i proto, aby to nepřitahovalo ta individua a nedělalo to z vás cíl.

+2/0
13.12.2019 15:43
Foto

R75o52m58a96n 24K89r73a51t58o18c72h27v33í24l 6596897446144

A co ten vyšinutý jedinec, pro toho ten piktogram má platit?

+1/0
13.12.2019 21:37
Foto

L15e26o70n86t68ý31n51a 11C52h90v77á74t41a24l23o48v60á 1173965496

Kde je uvedeno, že do řady nemocnic je vstup se zbraní přísně zakázán? 8-o

0/0
15.12.2019 0:05
Foto

I27v28o 24L46y68č39k29a 3590918289107

Kdyby to nebylo smutné, člověk by se i zasmál představám valné části veřejnosti, která považuje nositele zbrojního průkazu za magory, kteří se na veřejnosti pohybují po zuby ozbrojení od lucerny k lucerně a hledají, jestli je někdo nehodlá zabít. Těmto lidem, kteří udělali zkoušky a byli lékařem uznáni za zdravé, je jasné to, co naivům uniká. Samozřejmě že kdo sedí v čekárně, ve které se začne střílet, nemá šanci na použití zbraně. Jediný vhodný okamžik by byl ten, kdy střelec přebíjí a nejste v jeho zorném poli. Pak je nutno zvážit, zda dokáži vytasit zbraň, natáhnout uzávěr a střílet. Přitom není nutné útočníka zabít, jen zneškodnit, aby nemohl pokračovat ve vraždění. Třeba ho střelit do ruky, ve které drží zbraň. Potom je zde varianta vrhnout se na něho, než znovu nabije, a zneškodnit ho. Ovšem to chce odvahu a určitou sílu a obratnost. Druhá varianta je, když se někde vaší blízkosti, třeba za rohem, začne střílet. V tom případě je tasená zbraň připravená a záleží na majiteli, zda bude riskovat a pokusí se tam jít a útočníka zneškodnit, nebo se schová sám nebo s nějakou skupinkou v nějakém úkrytu a bude se bránit tam. Nechci zažít situaci, kdy se lidé schovali třeba na záchodě a pak čekali, jestli náhodou vrah ty záchody nezačne brát jeden po druhém.

+9/0
12.12.2019 2:09
Foto

J53a45k26u98b 73Š51p33r50i16n16g45e24r 9411362442

Vidíte to moc složitě. Tasit (s nábojem v komoře) a vystřelit (pistole pod bundou) je otázka max. 1,5 vteřiny. Když bude překvapen a než mu to dojde, tak dejme tomu 3 vteřiny. Kdyby byl v čekárně a nebyl mezi prvními na řadě, má prostor útočníka zneškodnit. Do ruky se nestřílí, kor ve stresu, protože se střelec netrefí. Střílí se vždy do hrudi a to tolikrát, kolikrát je potřeba (může to bejt 1 rána nebo celý zásobník).

Ze světa - byť to jsou policajti v civilu, tak V Brazílii jsou přepadeni a stejně útočníka postřelí/zastřelí a sami mají max. 1 střelné poranění. Když stojí opodál, ve většině případů útočníky sám vyřadí a újmy. Není důvod si myslet, že by střelec v ČR, který pravidelně střílí, nebyl stejně úspěšný.

+4/0
12.12.2019 13:14
Foto

L68u22b19o35š 74D42o71l29e66ž46e86l 1517379764136

Přesně tak. Jen dodám, že když v té čekárně jeden dokázal krýt svou dceru a jedna se s dítětem stihla skrýt pod lavičku, tak by bylo dost času i na obrannou střelbu.

A ano, fakt na to není třeba mít trénik jak členové URNA.

+2/0
13.12.2019 15:46
Foto

J50a57n16a 73B78í11l89k90o71v42á 1543711822187

Jediná chyba ve Vaší úvaze - ten náboj v komoře nesmíte mít, proto se obranná střelba i v nácviku zahajuje natažením.

0/−1
14.12.2019 8:26
Foto

J89a82k54u34b 58Š14p54r27i30n97g42e16r 9571742702

A na tento nesmysl jste přišla jak?

+3/0
14.12.2019 16:32
Foto

L96u48b81o92š 98D41o65l23e50ž45e72l 1357679474526

Máte pravdu, že člověk nosící pistoli může upřednostnit útěk. To mu nelze mít za zlé. Hrdinnou obranu ostatních nemá ozbrojený civilista v popisu práce a doma má třeba taky rodinu, ke které by se rád vrátil.

0/0
13.12.2019 15:50
Foto

J66o51s87e73f 42Š87o82l95t20e55s 8144178500573

A mimochodem, podle návodu na internetu není žádný problém vyrobit během dne a s jedním nákupem v hobymarketu, drogerii a lékárně poměrně slušnou bombu.

+3/0
11.12.2019 22:29
Foto

M98i17c14h51a18l 77H43u22š15á68k 2667546205295

Pokud nejste chemik s praxi v laboratori, tak bych to radsi nezkousel. Ja dodnes nechapu jak jsem prezil sve mladi a zustali mi obe oci a vsechny prsty. Kdyz se ted s odstupem profesionalniho chemika divam na to co jsem delal za ptakoviny ...

+7/0
12.12.2019 1:00
Foto

D65a21n60i87e74l 41M33a10g28n74u77s 4603505434747

To mi povídejte! Když si vzpomenu, jak jsem jednou lisoval APEX zabalený do papíru tím, že jsem ho sevřel v pěsti, potím se ještě dneska...

0/0
12.12.2019 13:57
Foto

M52i50c42h58a19l 98H37u93š91á55k 2417826985955

Co delal ja:

- vyvyjel kyslik v aparature s korkovymi zatkami (v kyslikove atmosfere korek explodoval)

- varil slzny plyn z bromu co jsem si vyrobil a koukal jeslti to je hotove (doslo k retezove rakci - bromaci, brom jsem nastesti do ksichtui neschytal)

Clovek je uplne blby - neuvedomi si jak nektere veci funguji.

+1/0
12.12.2019 14:01
Foto

D76a54n75i75e31l 18M44a23g80n17u32s 4823305554627

Já když poprvé vyvíjel chlór, tak se mi to zdálo málo "zelené", tak jsem sejmul víčko nádoby a prostě si k té mlze čichnul...

A takových pitomců, jako jsem byl já, nás bylo víc. Neuvěřitelné, že se nám fakt nikomu nic nestalo. Tedy z toho okruhu mých známých. Jinak samozřejmě spousta kluků nemá prsty, oči, ruce, a někteří to ani nepřežili. Holt názorná ukázka, že svaté nadšení fakt nestačí a teorie je v některých oblastech lidského konání zcela nezbytná.

+2/0
12.12.2019 14:09
Foto

J18o43s35e91f 78Š56o59l66t26e25s 8374208780763

Ta cena je moc vysoká. Nelegální zbraň v dobrém stavu se dá koupit i za půlku, včetně 100 nábojů.

0/0
11.12.2019 22:27
Foto

M87i77c64h78a33l 51H52u69š26á36k 2617666305675

Zadny politik nemuze rict lidem pravdu "Kdyz vas nekdo bude chtit zabit, tak to udela. Zabranit tomu lze tezko". Tak misto toho vymysli nikam nevedouci odzbrojovaci nesmysly.

+15/0
11.12.2019 20:51
Foto

P21a12v55e90l 93I67n98d75r84s33t 6415791606

Názory některých zdejších diskutérů jsou opravdu k popukání. Ten, kdo chce zabíjet prostě zabíjet bude bez ohledu na to, zda je vlastníkem střelné zbraně či nikoliv (lhostejno zda legálním či nelegálním). Pravda, střelná zbraň je efektivní a velmi pohodlná k vykonání vraždy, ale podobného efektu lze např. docílit najetím automobilem do nástupního ostrůvku MHD. Pokud bude EU nadále tlačit na náš zákon o zbraních a bude se jej snažit modifikovat tak, aby v důsledku vedl k odzbrojení občanů, pak tím akorát podpoří nelegální obchod se zbraněmi.

+22/0
11.12.2019 20:14
Foto

G27a65b96r54i29e65l58a 12K83o79b39l59í39ž36k55o75v15á 5344666546143

A hlavne, pokud je utok necekany,staci kudla a zabije taky par lidi.

+3/0
11.12.2019 20:15
Foto

Z75d32e57n37ě44k 92B53u55c97h13t60a 8669544977490

Jak dlouho trvala ta střelba? Stihl by někdo vůbec vytáhnout zbraň?

Možná Jason Bourne, ale normální člověk...

+2/−4
11.12.2019 19:52
Foto

R59o76m59a82n 49K37r61a71t28o44c28h62v74í18l 6406297656564

On je nezasřelil hned a najednou, pro další akci (obránce) byl čas.

0/0
13.12.2019 21:39
Foto

R13a88d31i13m 10S73r66a55m50e26k 2354404209783

Vemte si stopky a zmerte cas. A) vytahnete zbran a pripravte ke strelbe B) schovejte se s ditetem pod lavicku. Která situace zabere více času? Tesim se na vysledky Vaseho mereni.

0/0
15.12.2019 10:24
Foto

J59i95ř91í 64S95c15h81m84i40d14t 5935623350621

Tak mne nejvíce překvapilo a to velmi nemile, když policie veřejně deklaruje, že řeší případ zveřejněné fotografie a uvažuje nad trestní kvalifikací a že bude pečlivě hlídat komentáře na soc. sítích. Každý normální člověk by čekal, že bude řešit jak a kde si mohl pořídit někdo zbraň i střelivo nelegálně, jak to, že v naší zemi se takto dá něco takového pořídit běžně za 20 000Kč, ale o tom nikde ani slovíčkoRvto je docela děsivé zjištění, že policii více zajímá komentář na fb, než nelegální ozbrojování v naší zemi.

+12/0
11.12.2019 18:20
Foto

G34a89b51r98i71e45l50a 96K75o92b30l18í66ž24k96o51v91á 5684486356963

Jak jsi prisel na to, ze policie nic nedela? Policie samozrejme resi kde a jak si lze poridit nelegalni zbran. Ale uz z podstaty, ze jde o nelegalni cinnost, tak to asi nebude tak jednoduche, ze? A nepocitas s nad s tim, ze to bude vytrubovat do sveta.

0/0
11.12.2019 20:14
Foto

R77a12d57e43k 34K52o19h35u94t 8503759837257

Tak úspěšným zatčením a předáním k potrestání nějakého dealera zbraní nebo lépe překupnické sítě by se pochlubit mohli. Chycením pěstitele pár rostlinek konopí se chlubí, proč ne tímto?

0/0
11.12.2019 20:18
Foto

G56a77b79r83i42e43l85a 38K86o35b50l98í63ž88k25o91v78á 5964836326143

Koukas moc na filmy. Dealer zbrani:-) Jestli to treba nebude tim, ze pestitelu rostlinek je mnohem vice. Ale ja tohle nerozporuju. Vsak i Jirkovi davam za pravdu s tim fb. Ale nelegalni prodej zbrani policie opravdu sleduje.

0/0
11.12.2019 20:21
Foto

J89a64n 97S89i46n49n10r31e91i76c72h 3408856391635

Odzbrojeni obcanu neni jen zalezitosti EU komisaru. S nesmirnou houzevnatosti se o to snazi i Demokraticka strana v USA , i kdyz to odporuje Ustave Spojenych Statu.

"Když se čas – a váš život – se počítá na vteřiny, policie je jen pár minut daleko.”

+26/0
11.12.2019 17:06
Foto

Z17b16y40n61ě98k 56H78a48l67u28z41a 5723210508722

Všem odpůrcům zbraní doporučuji místo zdejší plané diskuse k přečtení:

https://zbrojnice.com/2019/06/25/fact-check-noseni-zbrani-civilisty-jako-ochrana-v-pripade-utoku-masovych-vrahu-neviditelny-pes/

+4/0
11.12.2019 16:24
Foto

P45e85t28r 26T66á41b39o83r21s51k18ý 6640566481207

Čistě statisticky by muselo mít zbraň cca 10-20 % lidí, aby byla nějaká šance, že v čekárně, kde jde 10 lidí ji měl alespoň jeden. Možná by stálo za to, dát v nějakém městě všem, co jim je 18 a jsou svéprávní a netrestaní, zbraň. Má to samozřejmě svá úskalí. Trvale tak nějak musíte tušit, co se se zbraní děje. Jen tak se nenapijete. Měli byste akceptovat práva majitelů či pronajímatelů, kteří u sebe zbraň nechtějí - typicky banky atd. A hlavně nesmíte chtít řešit vše. Podívejte se, co se ze spousty lidí stane, když sednou do auta.

Miláčku, osolila jsi to?

Beng...

+6/0
11.12.2019 15:46
Foto

L56u82b84o40š 78D50o15l83e45ž70e33l 1357779944766

Spíš než o zajištění, aby v každé náhodně vybrané skupině 10 lidí, byl jeden ozbrojený, jde jen o to neznemožňovat nošení zbraně těm, co ji prostě nosit chtějí.

+1/0
13.12.2019 15:41
Foto

J64a44n 72Š60i16k 1972560558519

Argument, že kdyby byl na místě někdo s legálně drženou zbraní a tím pádem obětí mohlo být méně, považuji za scestný. Mohlo by jich být totiž taky klidně více. Střílet pod stresem, navíc s úmyslem druhému ublížit či ho usmrtit je úplně něco jiného než střílet v klidu u kávy do terče na střelnici. Zbraně považuji za nutné zlo, ale jsem přesvědčen, že rozhodně nemají být masově šířeny, ani legálně, spíše naopak. Můj názor je takový a to přesto nebo možná právě proto, že jsem bývalý výborný střelec z pistole a dobře vím, co střely, i odražené dokáží. Jinak nevím o tom, že by při událostech v Ostravě nebo Uherském Brodě, ale také třeba při teroristických útocích ve Francii nebo jinde, najednou odněkud zázračně vyskočil legální držitel zbraně a útočníka vlastní zbraní zneškodnil. Určitě takové případy jsou, ale není jich mnoho. Důvod je prostý: strach. A je to dobře, protože můj názor je přesně opačný než u autora článku. Obětí by mohlo být více. Hezký den

+9/−19
11.12.2019 12:59
Foto

V65l96a74d14i59m45í43r 90K84r43o11u92p70a 8457878981242

Přes všechny Vaše argumenty je stále jeden proti Vám, který je stále neprůstřelný - zlého chlapa s pistolí zastaví jen hodný chlap s pistolí. Pokud není na místě hodný chlap s pistolí, zlý chlap vyhrává. Přes to nejede vlak...

+24/0
11.12.2019 13:29
Foto

Z94d90e87n46ě62k 29B76á77r57t57a 6582911647921

Život ovšem není western a ne každý je Harmonika.To ten chlápek z dostavníku v Podivném dědictví má blíž k realitě.Čím víc siláckých řečí,tím dřív se v realitě podělá strachy....Jakou část Prahy se svou zbraní bráníte Vy kovboji?Za pár dní jedeme na kontrolu do Motola,budete tam....?

+3/−9
11.12.2019 13:57
Foto

V90l84a19d35i29m14í70r 91K60r37o31u41p17a 8597878641292

Vážně čekáte na takovou hloupost seriozní odpověď?

+13/0
11.12.2019 14:00
Foto

Z77d68e27n60ě93k 35B74á86r49t26a 6552661797501

Mít u sebe zbran a být ji ochotný v určitém okamžiku použít jsou dvě velmi rozdílné věci.Pokud chcete přeložit co jsem napsal,tak ne každý je hrdina a umí se zbraní velmi dobře zacházet....

+3/0
11.12.2019 14:09
Foto

J10a10r33o75s73l65a73v 94K48a86v72u59l80o86k 5739631565982

Ale šance, že "někdo něco" udělá se zvyšuje tím, pokud má někdo jiný u sebe zbraň.

+2/0
11.12.2019 15:30
Foto

Z87d40e96n97ě38k 28B13á44r92t78a 6612341307911

A brání někdo někomu mít u sebe zbran?Běžně prodávané pistole mají zásobník menší než 20 nábojů a nová směrnice se na ně nevztahuje.Viděl jste někoho v létě v šortkách a tričku ozbrojeného,já tedy ne....

+3/−1
11.12.2019 15:45
Foto

V59l14a55d66i50m84í92r 26K42r14o19u46p73a 8297718271862

To bude tím, že vůbec netušíte možnosti dnešních pouzder pro skryté nošení. Možná byste se divil, kolik lidí v těch šortkách kolem vás tu zbraň u sebe mělo. Ještě, že vám nic neudělali, že ano...;-D

https://www.alfatactical.cz/511-ledvinka-pro-skryte-noseni-zbrane-511-select-carry-charcoal.html

https://www.zbrane-eshop.cz/pouzdra-na-pistole-nylonova/1465-ledvinka-pro-skryte-noseni-zbrane.html

http://zbrane.esako.cz/taska-na-pistoli-falco-pro-skryte-noseni-zbrane#

+4/0
11.12.2019 16:05
Foto

Z60d85e58n67ě51k 31B95á64r40t95a 6212411537131

Vy ji tak nosíte?Pořád ji máte u sebe?Na skryté nošení jsou ovšem určeny menší typ zbraní s malým zásobníkem a ty nikdo nezakazuje...

+2/−1
11.12.2019 16:12
Foto

V87l82a27d91i39m12í80r 47K24r93o78u92p33a 8777668101252

Já také nepíšu nic o žádných zákazech. A nevím přesně, čemu říkáte menší typ zbraní, on i takový glock udělá dobrou službu, přestože se do takové ledvinky vejde a nemá díru do hlavně velikosti palce.

+3/0
11.12.2019 16:25
Foto

R83a16d30e93k 81K97o94h94u72t 8583559197407

Nezakazuje. Zatím. Zítra to kvůli dobroserům může být jinak.

+4/0
11.12.2019 20:21

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz