Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P11e74t82r 68H92o72r87á88k

21. 1. 2020 21:04

Tohle naříkání se hodí leda tak do čtvrté cenové.

1 0
možnosti
BV

Řekl bych, že tady doopravdy jsme ve čtvrté cenové...

0 0
možnosti
AK

U dálnice D1 vidím problémy dva:

- autorem zmíněné rozšíření o 75 cm, místo výstavby 6-ti proudé dálnice (až na malé výjimky) Takže až se skončí a politici vzbudí, začne se přestavovat znovu - na 6-ti proudou dálnici. Pro ty, co na ní pracují to bude příjemné - mají až do smrti co dělat.

- tempo přestavby a z toho plynoucí hrůzy pro motoristy. Já osobně bych v obchodní hodiny do Brna z Prahy nebo naopak nejel, kdyby mi zlatem platili. Je mi líto těch, kteří jet musí.

1 0
možnosti
PS

P39e83t68r 52S31k80á30c42e89l

20. 1. 2020 21:50

Jinak ale u všech našich dálnic vidím zásadní problém....jak se kdysi s úsměvem říkalo: "Jde o cestu dál - a pak - nic.". Železnici určitě bude náležet důležitost, jakou jí přikládali naši předkové před 180 lety. Vzorem nám může být Japonsko, aj. státy.

0 0
možnosti
KV

Hmm, řekněme "bezpečná" vzdálenost je čisto čistá fyzika..Konec konců celkem dobře pojatá třeba v Německu ale nejen. Že u nás nebyla desetiletí vůbec specifikována je věc jiná. A že to naše orgány opět pojaly tím nejhorším možným způsobem zase druhá.

Jezdím už docela hodně pátků ale staré pravidlo dědků kteří mně učili jezdit je neustále platné.Co neubrzdíš, neukecáš...

Že je zrovna tohle pojetí z pera našich úředníků totální nesmysl je fakt.

2 0
možnosti
JJ

Jel jsem párkrát v Německu či Rakousku v hustém provozu po dálnici. Bezpečnou vzdálenost tam v tu inkriminovanou dobu, při rychlostech kolem 130 km i více, nedodržoval NIKDO!!

0 0
možnosti
PS

P29e31t12r 78S94k51á10c41e40l

18. 1. 2020 21:21

Ať někdo spočítá, kdy v silniční dopravě nastane kolaps. Pokud se budou dálnice stavět byť i tímto pomalým tempem, v budoucnu nebudou kapacity na provádění generálních oprav se zajištěním plynulé dopravy. Jak z toho ven? Před 170 lety naši moudří předkové budovali železniční tratě, 1.1.2019 vyjel první vlak z Brna do České Třebové. Ani náznak o nějaké oslavě šikovnosti a pracovitosti našich předků. Jsme svědky rušení lokálek a o údržbě stávajícího svršku ani nemluvě. Přitom železniční doprava je po vodní dopravě nejefektivnější z hlediska energetické náročnosti. Oprášit fyziku z páté třídy by si měli odborníci s politiky na min. dopravy a podle toho konat.

1 0
možnosti
VB

Kromě napadání rozestupů a úsekových měření (jen více) tak s vámi souhlasím.

1 3
možnosti
Foto

Já mám s úsekovkami osobně velký problém... Pokud by to někdo vyprojektoval tak, že se rozsvítí omezení v případě pohybu stavební techniky a v okamžiku přerušení prací toto omezení zmizí, tak tomu tleskám.

Problém je, že kolikrát i týden nedotknuté úseky, kolem kterých jsou plnohodnotné dva pruhy, se měří a vesele se kasíruje... Přitom projet tento úsek v noci 130 není rozhodně nebezpečné.

Měří se rychlost a budou se kontrolovat rozestupy ne proto, že jsou to rizikové faktory, ale protože jsou to jednoduše změřitelné a pokutovatelné přestupky.

Jet po prázdné dálnici 250 není nebezpečné, nebezpečný je strýc, který si po prvotřídce valí 40 - je super přejet horizont a na podobného řidiče dobržďovat - a přitom jemu nic nehrozí.

Ono na té silnici nejde o rychlost, ale o ohleduplnost a obecně bezpečné a předvídatelné chování... to bohužel velice často chybí právě těm moralistům a vychovávačům...

8 0
možnosti
Foto

P14e81t59r 33H47a71n90n74i82g

16. 1. 2020 14:00

Ano. Stav silnic je třeba uvést do přijatelné úrovně a nenahánět to šikanováním starších řidičů

3 1
možnosti
LE

Všichni budeme jezdit podle nejpomalejšího a hezky v rozestupu! Umíte si představit tu krásu? Kam se hrabe ta perfektní silniční honička z filmu "Vrchní, prchni!"

0 0
možnosti
TK

80 km/h odpovídá 22 ujetým metrům za sekundu. Když jedu u Brna v koloně po přecpané D1, tak i občas pro zajímavost počítám, jaké dodržujeme průměrné rozestupy a v tomto případě kolon ve špičce je to typicky kolem jedné sekundy. Ano, jsou bezohlední řidiči, kteří jedou někomu 2 m za kufrem a jsou i tací, kteří před sebou drží ty cca 2 s, ale oba případy jsou ve výrazné menšině. Dodržovat bezpečně 30 m bez možnosti tuto vzdálenost přímo změřit, znamená ji opět odhadovat časově, tedy s rezervou prakticky dodržovat ty 2 sekundy. Rozumím, také bych rád jezdil s takovouto bezpečnou vzdáleností a nemusel být stále 100% soustředěný, ale odpolední realita 15..18 h je ta jedna sekunda. Prodloužení z jedné sekundy na dvě znamená, že průjezdnost dálnice téměř 2x klesne. Co ta auta, co se na D1 nevlezou?

1 0
možnosti
FF

V odpolední špičce ale těžko jedete 80 km/h.

0 0
možnosti
PS

R^

Doprava je jednoznačně přeregulovaná.

Dodržování pravidel by mělo být dobrovolné, nechť přežijí jen ti nejschopnější!!

3 0
možnosti
LE

Nejen doprava je značně přeregulovaná. Pomalu začínám mít pocit, že nejsem dospělá svéprávná osoba, ale retardovaný jedinec, neschopný samostatného rozhodování.

4 0
možnosti
IK

Za a) mizerný stav komunikací není důvodem k nebezpečné jízdě (inteligentní člověk by předpokládal pravý opak - že na nekvalitní silnici budou řidiči dvakrát obezřetnější než na bezpečné, široké, hladké a rovné dálnici bez šikan) a za b) vozidla se pohybují rychleji a plynuleji a komunikace se méně ucpávají, pokud je mezi vozidly větší vzdálenost vzdálenost.

3 0
možnosti
PS

P31e58t50r 51S58k65á76c38e86l

18. 1. 2020 21:25

Jenže takový způsob jízdy vyžaduje odpovědné a tolerantní řidiče. Pokud polovina z nich tohle nerespektuje, výsledek se dostaví v počtu nehod.

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4134x
Bez politické příslušnosti.

Emeritní policejní rada

Ředitelství služby cizinecké a pohraniční policie Policejního prezídia ČR

a

Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie PČR  

 

Seznam rubrik