Diskuse
Další neskutečná šikana řidičů
Děkujeme za pochopení.
P11e74t82r 68H92o72r87á88k
Tohle naříkání se hodí leda tak do čtvrté cenové.
B32e26d83ř67i66c96h 82V97e62v87e73r34k60a
Řekl bych, že tady doopravdy jsme ve čtvrté cenové...
A83n90t17o60n79í28n 74K70o60u75n26o84v69s39k30ý
U dálnice D1 vidím problémy dva:
- autorem zmíněné rozšíření o 75 cm, místo výstavby 6-ti proudé dálnice (až na malé výjimky) Takže až se skončí a politici vzbudí, začne se přestavovat znovu - na 6-ti proudou dálnici. Pro ty, co na ní pracují to bude příjemné - mají až do smrti co dělat.
- tempo přestavby a z toho plynoucí hrůzy pro motoristy. Já osobně bych v obchodní hodiny do Brna z Prahy nebo naopak nejel, kdyby mi zlatem platili. Je mi líto těch, kteří jet musí.
P39e83t68r 52S31k80á30c42e89l
Jinak ale u všech našich dálnic vidím zásadní problém....jak se kdysi s úsměvem říkalo: "Jde o cestu dál - a pak - nic.". Železnici určitě bude náležet důležitost, jakou jí přikládali naši předkové před 180 lety. Vzorem nám může být Japonsko, aj. státy.
K74a29r72e60l 78V55a49ř51e86c26h83a
Hmm, řekněme "bezpečná" vzdálenost je čisto čistá fyzika..Konec konců celkem dobře pojatá třeba v Německu ale nejen. Že u nás nebyla desetiletí vůbec specifikována je věc jiná. A že to naše orgány opět pojaly tím nejhorším možným způsobem zase druhá.
Jezdím už docela hodně pátků ale staré pravidlo dědků kteří mně učili jezdit je neustále platné.Co neubrzdíš, neukecáš...
Že je zrovna tohle pojetí z pera našich úředníků totální nesmysl je fakt.
J71i50ř66í 81J96u67r62č68á77k
Jel jsem párkrát v Německu či Rakousku v hustém provozu po dálnici. Bezpečnou vzdálenost tam v tu inkriminovanou dobu, při rychlostech kolem 130 km i více, nedodržoval NIKDO!!
P29e31t12r 78S94k51á10c41e40l
Ať někdo spočítá, kdy v silniční dopravě nastane kolaps. Pokud se budou dálnice stavět byť i tímto pomalým tempem, v budoucnu nebudou kapacity na provádění generálních oprav se zajištěním plynulé dopravy. Jak z toho ven? Před 170 lety naši moudří předkové budovali železniční tratě, 1.1.2019 vyjel první vlak z Brna do České Třebové. Ani náznak o nějaké oslavě šikovnosti a pracovitosti našich předků. Jsme svědky rušení lokálek a o údržbě stávajícího svršku ani nemluvě. Přitom železniční doprava je po vodní dopravě nejefektivnější z hlediska energetické náročnosti. Oprášit fyziku z páté třídy by si měli odborníci s politiky na min. dopravy a podle toho konat.
V94i25l20é33m 39B68a85r62á21k
Kromě napadání rozestupů a úsekových měření (jen více) tak s vámi souhlasím.
M26i40c54h33a59l 39S63e59m92r17á65d
Já mám s úsekovkami osobně velký problém... Pokud by to někdo vyprojektoval tak, že se rozsvítí omezení v případě pohybu stavební techniky a v okamžiku přerušení prací toto omezení zmizí, tak tomu tleskám.
Problém je, že kolikrát i týden nedotknuté úseky, kolem kterých jsou plnohodnotné dva pruhy, se měří a vesele se kasíruje... Přitom projet tento úsek v noci 130 není rozhodně nebezpečné.
Měří se rychlost a budou se kontrolovat rozestupy ne proto, že jsou to rizikové faktory, ale protože jsou to jednoduše změřitelné a pokutovatelné přestupky.
Jet po prázdné dálnici 250 není nebezpečné, nebezpečný je strýc, který si po prvotřídce valí 40 - je super přejet horizont a na podobného řidiče dobržďovat - a přitom jemu nic nehrozí.
Ono na té silnici nejde o rychlost, ale o ohleduplnost a obecně bezpečné a předvídatelné chování... to bohužel velice často chybí právě těm moralistům a vychovávačům...
P14e81t59r 33H47a71n90n74i82g
Ano. Stav silnic je třeba uvést do přijatelné úrovně a nenahánět to šikanováním starších řidičů
L43y76d15i84e 28E13i60s26e36l23t21o14v50á
Všichni budeme jezdit podle nejpomalejšího a hezky v rozestupu! Umíte si představit tu krásu? Kam se hrabe ta perfektní silniční honička z filmu "Vrchní, prchni!"
T73o97m51á48š 40K91u17c34h73a12ř
80 km/h odpovídá 22 ujetým metrům za sekundu. Když jedu u Brna v koloně po přecpané D1, tak i občas pro zajímavost počítám, jaké dodržujeme průměrné rozestupy a v tomto případě kolon ve špičce je to typicky kolem jedné sekundy. Ano, jsou bezohlední řidiči, kteří jedou někomu 2 m za kufrem a jsou i tací, kteří před sebou drží ty cca 2 s, ale oba případy jsou ve výrazné menšině. Dodržovat bezpečně 30 m bez možnosti tuto vzdálenost přímo změřit, znamená ji opět odhadovat časově, tedy s rezervou prakticky dodržovat ty 2 sekundy. Rozumím, také bych rád jezdil s takovouto bezpečnou vzdáleností a nemusel být stále 100% soustředěný, ale odpolední realita 15..18 h je ta jedna sekunda. Prodloužení z jedné sekundy na dvě znamená, že průjezdnost dálnice téměř 2x klesne. Co ta auta, co se na D1 nevlezou?
F44r90a72n61t47i93š12e29k 44F20l54i36n30t98a
V odpolední špičce ale těžko jedete 80 km/h.
P23a37v45e81l 12S25o61b43o85t35k94a
Doprava je jednoznačně přeregulovaná.
Dodržování pravidel by mělo být dobrovolné, nechť přežijí jen ti nejschopnější
L60y81d75i19e 12E13i98s82e21l86t64o87v29á
Nejen doprava je značně přeregulovaná. Pomalu začínám mít pocit, že nejsem dospělá svéprávná osoba, ale retardovaný jedinec, neschopný samostatného rozhodování.
I18r84e16n41a 91K46r76o52u35p13o55v35á
Za a) mizerný stav komunikací není důvodem k nebezpečné jízdě (inteligentní člověk by předpokládal pravý opak - že na nekvalitní silnici budou řidiči dvakrát obezřetnější než na bezpečné, široké, hladké a rovné dálnici bez šikan) a za b) vozidla se pohybují rychleji a plynuleji a komunikace se méně ucpávají, pokud je mezi vozidly větší vzdálenost vzdálenost.
P31e58t50r 51S58k65á76c38e86l
Jenže takový způsob jízdy vyžaduje odpovědné a tolerantní řidiče. Pokud polovina z nich tohle nerespektuje, výsledek se dostaví v počtu nehod.
- Počet článků 126
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4134x
Emeritní policejní rada
Ředitelství služby cizinecké a pohraniční policie Policejního prezídia ČR
a
Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie PČR