Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P64e95t53r 53H63a68n46n71i68g

19. 10. 2018 20:43

Všimněte si, jak dojemně se pánové Macháček a Veverka plusují.

10 6
možnosti
BV

No a co? Vás zase dojemně plusují jiní a já vám to také - až do tohoto nejapného příspěvku - nepředhazoval. To má být jako "argument"?

2 3
možnosti
Foto

P97e28t22r 81H89a66n42n98i50g

19. 10. 2018 20:39

Takže,chtěl jsem, ale nejde to. O pravdu pánům Veverkovi a Macháčkovi (tomu alespoň teď pomohu, aby se neztrapňoval - píše se Sisyfos - že se nestydíte, že Vás musí opravovat takovej malej kluk - pomalejší) prostě nejde. Berte si svých 30 stříbrných, bůhví od koho, protože toto není normální, já jsem se dnes definitivně rozhodl, že diskuze pod mými články nebudou. Vůbec těmto a jim podobným pánům nejde o věc. Nikdo si nevšiml v zápalu plivanců toho, že jsem psal pozitivně o Havlově nepolitické politice (což je svým způsobem stavovský stát). Tyto pozitivní myšlenky V. Havla byly postupem doby zatlačeny do pozadí. Havel a Dienstbier nechtěli do NATO původně. Měli názor, že vojenské bloky jsou přežitkem. Potom pod vlivem Koláře, Albrightové atd. změnili názor. jak říkal Černomirdin. Chtěli jsme to udělat dobře a dopadlo jako vždycky - i s tou politikou.

3 3
možnosti
BV

1/2

>>Berte si svých 30 stříbrných<<

Lžete. Žádných "30 stříbrných" za to, že vám zde oponuji, neberu. Pouze hluboce nesouhlasím s jedním nacizujícím politikem - a to je jediný důvod, proč vám v diskusích oponuji. A vy jste sprostý lhář - obvinit někoho bez důkazů, že je "placen za své politické názory" může jen Hannig... a Babiš a (poslanec Pavel) Růžička. Nikdo jiný tak nestoudný (alespoň co mi je známo), není. Vy si opravdu (stejně jako Babiš), pane Hannigu, neumíte představit, že by někdo něco dělal jen pro své přesvědčení? I vy, pane Hannigu, stejně jako Babiš, máte pocit, že za to, že vám někdo oponuje, musí být placen? Pak jste se ale přiznal, že vám o ideály nejde, jak tak často tvrdíte. Když si ani neumíte představit, že by někdo jiný mohl něco dělat jen kvůli svému vlastnímu přesvědčení. Prostě jako Babiš. Když vám někdo oponuje, prostě za tím musí být "prachy". Styďte se, pane Hannigu.

>>já jsem se dnes definitivně rozhodl, že diskuze pod mými články nebudou<<

Ano - a definitivně jste tím potvrdil to, že vám o diskuse opravdu nejde a nikdy nešlo. Zpětná vazba je vám ukradená. Nic víc tím, že budete i nadále zakazovat diskuse, neukazujete. Vaše volba - a váš další potencionální volební neúspěch, když se takhle chováte.

... pokračování příspěvku ve vlákně... :

1 1
možnosti
Foto

P98e24t90r 49H68a72n89n91i39g

19. 10. 2018 18:50

Tak už je tu pan Veverka. U všech reakcí na mou osobu je jeho mínus. Ó jak je objektivní a plný lásky k bližnímu. Jsem dle něho zřejmě tím zásadním Sauronem společnosti. Mohu dle BV asi za všechno, co pan Opl vypočítává ve druhé části blogu. Svým tapetováním dokázal, že opravdu diskuze nebudu otevírat právě kvůli němu, protože i kdybych třeba psal o motýlech, tak jeho reakce budou plné nenávisti a bude jich tolik, že zahltí všechny jiné. Jinak nevím, jak je možné, že neustále ti stejní lidé chrlí negace a přesto je článek tak objektivně úspěšný. Asi ne všichni lidé mají možnost zde diskutovat (jsou to nějaké body či co, já jako autor to nevím, mám do diskuzí přístup asi normálně otevřený). Ti negativní diskutéři jsou snad nějací VIP či co, že jsou vždy téměř všichni (stejná jména) pod články autorů majících ne zcela se Systémem shodné názory (např. pan Vyorala, který už to asi zde radši vzdal). Články mne baví psát, diskuze jsem chtěl otevřít (jak jste si všimli a vy negativci, rád diskutuji), ale když se diskuzí zúčastňuje téměř výhradně jedna část sporu a druzí zřejmě nemají možnost, tak nevím zda to je nějak pro společnost přínosné.

2 3
možnosti
BV

>>U všech reakcí na mou osobu je jeho mínus. Ó jak je objektivní a plný lásky k bližnímu<<

Máte pocit,že člověk,který se snaží být objektivní, "nesmí" vyjádřit nesouhlas? A již jsem to napsal v jiném příspěvku - nemohu za to,že s vašimi příspěvky opravdu hrubě nesouhlasím - a proto jim dávám mínus. Schválně se podívejte - většině příspěvků zde v diskusi jsem dal plus nebo mínus. A mohu vám i poradit pro příště,pokud tak hrozně "toužíte" po mých plusech - nepište nesmysly a zajisté vám je tam kliknu.

>>Jsem dle něho zřejmě tím zásadním Sauronem společnosti<<

To si opravdu velmi fandíte. Sauron je Zeman. Vy jste bezvýznamný Zemanův leštič klik.

>>Mohu dle BV asi za všechno,co pan Opl vypočítává ve druhé části blogu.<<

Já něco takového napsal? Pokud vím,tak jsem se vyjádřil v tom smyslu,že to co tam napsal pan Opl,jsou nesmysly. Takže za nesmysly pana Opla opravdu nemůžete - a ani ve snu by mě nenapadlo vám je podsouvat. Stejně jako teď podsouváte nesmysly vy mě.

>>Svým tapetováním dokázal,že opravdu diskuze nebudu otevírat právě kvůli němu, protože i kdybych třeba psal o motýlech, tak jeho reakce budou plné nenávisti<<

Znovu opakuji,už jsem to zde na jiném místě napsal - pokud napíšete něco rozumného, velice rád vám za to dám plus. Pokud napíšete něco zajímavého o motýlech,proč bych vás za to měl nenávidět? Velice rád vám za to dám karmu a v diskusi vás pochválím,případně napíšu nějaký svůj postřeh.

>>Jinak nevím, jak je možné, že neustále ti stejní lidé chrlí negace a přesto je článek tak objektivně úspěšný.<<

Nastudujte si jakým způsobem se na iDnes vypočítává karma (dokonce jsem vám ve vaší diskusi na tuto vaší otázku už velice podrobně odpověděl - teď to dělat nebudu a nechám to na vašem "samostudiu" - proč bych vám opět znova vysvětloval tento váš "rozpor",když jste mi to velice precizní vysvětlení již jednou sprostě smazal? Ale poradím vám - zeptejte se nějakého bystrého osmáka - a on vám to vysvětlí. Anebo se mi omluvte za mazání - a já vám to zde vložím znovu.

3 1
možnosti
JZ

Tak já teda ještě jednou popíšu svou včerejší večerní zkušenost.

Přečetl jsem si blog, s něčím jsem chtěl polemizovat, tak jsem si otevřel diskuzi.

Vidím 5 příspěvků, jeden o textu "karma", další čtyři smazané autorem blogu.

Takže jsem teda napsal: "Hmm, škoda. Chtěl jsem diskutovat, ale tady je zřejmě povoleno jen pochlebování autorovi. Co se dá dělat."

Za chvíli bylo dalších několik příspěvků smazaných autorem blogu, mezi nimi ten můj a přibylo autorovo vyjádřžení: Proč má potřebu tolik lidí psát do diskuse špínu ? To jsou ti lidé s jediným "správným" názorem, kteří jsou vůči jiným názorům nesnášenliví a agresivní. Předpokládám, že to jsou příznivci (možná i placení) těch "darebáků" o kterých jsem psal v článku. Hezký den všem slušným lidem. PS :Já respektuji i názory odlišné ...

Když jsem se ptal, kde byla např. v mém příspěvku špína - opět smazáno autorem blogu.

3 2
možnosti
BV

Díky za vysvětlení, já jsem zde až zhruba poslední hodinu a půl a celou tu dobu jsem si říkal, co se tady asi tak v úvodu této diskuse muselo odehrát, že tam je tolik smazaných příspěvků... no, prostě klasika... ;-) (obzvlášť "hezké" je v tom jeho příspěvku to PS...)

Nicméně obávám se, že máte "našlápnuto" aby vás pan Hannig napsal na černou listinu, na které jsem já již delší dobu. Přesně takhle totiž vznikla averze pana Hanniga vůči mně - za komentáře, které poukazovaly (navíc většinou byly i k tématu blogu resp. k tématu diskusního příspěvku mého předřečníka) na nějakou věc, která se panu Hannigovi nelíbila,mě začal mazat. A já si to,podobně jako teď vy,nenechal líbit a proti tomu naprosto nekorektnímu jednání jsem protestoval. Výsledkem je,že pan Hannig dnes tvrdí,že "kvůli mě musel zakázat diskuse pod svými blogy" - a pod jeho jediným blogem (týká se fotbalu), pod kterým se ještě dá diskutovat,po čase mé příspěvky vždy smaže (někdy i s komentářem >>Nečtu příspěvky BV. Okamžitě mažu.<<)... Jo,jasně,když tam vložím příspěvek,který uvedu "Pod nejnovějším blogem se diskutovat nedá,proto reaguji zde", tak není k tématu toho jeho fotbalového blogu,to uznávám - nicméně pokud by pan Hannig otevíral diskuse pod svými všemi blogy, nikdy bych nevložil žádný příspěvek, který by se netýkal buď tématu blogu nebo tématu diskusního příspěvku mého předřečníka. Jasně, chápu,že někteří blogeři pod svými blogy diskuse neotevírají - já to naprosto beru - ovšem nikoli v případě politika, který se již mnoho let snaží získat nejvyšší ústavní funkce v této zemi... u takového blogera prostě nemohu akceptovat, aby se choval jako pan Hannig a strkal hlavu do písku před nepohodlnými komentáři. Až pan Hannig prohlásí, že definitivně odchází z politiky, ať si klidně zakazuje diskuse nebo ať klidně strká hlavu do písku před nepříjemnými komentáři. Do té doby ale považuji za nepřípustné, aby se politik s tak velkými ambicemi takto choval.

No nic, tak vám držím palce, abyste nedopadl jako já...

1 2
možnosti
Foto

Tak jsem si teď celý pořad přehrála a jsem ráda, že Tomáš v něm působí stejně, jako na jeho koncertech.

Jeden jsem navštívila a byla jsem překvapena jak pokojně probíhal, snad proto, že ve městě nevyvěsili žádné plakáty a byli tam opravdu je ti, kteří patří k jeho fanouškům, ne ti, kteří by tam přišli za účelem provokace.

Petr Hannig, který se celý život pohybuje ve světě hudby, přispěl zajímavými postřehy a další dva z pozvaných hostů nám také přiblížili, jak je to vlastně dnes se zájmem médií o české písničky.

Tedy mohu jen poděkovat pisateli článku, nejen za zajímavé čtení, ale i za doporučení pořadu, kde konečně byla možnost vidět Tomáše Ortela, jako hosta na televizní obrazovce.R^

19 7
možnosti
Foto

"Obyčejný normální kluk", co vím, tak takoví byli všichni, kteří vystříleli půlku střední školy, nebo vyhodili do vzduchu kino plné lidí.

3 15
možnosti
Foto

P95e44t38r 56H61a24n35n80i88g

19. 10. 2018 15:13

Mimochodem, stále tu postrádám svého osobního megaprostorového kritika BV.

1 1
možnosti
MV

Třeba ho už vůbec nezajímáte.

4 1
možnosti
KJ

Hrůza kolik tady reaguje lidí, kteří snad v životě jako svůj nejsilnější pocit zažili jen nenávist.

1 1
možnosti
BV

>>lidí, kteří snad v životě jako svůj nejsilnější pocit zažili jen nenávist<<

Pak kritizujete pana Opla... zajímavé je, že vám dal plus. Chicht.

1 1
možnosti
Foto

Koukám, že už jste smazal i Terezu Janků, to je fakt kino....inu, asi jste ji taky šácnul jako lepšočlověka, já už Vás od příštího blogu číst ani komentovat určitě nebudu.

2 2
možnosti
TJ

Dobré odpoledne,

jen pro pořádek podotýkám, že nesmazal - pan Opl mě požádal o smazání celého vlákna a já jsem neviděla důvod, proč mu nevyjít vstříc. Zmýlil se, to se stává nám všem.

Hezký víkend :)

2 0
možnosti
MN

Chtěl bych mít takové jednoduché vnímání okolního světa.

11 1
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4134x
Bez politické příslušnosti.

Emeritní policejní rada

Ředitelství služby cizinecké a pohraniční policie Policejního prezídia ČR

a

Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie PČR  

 

Seznam rubrik