Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P24e98t20r 35H32a33n89n68i66g

19. 10. 2018 12:31

Pane Ople zvažujete, zda psát blogy i nadále. Jste zhnusen těmi, jak říkáte, lepšolidmi. Víte pane Ople, takoví "lepšolidi" jsou vždy a byli v každé době. Naráží na ně lidé talentovaní ve všech dobách. Víte, co mne zaráží, že ne mnoho z nich píše samo články. Pouze se ukájejí uštěpačnými poznámkami. Kdo umí, ten tvoří, kdo neumí ten kritizuje a zesměšňuje. V tom článku nejde totiž ani tak o mne, jako spíše o to, co píšete v druhé části. Nenechte se zhnusit, Vaše články jsou potřebné, vždyť už nás, nekonformních autorů na této platformě není mnoho. Víte, já mám čtyři zásady: slušnost ale rozhodnost, pracovitost a vytrvalost. Vytrvejte, tak jako já v politice. Svůj sisyfovský kámen neustále valím cestou vzhůru, ale někdy i cesta je cíl. Na cestě se od Vás lidé dozví něco, co jim ukáže jejich vlastní cestu. Pište dál, vždyť i pro server iDnes jste vlastně užitečný, protože byly-li by články pouze konformní pro "lepšolidi", upadala by jejich čtenost a inzerenti by ztratili zájem. Však všechno souvisí se vším a zaplaťpánbu, že redakce ještě necenzuruje obsah, ale spíše formu (Vaše velká písmena, jak jsem se dozvěděl od adminky, zde v diskuzi pod článkem, což už nemohu najít).

27 8
možnosti
Foto

P45e72t78r 15H36a40n64n23i85g

19. 10. 2018 12:34

oprava:...narážejí.... unikla mi třetí osoba množného čísla (ale prý už v dnešní gramatice jsou možné obě varianty)

0 0
možnosti
JB

J14i97r88i 13B86o64r

19. 10. 2018 12:04

Opravdu je to škoda.Petr Hannig to mohl všechno napravit.:-)

2 0
možnosti
BV

Můžete mi prosím pěkně dát vědět zda to byla ironie či nikoli? Abych vám váš příspěvek mohl buď "oplusovat" nebo "omínusovat". Děkuji.

0 0
možnosti
AR

Sledovat TV Barrandov a Soukupa chce mít dobrý žaludek!!

26 14
možnosti
JH

Mám spousty výhrad, ale i tak díky za tu, vlastně jednou, televizní politickou alternativu:-)

Nikdo Vás ovšem nenutí to sledovat, ani povinně platit koncesionářské poplatky:-)

11 7
možnosti
JH

Hrůza, kolik lepšoidí autor zase vytočil:-)

16 7
možnosti
Foto

To že se mu někdo směje věru neznamená, že je rozčílený....

5 0
možnosti
Foto

J82a98n 91Š38i16k

19. 10. 2018 8:00

Zkuste napsat PS II: všechny ty dobré a skvělé věci, které se povedly. Možná budete překvapen. Každý vidíme svět optikou, kterou ho vidět chceme.

15 3
možnosti
Foto

Bingo, tohle mě místo rádobyvtipných hlášek mělo napadnout...

1 0
možnosti
Foto

P93a65v14e63l 96O16p14l

19. 10. 2018 7:36

Jsem moc rád, že přes to neuvěřitelné množství neskutečných komentářů má článek tak pozitivní ohlas u slušných lidí. Moc za to děkuji. Tyto nechutné komentáře jsou pravidlem u každého článku (předtím jsem je nikdy nemazal) a nutí mne to k zamyšlení, zda-li dále pokračovat. Dlouhodobě sice patřím k TOP 10 autorům dle karmy (aktuálně jsem 5.), ale to není to hlavní. Všem slušným lidem velký dík a přání hezkého dne.

15 10
možnosti
MV

Hlavní je něco jiného, my víme

4 0
možnosti
Foto

P61a70v65e48l 22O22p77l

19. 10. 2018 7:27

Je smutnou realitou, že tolik lidí má potřebu sdělovat všemožné negativní věci, které s článkem vůbec nesouvisí a které jsou za hranicí slušnosti. A velice mi vadí, když se někdo otírá o staré a slušné lidi, v tomto případě p. Hanniga. No, to si každý musí srovnat se svým svědomím ...

7 6
možnosti
Foto

Co bylo špatného a smutného na mém příspěvku? Cituji sám sebe....Nalákal jste mne na muziku a píšete o Hnídkovi Vy jeden filuto...

2 1
možnosti
Foto

Vy jste opravdu ukázkový demagog.

18 11
možnosti
Foto

Podpořil jsem tento blog proto, že pana Petra Hanniga považuji za odborníka na svém místě. Rád bych jej viděl na pozici kde může naši kultůru povznášet a to i přesto, že se všmi jeho názory nesouhlasím. Nechápu pouze ty lidi, kteří pod nějakým pláštíkem chtějí místo důsledné výchovy neustále manipulovat s lidmi pomocí různých omezení a zákazů.

19 6
možnosti

Což předvádí i sám autor tohoto blogu, který maže všechny nesouhlasné názory.

5 3
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4134x
Bez politické příslušnosti.

Emeritní policejní rada

Ředitelství služby cizinecké a pohraniční policie Policejního prezídia ČR

a

Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie PČR  

 

Seznam rubrik