Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

Českou poštu od sedmdesátých let nevyužívám a nijak mi to nechybí.

1 1
možnosti
Foto

Mám stejnou zkušenost, většinu věcí krom potravin nebo bot už nakupejeme přes eshopy...PPL, DPD, GLS a další...vše vesměs bez problémů...jakmile není zbytí a člověk musí použít poštu, je třeba se smířit s tím, že balík nebude doručen do ruky :) O to úsměvnější je fakt, že často bývá pošta i dražší, než jiné služby :) A jakmile to jen trochu jde, klidně za zboží zaplatím o něco více tam, kde doručují nejen přes poštu :)

3 0
možnosti
Foto

Mohu potvrdit. Já jsem si už také dvakrát ztěžoval na poště a odpověď vedoucí pošty mě nijak nepřekvapila. Prostě na to kašlou.

A ty níže napsané příspěvky, které je omlouvají jsou zcela zcestné a jsou takříkajíc, typicky české.

Pokud si za nějakou službu zaplatíte, tím spíš když si sama Česká pošta té službě dala název "Balík do ruky", tak asi nebudete chodit na poštu, kde vystojíte půlhodinovou řadu.

To by se ta služba rovnou mohla přejmenovat na "Balík na poště s čekací dobou min. 30 min." Asi bychom si takovou službu neobjednali, není liž pravda.

2 0
možnosti
MR

No jo, ale na té poště vám ho do ruky dají

0 0
možnosti
LB

Dobrý den, taky se snažím využivat služeb pošty co nejméně, ale už jsem taky byl nucen využít balík do ruky. Skončilo to lístečkem ve schránce, i když doma bylo pět lidí. Tak jsem si došel na poštu a při čekání sledoval paní za okýnkem, jak odpovídá na telefonáty, proč nebyl lidem doručen balík. Docela jsem jí litoval. A litoval jsem i pána, který si na poštu přišel pro čtyři zimní pneu. Pokud to jde, radši poštu vynechám!

3 0
možnosti
ZB

Je nejvyšší vedení České pošty tak neschopné nebo má za úkol poštu poslat na dno, aby mohla být výhodně zprivatizována?

3 0
možnosti
RK

Co s tim? Nepouzivat sluzby Ceske posty, alespon tam, kde nema statem garantovany monopol. Balicky Vam priveze kdokoli jiny a ne ze by vsechny ty firmy byly uzasne ...

Nechcete nam tvrdit, ze MUSITE nakupovat darky u eshopu, ktere umi poslat zbozi jenom postou? Nebo si proste za lepsi sluzbu nechcete priplatit?

0 1
možnosti

A věříte že jsou eschopy které používají jenom služby pošty a kupuji u nich protože jsou levné a doprava zadarmo?A o tom to je?

0 0
možnosti
MS

Já mám úplně jinou zkušenost. Během prosince mi byly Českou poštou doručovány 4 zásilky "do ruky" a všechny jsem obdržel na domácí adresu v souladu s informačním e-mailem. V jednom případě, kdy mne doručovatel nezastihl doma, mi dokonce zavolal na mobil a domluvili jsme se na doručení za půl hodiny. Zřejmě nějaký "slušný oddíl". :-)

8 1
možnosti
MR

Taky jsem poslal balíček do ruky, doručovatelka volala, že jsme asi pryč když viděla otevřenou bránu a auto pryč. Na vsi. Že tedy vyzvednout na poště. Já v zahraničí a máti doma čekala na zazvonění. Jela dál roznášet. Zjistil jsem co a jak doma, volal jsem jí zpět a vrátila se to doručit asi za půl hodiny i když se tudy normálně nevrací. Jo, Šternberk.

0 0
možnosti
KV

Že pošta čerpá obrovské dotace? - No, včera byla v TV reportáž o tom, že za den mají ti chlapci za úkol rozvézt až 240 zásilek! ... Zkuste si to spočítat - (i) při 12-hodinové šichtě by to bylo 20 zásilek / hodinu. - Kdo z vás na to má? Zkuste to doručit... :-/ ... i kdyby všech 20 zákazníků bydlelo ve stejné ulici ...? ... a kolika z nich se dovoláte? Všem?

1 3
možnosti
KV

Ve skutečnosti ti chlapci nemají 12-hodinové směny. Mají na to 8 hodin. Pak rozváží na úkor svého vlastního času, který kradou sami sobě ze svého života... Jak dlouho myslíte, že na tomto pracovním místě tito lidé vydrží? Stížnosti jsou k ničemu. Odejdou a přijdou další, jenže je čeká to samé peklo...

2 3
možnosti
RC

Stiznost jsem psal a odpoved dostal, vcetne odskodneho ve forme znamek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4134x
Bez politické příslušnosti.

Emeritní policejní rada

Ředitelství služby cizinecké a pohraniční policie Policejního prezídia ČR

a

Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie PČR  

 

Seznam rubrik