Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

dlouhou dobu jsem s poštou měl docela dobré zkušenosti ale v posledních mesících mám stejný problém o kterém píšete. a to si nechávám balíky posílat do práce. naposled mě ale naštvalo i DPD. přišlo od nich oznámení, že doručovací adresa není platná (i když byla). nechal jsem si tedy balík přeposlat do práce, ale přišlo úplně stejné oznámení. na emaily nereagovali a na info linku jsme se dovolali až po několika dnech. nakonec balík asi po dvou týdnech dovezli

4 0
možnosti
Foto

M36a39r72t42i49n 32Š74i24k

8. 12. 2016 9:04

Mohu potvrdit, mám bohužel úplně stejné zkušenosti. Stížnosti jsou marné, vždy narazíte na hradbu těch, kteří nejsou za nic zodpovědní. Proč se služba jmenuje "balík do ruky", nikdo neví. Snad že vám ho nakonec do ruky dají, ale až na poště... Jsou tím samozřejmě sami proti sobě, protože tímto přetěžují své vlastní pracovníky na přepážkách a z prostého lidu dělají "frontové bojovníky." Teď v čase předvánočním viditelně nestíhají, mají málo lidí v terénu. Pravda ale je, že situace které popisujete, zažívám běžně i mimo tento čas největších nákupů. Můžete zkusit DPD a další služby (ne ve všech e-shopech to jde), ale moje poslední zkušenost je také špatná. Kurýr se vůbec neobtěžoval zavolat předem, nedostal jsem SMS ani mail, prostě zazvonil kolem poledne a hotovo. Ano, byl jsem doma, pracuji na směny, zrovna to vyšlo. Pán byl asi jasnovidec. A tak mi tady v Česku žijem. Ty služby samozřejmě něco stojí, čím dál více a jejich úroveň jde pozvolna dolů. Kde se to zastaví opravdu nevím.

4 0
možnosti

Někdy se kurýři obtěžujou - tehdy, kdy je na dodávce dobírka ... za tři koruny tringeltu šel bych světa kraj.

1 0
možnosti
ŠM

tak leda českou poštu nevyužívat, nebo ČOI? Vždyť s enedovoleně obohacují-placenou službu neplní, peníze za ni nevrací...

1 0
možnosti
Foto

P10a30v78e91l 27O54p58l

8. 12. 2016 9:43

Já dobrovolně Českou poštu nevyužívám. Jde o případy, kdy to takto má nastavený e-shop a já s tím nemohu nic udělat ... A ČOI ? Ta o tom musí nepochybně vědět, ale zjevně nekoná. A hlavně. Problém je letitý a neřeší ho vedení České pošty ...

3 1
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4134x
Bez politické příslušnosti.

Emeritní policejní rada

Ředitelství služby cizinecké a pohraniční policie Policejního prezídia ČR

a

Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie PČR  

 

Seznam rubrik